Power Finland Oy

Powerin uuden myymälän avajaiset olivat menestys – 11 000 kävijää ja 2 miljoonan euron myynti

Jaa

Power avasi uusimman POWER+ -konseptin elämysmyymälänsä Espoon Suomenojalle 10.10. Avajaistarjoukset houkuttelivat paikalle yli 11 000 asiakasta, joista ensimmäinen saapui jonoon 40 tuntia ennen avajaisia.

Power Suomenojan avajaisille oli kovat odotukset ja ne täyttyivät. Kuvassa Power Suomen toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto.
Power Suomenojan avajaisille oli kovat odotukset ja ne täyttyivät. Kuvassa Power Suomen toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto.

Powerin Espoon Suomenojan myymälä avattiin torstaiaamuna klo 7, jolloin ihmisiä oli jonossa yli 3000.

”Ensimmäinen asiakas saapui jonoon 40 tuntia ennen avajaisia. Keli oli keskiviikkoyöna aika hurja, joten tarjoilimme jonoon ruokaa ja juomaa.
Edellisen myymäläavauksemme Vantaan Tammiston ennätyksiä rikkoneiden avajaisten jäljiltä olimme nytkin varautuneet väenpaljouteen ja siihen, että jonoa syntyy: jonon järjestystä ohjattiin aidoin, paikalla oli järjestyksenvalvojat ja tunnelmaa pitivät yllä juontajat, dj sekä tietenkin Powerin henkilökunta. Jotta tunnelma ei kävisi liian tiiviiksi myymälän käytävillä, ihmisiä päästettiin sisään kerrallaan rajallinen määrä”, Power Suomen markkinointipäällikkö Ville Laakso kertoo avajaispäivän järjestelyistä. 

Avajaispäivän suosituimpia tuotteita olivat mm. KULZ airfryer 19,90€ , Oral B sähköhammasharja 9,90 €, Apple Airpods Pro -kuulokkeet 199 €, Samsungin 55 tuuman äly-tv 299 € ja PS 5 levyasemallinen pelikonsoli 399 €. 
Avajaispäivän kokonaismyynti kohosi 2 miljoonaan euroon.

“Meillä oli avajaisille kovat odotukset ja ne täyttyivät. Avajaiset ovat aina iso satsaus koko ketjulle ja oli mahtavaa, että tarjoukset houkuttelivat paikalle paljon väkeä. Avajaisissa oli avajaispäivänä mukana 220 powerilaista, lisäkassoja löytyi erillisestä ulkoteltasta ja palvelimme asiakkaita yhteensä 25 kassan voimin. Avajaiset sujuivat iloisissa tunnelmissa. Osa asiakkaista kävi nopeasti hakemassa tarvitsemansa ja osa tutustui uuden 3000 neliön elämysmyymälän laajaan valikoimaan ihan ajan kanssa. Kiitämme onnistuneista avajaisista ennen kaikkea asiakkaita ja Powerin henkilöstöä”, Power Suomen toimitusjohtaja Juha-Mikko Saviluoto kertoo. 

Power Suomenoja on Powerin kolmas POWER+ -konseptin elämysmyymälä. Ensimmäinen avattiin Itikseen elokuussa 2023, toinen Vantaan Tammistoon kesäkuussa 2024 ja kolmas nyt Espoon Suomenojalle. 

Avajaiset jatkuvat koko viikonlopun 13.10. saakka. 
Avajaistarjoukset löytyvät osoitteesta: https://www.power.fi/suomenoja/

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Power Finland Oy

Power Finland kuuluu Power International AS -konserniin, joka omistaa Power-ketjut Norjassa, Tanskassa, Suomessa sekä Ruotsissa. Pohjoismainen keskusvarasto sijaitsee Ruotsissa. Konsernin liikevaihto on lähes 1,5 miljardia euroa. Power-ketju perustuu äärimmäiseen kustannustehokkuuteen ja sen tavoitteena on tarjota asiakkaalle myymälöissä aina sama hinta kuin Power.fi-nettikaupassa. Suomessa on yli 40 Power-myymälää. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Power Finland Oy

Powerin tutkimus: Vanhemmat tarvitsevat tukea digikasvatuksessa27.8.2025 07:30:00 EEST | Tiedote

Lääkärilehden ja Helsingin Sanomien (25.8.2025) jutut paljastavat epävarmuuden digivanhemmuudessa: kännykkäkieltojen yleistyessä osa hakee lapselle ahdistuksen hallitsemiseksi jopa lääkärintodistusta puhelimen käyttöön koulussa. Tarve selkeille digikasvatuksen pelisäännöille ilmeni myös huhtikuussa 2025 Power Finland Oy:n teettämässä ”Perheen ruutuaikatutkimuksessa”, johon vastasi tuhat lapsiperheen huoltajaa eri puolilta Suomea.

Vanhempia huolestuttaa somesisältö, mutta vain harva suojaa lastaan digimaailmassa12.8.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Powerin Perheen ruutuaikatutkimus: Vain 20 % vanhemmista on ottanut käyttöön sovelluksia, jotka estävät lapsen pääsyn epäsopiviin sisältöihin Power Finlandin huhtikuussa 2025 teettämä Perheen ruutuaikatutkimus tuo esiin ristiriidan, johon moni perhe törmää arjessa: vaikka suurin osa vanhemmista on huolissaan lapsensa kohtaamista verkkosisällöistä, vain viidesosa on ryhtynyt konkreettisiin toimiin niiden rajoittamiseksi.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye