Bauer Media Outdoor Suomi Oy

Bauer Media Outdoorin digitaalinen ulkomainosverkosto kasvaa yli 5000 mainospintaan – yhtiö lanseeraa yli 500 uutta mainospintaa

Jaa

Ulkomainosyhtiö Bauer Media Outdoor Finland vahvistaa asemaansa digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä laajentamalla valtakunnallista ulkomainosverkostoaan yli 500 uudella mainospinnalla. Verkoston kokonaismäärä kasvaa samalla yli 5000* digitaaliseen mainospintaan kattaen yli 250 paikkakuntaa eri puolilla Suomea.

The Vision -ulkomainospinta Helsingissä
uusi mainospinta The Vision Pasilassa Bauer Media Outdoor Finland

Uudet mainospinnat keskeisiin ulkomainosympäristöihin ympäri Suomen

Uudet mainospinnat sijoittuvat keskeisiin ulkomainosympäristöihin ympäri Suomen. Päivittäistavarakaupan digitaalinen myymälänäyttöverkosto kasvaa, kun Bauer Media Outdoor Finland laajentaa toimintaansa täysin uudelle osuuskauppa-alueelle. Pohjois-Savon PeeÄssä liittyy osaksi Bauer Media Outdoor Finlandin mainosverkostoa. PeeÄssä tuo  verkostoon yli 190 uutta mainospintaa muun muassa Kuopion, Iisalmen ja Varkauden alueilla. Lisäksi paljon uutuuksia tulee Tampereen ja Turun Osuuskaupan alueille.

Retail-ympäristöt ovat houkuttelevia ulkomainosympäristöjä mainostajille, sillä peräti 96 % suomalaisista käy ruokakaupassa vähintään kerran viikossa ja 84 % käy useammin.(1  Myös kauppakeskusten suosio jatkaa kasvuaan ja kauppakeskusten kävijämäärät ovatkin olleet viime vuoden ajan keskimäärin 7 % kasvussa.(2

Pääkaupunkiseudun verkosto vahvistuu entisestään uusilla mainospinnoilla Kampin, Triplan, Iso-Omenan ja Espoontorin vilkkaissa kauppakeskuksissa. Uusia mainospintoja tulee myös isoimpien kaupunkien, kuten Turun ja Tampereen, keskustoihin. Suuret ja näyttävät mainospinnat ovat yksi Bauer Media Outdoor Finlandin vahvuuksista ja nyt uusi 33 m²:n kokoinen mainospinta on rakennettu vahvistamaan näkyvyyttä Pasilassa. Tämä vaikuttava uusi digitaalinen mainospinta tarjoaa brändeille erinomaisen mahdollisuuden tavoittaa yleisön keskeisellä sijainnilla.

 
Digitaalinen ulkomainonta kasvaa vauhdilla

 

Digitaalinen ulkomainonta on kehittynyt huimaa vauhtia viime vuosikymmenen aikana. Bauer Media Outdoor Finlandin digitaalisten mainospintojen määrä on kasvanut tänä aikana 19-kertaiseksi ja vuosikasvu on ollut keskimäärin 34 %. Digitalisoituminen on kiihdyttänyt koko ulkomainosmarkkinan kasvua, joka on kasvanut vuodesta 2015 vuoteen 2024 lähes 80 %. Suomen mediamainosmarkkina on vastaavana aikana kasvanut 12,7 %.(3

”Panostamme kattavan valtakunnallisen mainosverkoston rakentamiseen sekä isoihin ja näyttäviin mainospintoihin. Nyt uudet lanseeratut mainospintamme vahvistavat Bauer Media Outdoor Finlandin asemaa entisestään digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä ja ulkomainonnan markkinajohtajana sekä tukee koko ulkomainosmarkkinan kasvua.” - kehitysjohtaja Lassi Tolonen päättää.

Ulkomainosyhti%F6%20%20Bauer%20Media%20Outdoor%20Finlandin%20%20yli%2045-tuumaisten%20mainospintojen%20digitaalinen%20mainosverkosto
Bauer Media Outdoor Finlandin yli 45" mainospintojen digitaalinen mainosverkosto Bauer Media Outdoor Finland

Lähteet:

*Kokonaismäärä ei sisällä Bauer Media Outdoor Finlandin alle 45-tuuman mainospintoja, joita yhtiön verkostoon kuuluu yli 900.

1) Ostopäätöstutkimus 2024 (Norstat Finland)

2) Kauppakeskukset 2024

3) Kantar Media. Luvut perustuvat Kantar Median mediamainonnan kuukausiseurantaan ja erillistutkimukseen yhteistyössä media-alan liittojen ja medioiden kanssa. Haku- ja somemainonnan määrän luvut ovat IAB Finlandin estimaatteja.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

The Vision -ulkomainospinta Helsingissä
uusi mainospinta The Vision Pasilassa
Bauer Media Outdoor Finland
Lataa
Ulkomainosyhtiö  Bauer Media Outdoor Finlandin  yli 45-tuumaisten mainospintojen digitaalinen mainosverkosto
Bauer Media Outdoor Finlandin yli 45" mainospintojen digitaalinen mainosverkosto
Bauer Media Outdoor Finland
Lataa

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Bauer Media Outdoor Suomi Oy

Bikeep ja Bauer Media Outdoor tuovat maksuttomat lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille Cityconin kauppakeskuksiin6.6.2025 09:15:00 EEST | Tiedote

Citycon on ottanut käyttöön Suomen ensimmäiset Bikeep – lataus- ja pysäköintiasemat pyörille ja potkulaudoille viidessä kauppakeskuksessaan: Lippulaiva, Iso Omena, Myyrmanni, Trio ja Koskikeskus. Yhteistyössä Bikeepin ja Bauer Media Outdoorin kanssa toteutettu hanke tuo kaupunkeihin konkreettista kestävän liikkumisen infrastruktuuria.

Pääkaupunkiseudun tuleva kaupunkipyöräjärjestelmä Inurba Mobilitylle ja Bauer Media Outdoorille16.5.2025 09:16:00 EEST | Tiedote

Inurba Mobility (KaupunkiPyörä Vantaa Oy) on voittanut yhdessä Bauer Media Outdoorin kanssa pääkaupunkiseudun kaupunkipyöräjärjestelmän kilpailutuksen. Inurba Mobility jatkaa järjestelmän operointia ja Bauer Media Outdoor huolehtii mainos- ja sponsorirahoituksesta. Uuden järjestelmän on tarkoitus käynnistyä aikaisintaan seuraavalle kaupunkipyöräkaudelle 2026.

Mainostajalle entistäkin tehokkaammat mahdollisuudet hyödyntää DOOH retail mediaa S-ryhmän myymälöissä16.4.2025 11:01:00 EEST | Tiedote

Store Digital -verkosto kasvaa vauhdilla ja kattaa pian koko Suomen. Tämän myötä SOK ja Bauer Media Outdoor Finland ovat sopineet tiiviistä yhteistyöstä osana laajempaa kehityssuunnitelmaa ja allekirjoittaneet valtakunnallisen yhteistyösopimuksen Store Digital -myymälämedian kehittämisestä ja yhteistyöstä S-ryhmän myymälöissä sisältäen Prismat, S-marketit, Alepat ja Salet.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye