Lidlin outlet-verkosto laajenee: uusin avataan Ouluun Karjasiltaan
Lidl avaa maanantaina 10.11. Ouluun toisen outletin, jossa myydään käyttötavaroiden loppueriä hyvillä alennuksilla. Uusi outlet sijaitsee Karjasillan myymälässä ja on auki päivittäin myymälän aukioloaikojen mukaisesti.

Lidlin outleteissa myynnissä on pääasiassa keittiövälineitä, työkaluja, vapaa-ajan tarvikkeita, vaatteita ja sesonkituotteita. Käyttötavaroiden loppueriä myydään 30–70 prosentin alennuksilla, suurin osa tuotteista puoleen hintaan. Outlet-osastot ovat osa Lidlin myymäläkonseptin kehittämistä, jossa panostetaan entistä enemmän ostamisen helppouteen, monipuoliseen valikoimaan ja asiakkaiden toiveisiin.
– Asiakkaamme ympäri Suomen ovat olleet tyytyväisiä outleteihin, sillä sieltä voi tehdä hyviä löytöjä edullisesti. Hienoa päästä laajentamaan outlet-tarjontaa Oulussa! Entistä useampi asiakkaamme pääsee nauttimaan hyvistä alennuksista ja samalla me saamme tehokkaasti myytyä valikoimasta poistuvia tuotteita ja loppueriä – tästä on siis iloa molemmin puolin, kertoo aluepäällikkö Teija Holappa.
Karjasillan outlet-osasto on Lidlin toinen outlet Oulussa ja 17. koko Suomessa. Oulun toinen outlet-osasto löytyy Kaakkurin myymälästä. Molemmat outletit sijaitsevat myymälän sisällä ja palvelevat myymälöiden aukioloaikojen mukaisesti maanantaista lauantaihin klo 8–22 ja sunnuntaisin klo 10–22.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lidlin viestintäLidlin viestintä palvelee mediaa arkisin klo 9-16.
Puh:(09) 23456 400media@lidl.fiTietoa julkaisijasta
Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa yli 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5750 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi
Lidlin joulukampanja muistuttaa yhdessäolon ja välittämisen tärkeydestä3.11.2025 15:41:24 EET | Tiedote
Tänä jouluna Lidlin joulumainos muistuttaa yhdessäolon ja välittämisen tärkeydestä. Kampanja on johdonmukainen jatko aiemmin syksyllä lanseeratulle kansainväliselle "Lidl. Se kannattaa." -kampanjalle.
Lahteen rakennetaan Suomen kolmas puu-Lidl – rakennusmateriaalilla on iso ilmastovaikutus31.10.2025 08:47:31 EET | Tiedote
Lahteen on alettu rakentaa viidettä Lidl-myymälää. Sen on määrä avautua alkukesällä 2026. Myymälän erikoisuutena on sen rakennusmateriaali: myymälä rakennetaan teräsristikoiden sijaan puusta. Puu näkyy selvästi myymälän julkisivussa ja sisätiloissa.
Lidliltä uusi aluevaltaus: avaa ravintolan Henri Alénin kanssa27.10.2025 07:18:51 EET | Tiedote
Lidl avaa Lidlerie-nimisen ravintolan Finnjävelin tiloihin. Lidleriessä on tarjolla Lidl-myymälöiden tutuista raaka-aineista valmistettuja huipputason menuja, joiden annokset Henri Alén on suunnitellut. Menun sisältämät annokset maksavat vain niiden valmistuksessa käytetyn tuotteiden hinnan verran. Esimerkiksi neljän ruokalajin illallisen saa vain 12,69 eurolla. Juomapuolella on todellisia erikoisuuksia: tarjolla on Lidl-viinejä, joita myydään Lidleissä niissä maissa, joissa viinejä saa myydä ruokakaupoissa. Ravintola on auki 25.–29.11.
Lidl jatkaa UEFA:n naisten kumppanuutta vuoteen 2030 asti23.10.2025 13:42:28 EEST | Tiedote
Kansainvälinen Lidl-organisaatio on solminut UEFA naisten kumppanuuden, joka kattaa jalkapallon arvokisat vuosina 2025–2030.
Tuotantoeläinten hyvinvointi kiinnostaa, kunhan siitä ei tarvitse maksaa ekstraa – Lidl ryhtyi toimeen8.10.2025 08:17:00 EEST | Tiedote
76 prosenttia kuluttajista pitää tuotantoeläinten hyvinvointia tärkeänä, mutta harva on kuitenkaan valmis maksamaan juurikaan lisähintaa tuotteesta, jossa hyvinvointi on todennettu. Vain kahdeksan prosenttia kuluttajista tunnistaa eläinten hyvinvoinnista kertovan ELVI-pakkausmerkin.* Lidl haluaa tehdä hyvinvoivan lehmän tuotteista houkuttelevamman vaihtoehdon, ja on laskenut kotimaisten ELVI-merkittyjen tuotteiden hinnat jopa 13 prosentilla.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme