Lidl Suomi

Lidl jatkaa UEFA:n naisten kumppanuutta vuoteen 2030 asti

Jaa

Kansainvälinen Lidl-organisaatio on solminut UEFA naisten kumppanuuden, joka kattaa jalkapallon arvokisat vuosina 2025–2030.

Lidlin yhteistyö UEFA naisten jalkapallon arvokisoissa jatkuu vuoteen 2030 asti. Lidl on virallinen yhteistyökumppani

  • naisten jalkapallon EM-kisoissa 2029,
  • naisten EM-karsinnoissa 2028–29 sekä
  • UEFA:n Women’s Nations Leaguessa vuosina 2025, 2027 ja 2029.

Lidl jatkaa myös elämysten tarjoamista lapsille, ja Lidl Kids Teams saattaa pelaajat kentälle EM-kisoissa.

Yhteistyökumppanuuden avulla Lidl haluaa edistää terveellisiä elämäntapoja sekä nostaa naisten arvostusta.

Jatkoa hyvälle yhteistyölle

Lidl on toiminut UEFAn kumppanina jo kahden vuoden ajan. Yhteistyökumppanuus naisten EM-kisoissa 2025 tavoitti yli 400 miljoonaa katsojaa maailmanlaajuisesti. Lidl oli läsnä kaikissa kahdeksassa isäntäkaupungissa kaikilla stadioneilla. Terveellisten elämäntapojen edistämiseksi se muun muassa jakoi 269 950 hedelmäannosta faneille.

Paikalla oli lisäksi Lidl Awareness Team, joka oli Lidlin työntekijöistä koostuva 57-henkinen häirintäyhdyshenkilötiimi.

Tietoa julkaisijasta

Lidl on yksi Euroopan suurimmista päivittäistavaraketjuista. Suomessa yli 20 vuotta toimineessa ketjussa työskentelee noin 5750 henkilöä. Yli 200 myymälän verkosto ulottuu Hangosta Sodankylään ja tavarantoimitukset myymälöihin hoidetaan Janakkalassa, Laukaassa ja Järvenpäässä sijaitsevista jakelukeskuksista. Lisätietoa tuotteista ja ajankohtaisista tarjouksista löytyy Lidl Plus -etusovelluksesta tai osoitteessa lidl.fi. Lisätietoja yrityksestä osoitteessa corporate.lidl.fi. Lidlin tiedotteet voi tilata suoraan sähköpostiin täältä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Lidl Suomi

Tuotantoeläinten hyvinvointi kiinnostaa, kunhan siitä ei tarvitse maksaa ekstraa – Lidl ryhtyi toimeen8.10.2025 08:17:00 EEST | Tiedote

76 prosenttia kuluttajista pitää tuotantoeläinten hyvinvointia tärkeänä, mutta harva on kuitenkaan valmis maksamaan juurikaan lisähintaa tuotteesta, jossa hyvinvointi on todennettu. Vain kahdeksan prosenttia kuluttajista tunnistaa eläinten hyvinvoinnista kertovan ELVI-pakkausmerkin.* Lidl haluaa tehdä hyvinvoivan lehmän tuotteista houkuttelevamman vaihtoehdon, ja on laskenut kotimaisten ELVI-merkittyjen tuotteiden hinnat jopa 13 prosentilla.

Vuosi 2025 on määräaika monelle vastuullisuustavoitteelle – Lidlissä vastuullisuustyö etenee suunnitellusti25.9.2025 12:17:28 EEST | Tiedote

Lidl on julkaissut tiedot vastuullisuustyönsä etenemisestä tilikaudelta 2024. Useissa vastuullisuustavoitteissa maali on jo nurkan takana, kun tavoitevuodeksi on kirjattu 2025. Tavoitteet kuluvan tilikauden loppuun mennessä löytyvät esimerkiksi uusiutuvan polttoaineen käytölle sekä suolan ja sokerin vähentämiselle. Tavoitteita on saavutettu hyvässä vauhdissa, mutta osassa riittää vielä kirittävää loppuvuodelle.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye