Aalto EE julkistaa digitalisaatioon ja innovaatioihin keskittyvän ohjelman yhteistyössä Stanford Center for Professional Developmentin kanssa

Stanford Center for Professional Developmentin kanssa yhteistyössä kehitetyssä valmennusohjelmassa syvennytään digitaalisen murroksen keskellä tarvittaviin johtamistaitoihin, innovaatiomalleihin sekä organisaation ketteryyteen.

Syyskuussa alkavassa ohjelmassa hyödynnetään molempien toimijoiden kansainvälisen tason osaamista innovaatioista, yrittäjyydestä sekä digitalisaatiosta. Oppiminen tapahtuu molempien yliopistojen professoreiden fasilitoimien lähijaksojen sekä verkko-oppimisen kautta. Tätä vahvistavat eri toimialojen vaikuttajien puheenvuorot sekä tutustumisvierailut niin Piilaaksossa kuin Helsingissä.

- Uusi yhteistyö laajentaa entisestään digitalisaatioon liittyvää ohjelma- ja sisältötarjontaamme. Olemme etuoikeutettuja voidessamme jälleen toimia yhdessä maailman ehdottomaan kärkeen kuuluvan instituution kanssa, sanoo Aalto EE:n toimitusjohtaja, professori Pekka Mattila.

Minna Wickholm
liiketoimintajohtaja, avoimet ohjelmat ja verkostot
minna.wickholm@aaltoee.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Baltiassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä ja Vietnamissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Suomalaista osaamista maailman kärjessä – Aalto EE vahvisti asemiaan arvostetussa Financial Timesin vertailussa14.5.2018 08:02Tiedote

Alan kiristyvässä globaalissa kilpailussa Aalto University Executive Education (Aalto EE) on puolustanut hyvin paikkaansa ja onnistunut vahvistamaan asemaansa. Se paransi sijoitustaan maailman arvostetuimmassa Financial Times -vertailussa peräti seitsemällä sijalla viime vuodesta. Jo vuosia 50. parhaan joukkoon arvioitu Aalto EE on nyt 39. paras liikkeenjohdon valmentaja tuhansien instituutioiden joukossa ja vertailun ainut suomalainen toimija. Financial Times arvioi kokonaisuutena sekä avoimet että räätälöidyt ohjelmat.

Aalto EE valmentaa Etelä-Korean parhaimmistoon kuuluvan yliopiston opiskelijoita9.4.2018 17:03Tiedote

Aalto University Executive Education (Aalto EE) toteuttaa eteläkorealaisen huippuyliopiston KAIST College of Business’n MBA-opiskelijoille innovaatioiden ja yrittäjyyden opintojaksoja Suomessa. KAIST College of Business on arvostettu korkealle useissa kansainvälisissä vertailuissa kuten QS World University Rankingissa (41. vuonna 2017). Maailman parhaimpien alle 50-vuotiaiden yliopistojen listalla KAIST on kolmas ja Aalto-yliopisto seitsemäs.