Aalto EE julkistaa digitalisaatioon ja innovaatioihin keskittyvän ohjelman yhteistyössä Stanford Center for Professional Developmentin kanssa

Stanford Center for Professional Developmentin kanssa yhteistyössä kehitetyssä valmennusohjelmassa syvennytään digitaalisen murroksen keskellä tarvittaviin johtamistaitoihin, innovaatiomalleihin sekä organisaation ketteryyteen.

Syyskuussa alkavassa ohjelmassa hyödynnetään molempien toimijoiden kansainvälisen tason osaamista innovaatioista, yrittäjyydestä sekä digitalisaatiosta. Oppiminen tapahtuu molempien yliopistojen professoreiden fasilitoimien lähijaksojen sekä verkko-oppimisen kautta. Tätä vahvistavat eri toimialojen vaikuttajien puheenvuorot sekä tutustumisvierailut niin Piilaaksossa kuin Helsingissä.

- Uusi yhteistyö laajentaa entisestään digitalisaatioon liittyvää ohjelma- ja sisältötarjontaamme. Olemme etuoikeutettuja voidessamme jälleen toimia yhdessä maailman ehdottomaan kärkeen kuuluvan instituution kanssa, sanoo Aalto EE:n toimitusjohtaja, professori Pekka Mattila.

Minna Wickholm
liiketoimintajohtaja, avoimet ohjelmat ja verkostot
minna.wickholm@aaltoee.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Espanjassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Liettuassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä, Vietnamissa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Mehiläinen valitsi Aalto EE:n kumppanikseen valtakunnalliseen esimiesvalmennusohjelmaan14.12.2018 12:10Tiedote

Mehiläinen käynnistää valtakunnallisen esimiesvalmennusohjelman tukeakseen esimiesten johtamistaitojen systemaattista kehittämistä koko konsernissa. Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) kanssa räätälöitävä valmennusohjelma käynnistetään tammikuussa 2019 ja ensimmäisen vuoden aikana siihen osallistuu yli 500 tulosvastuullista esimiestä eri puolilta Suomea.