Aalto EE julkistaa digitalisaatioon ja innovaatioihin keskittyvän ohjelman yhteistyössä Stanford Center for Professional Developmentin kanssa

Stanford Center for Professional Developmentin kanssa yhteistyössä kehitetyssä valmennusohjelmassa syvennytään digitaalisen murroksen keskellä tarvittaviin johtamistaitoihin, innovaatiomalleihin sekä organisaation ketteryyteen.

Syyskuussa alkavassa ohjelmassa hyödynnetään molempien toimijoiden kansainvälisen tason osaamista innovaatioista, yrittäjyydestä sekä digitalisaatiosta. Oppiminen tapahtuu molempien yliopistojen professoreiden fasilitoimien lähijaksojen sekä verkko-oppimisen kautta. Tätä vahvistavat eri toimialojen vaikuttajien puheenvuorot sekä tutustumisvierailut niin Piilaaksossa kuin Helsingissä.

- Uusi yhteistyö laajentaa entisestään digitalisaatioon liittyvää ohjelma- ja sisältötarjontaamme. Olemme etuoikeutettuja voidessamme jälleen toimia yhdessä maailman ehdottomaan kärkeen kuuluvan instituution kanssa, sanoo Aalto EE:n toimitusjohtaja, professori Pekka Mattila.

Minna Wickholm
liiketoimintajohtaja, avoimet ohjelmat ja verkostot
minna.wickholm@aaltoee.fi

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Espanjassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Liettuassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä, Vietnamissa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Seminaari: Ansaitse peleillä tuloksellisesti ja eettisesti – pelialan gurut saapuvat Helsinkiin6.9.2018 10:29Tiedote

Aalto University Developing Entrepreneurshipin (Aalto ENT) ja International Game Developers Association (IGDA) Finlandin järjestämä seminaari tuo Suomeen useita pelialan guruja kertomaan pelialan ansaintalogiikasta. Seminaarissa pelialan legendat John Romero, Maarten Noyons, Michail Katkoff ja Oscar Clark jakavat kokemuksiaan pelien tuloksellisista ja eettisistä ansaintamalleista.

Johtajia 14 eri maasta tapaa Aalto Executive Summitissa Otaniemessä23.8.2018 14:24Tiedote

Aalto Executive Summit on koonnut tällä viikolla johtajia 14 eri maasta Aalto-yliopiston Otaniemen kampukselle. Aalto EE järjestää tapahtuman nyt jo 11. kertaa. Tämän vuoden aihe on ajankohtainen; digitaalisen ajan visionäärinen johtajuus. Digitaalinen muutos vaikuttaaa työn tekemiseen, sekä siihen, miten liiketoimintaa johdetaan. Myös organisaatioiden rakenteet ovat muutoksen alla samoin kuin resurssien allokointi ja työvoiman rooli yleensä. Näiden aiheiden lisäksi, summitissa käsitellään strategiaa, tuloksellisuutta sekä johtamista, jotka kaikki ovat olennaisia tekijöitä yrityksen tulevaisuuden menestykselle.