Aalto EE panostaa elinikäiseen oppimiseen - Nana Salin rakentamaan uusia rahoittajakumppanuuksia

Aalto University Executive Education Oy laajentaa korkeatasoisen elinikäisen oppimisen mahdollisuuksia julkisella ja yksityisellä sektorilla vahvistamalla ja kehittämällä uusia rahoitusvaihtoehtoja. Yhä useammin yksilön tai työnantajan oma maksukyky yksin ei mahdollista korkeimman kansainvälisen tason saavuttamista, jolloin rinnakkaisten rahoitusmuotojen rooli on ratkaiseva.

”Haastava työn murros kirittää yksilöitä ja organisaatioita jatkuvaan osaamisen kehittämiseen. Kehittämällä rahoitusvaihtoehtoja kumppaniensa kanssa Aalto EE lisää taloudellista saatavuutta korkeatasoisiin johdon ja asiantuntijoiden valmennusohjelmiin”, sanoo helmikuussa vaihtoehtoisesta rahoituksesta vastaavana Associate Directorina aloittanut Nana Salin. Hänellä on laaja kokemus yliopisto- ja kulttuurisektorin yksityisen rahoituksen, kumppanuuksien ja yleisösuhteiden johtamisesta sekä kehittämisestä.

Rahoituskumppaniverkostoaan Aalto EE rakentaa keskeisten säätiöiden, rahastojen ja julkisten toimijoiden varaan sekä Suomessa että Pohjoismaissa ja Euroopassa. ”Uskon, että monille rahoittajille lupauksemme on houkutteleva. Investoinneilla johtamisen ja osaamisen kehittämiseen tunnetusti ja tutkitusti korkea panos-tuotos -vaikutus. Ohjelmia mahdollistamalla niiden osallistujat ja osallistuvat organisaatiot eivät saa vain kalaa vaan taidon onkia vastaisuudessa itse”, sanoo Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun Professor of Practice.

Ensimmäisenä rahoitushaasteisiin vastataan uuden pohjoismaisen kulttuurijohtamisen ohjelman mahdollistamiseksi. Ohjelma varmistaa kulttuuri-instituutioiden menestystä kehittämällä avainhenkilöiden johtamistaitoja. Kulttuurijohtamisen haasteet ovat samanlaisia, kuin millä tahansa alalla, jossa uusia osaamisia tarvitaan toiminnan tulevaisuuden turvaamiseksi.

”Taiteen ja kulttuurialan organisaatiot tarvitsevat yhtä vahvaa johtamisosaamista kuin johtavat kuluttajabrändit. Ne kilpailevat ihmisten ajasta ja kiinnostuksesta. Kasvatuksellinen ja sivistävä tehtävä toteutuvat vain, jos tavoittaa yleisönsä tehokkaasti ja rakentaa verkostonsa oikein,” Pekka Mattila kuvaa.

Aalto EE tunnetaan Suomessa ja kansainvälisesti sen erinomaisista oppimisen kehittämisratkaisuista. Se tarjoaa valmennusta, kehittämispalveluja ja koulutusta liikkeenjohdolle, asiantuntijoille sekä yrittäjille. Aalto EE:n omistaa Aalto-yliopisto, joka tuo johtamisen ja asiantuntijoiden kehittämiseen monitieteellisen lähestymistavan ja uusia innovatiivisia oppimismenetelmiä.

Nana Salin
Associate Director, Alternative Funding
Puhelin: 010 837 3886
nana.salin@aaltoee.fi

valtiot. tri, toimitusjohtaja, Professor of Practice

Runeberginkatu 14-16

Aalto University Executive Education Oy tarjoaa korkealaatuisia liikkeenjohdon kehittämispalveluja (Aalto EE) ja asiantuntijoiden täydennyskoulutusta (Aalto PRO), palveluita yrittäjyyden kehittämiseksi (Aalto ENT) sekä Suomen monipuolisinta finanssikoulutusta (Finva)Laaja-alaisessa kokonaisuudessa yhdistyvät käytännön osaaminen ja Aalto-yliopiston uusin tutkimustieto.

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia globaalisti useissa lokaatioissaAalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.

Uusin Aalto EE:n neuvonantajaverkoston jäsen Nermin Hairedin tuo strategisen ja digitaalisen markkinoinnin osaamista2.3.2021 08:28:25 EET | Tiedote

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on kutsunut Senior Advisoriksi Nermin Hairedinin vahvistamaan commercial excellence -tarjontaa. Hairedin on ollut digitalisoimassa liiketoimintoja yli 20 vuoden ajan. Hänellä on merkittävä kokemus strategisesta markkinoinnista, myynnistä sekä datan hyödyntämisestä liiketoimintajohdossa ja hallituksissa.

Financial Times: Aalto Executive MBA:n kokonaistyytyväisyys pohjoismaiden korkein26.10.2020 07:48:49 EET | Tiedote

Financial Times on arvostanut Aalto Executive MBA -ohjelman jälleen maailman sadan parhaimmistoon tuhansien verrokkien joukosta. FT julkisti ensimmäistä kertaa ohjelmien asiakastyytyväisyyden kokonaisluvun. Aalto EMBA on osallistujatyytyväisyydellä mitattuna pohjoismaiden paras ohjelma ja globaalisti sijalla 14. Ohjelman kokonaissijoitus 88. on neljä sijaa parempi kuin viime vuonna.