Aalto EE panostaa elinikäiseen oppimiseen - Nana Salin rakentamaan uusia rahoittajakumppanuuksia

Aalto University Executive Education Oy laajentaa korkeatasoisen elinikäisen oppimisen mahdollisuuksia julkisella ja yksityisellä sektorilla vahvistamalla ja kehittämällä uusia rahoitusvaihtoehtoja. Yhä useammin yksilön tai työnantajan oma maksukyky yksin ei mahdollista korkeimman kansainvälisen tason saavuttamista, jolloin rinnakkaisten rahoitusmuotojen rooli on ratkaiseva.

”Haastava työn murros kirittää yksilöitä ja organisaatioita jatkuvaan osaamisen kehittämiseen. Kehittämällä rahoitusvaihtoehtoja kumppaniensa kanssa Aalto EE lisää taloudellista saatavuutta korkeatasoisiin johdon ja asiantuntijoiden valmennusohjelmiin”, sanoo helmikuussa vaihtoehtoisesta rahoituksesta vastaavana Associate Directorina aloittanut Nana Salin. Hänellä on laaja kokemus yliopisto- ja kulttuurisektorin yksityisen rahoituksen, kumppanuuksien ja yleisösuhteiden johtamisesta sekä kehittämisestä.

Rahoituskumppaniverkostoaan Aalto EE rakentaa keskeisten säätiöiden, rahastojen ja julkisten toimijoiden varaan sekä Suomessa että Pohjoismaissa ja Euroopassa. ”Uskon, että monille rahoittajille lupauksemme on houkutteleva. Investoinneilla johtamisen ja osaamisen kehittämiseen tunnetusti ja tutkitusti korkea panos-tuotos -vaikutus. Ohjelmia mahdollistamalla niiden osallistujat ja osallistuvat organisaatiot eivät saa vain kalaa vaan taidon onkia vastaisuudessa itse”, sanoo Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja ja Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun työelämäprofessori.

Ensimmäisenä rahoitushaasteisiin vastataan uuden pohjoismaisen kulttuurijohtamisen ohjelman mahdollistamiseksi. Ohjelma varmistaa kulttuuri-instituutioiden menestystä kehittämällä avainhenkilöiden johtamistaitoja. Kulttuurijohtamisen haasteet ovat samanlaisia, kuin millä tahansa alalla, jossa uusia osaamisia tarvitaan toiminnan tulevaisuuden turvaamiseksi.

”Taiteen ja kulttuurialan organisaatiot tarvitsevat yhtä vahvaa johtamisosaamista kuin johtavat kuluttajabrändit. Ne kilpailevat ihmisten ajasta ja kiinnostuksesta. Kasvatuksellinen ja sivistävä tehtävä toteutuvat vain, jos tavoittaa yleisönsä tehokkaasti ja rakentaa verkostonsa oikein,” Pekka Mattila kuvaa.

Aalto EE tunnetaan Suomessa ja kansainvälisesti sen erinomaisista oppimisen kehittämisratkaisuista. Se tarjoaa valmennusta, kehittämispalveluja ja koulutusta liikkeenjohdolle, asiantuntijoille sekä yrittäjille. Aalto EE:n omistaa Aalto-yliopisto, joka tuo johtamisen ja asiantuntijoiden kehittämiseen monitieteellisen lähestymistavan ja uusia innovatiivisia oppimismenetelmiä.

Nana Salin
Associate Director, Alternative Funding
Puhelin: 010 837 3886
nana.salin@aaltoee.fi

valtiot. tri, toimitusjohtaja, työelämäprofessori (professor of practice)

Aalto EE vahvistaa asemaansa rahoitusosaamisen ykkösenä – arvostettu CEFA-koulutus siirtyy Aalto EE:lle17.6.2019 07:57:06 EESTTiedote

Suomen Sijoitusanalyytikot ry ja Aalto University Executive Education (Aalto EE) ovat aloittaneet yhteistyön rahoitus- ja sijoitusalan ammattilaisten tutkintokoulutuksen järjestämisessä. Uudistettu ohjelma tarjoaa enemmän lähiopetuspäiviä ja Aalto EE:llä on vahva rooli koko oppimisprosessin ajan. Kouluttajina toimivat Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun rahoituksen ja laskentatoimen laitoksien professorit. CEFA-tutkinnon (Certified European Financial Analyst) myöntää alan eurooppalainen kattojärjestö EFFAS (European Federation of Financial Analysts Societies).

Aalto EE käynnistää Aalto PUBLIC -konseptin julkiseen johtamiseen – painopistealueina ekosysteemit, vaikuttavuus ja talous21.2.2019 11:06:05 EETTiedote

Julkisen sektorin organisaatiot ja niiden johtaminen kohtaavat uusia paineita toimintaympäristön muuttuessa, kilpailun lisääntyessä ja uudenlaisten kumppanuusmallien yleistyessä samalla, kun ikäluokkien pienentymisen myötä resurssiniukkuus lisääntyy entisestään. Ollakseen entistä vahvempi kumppani tässä transformaatiossa Aalto University Executive Education (Aalto EE) käynnisti helmikuussa 2019 uuden Aalto PUBLIC -liiketoimintayksikön.

Mehiläinen valitsi Aalto EE:n kumppanikseen valtakunnalliseen esimiesvalmennusohjelmaan14.12.2018 12:10:10 EETTiedote

Mehiläinen käynnistää valtakunnallisen esimiesvalmennusohjelman tukeakseen esimiesten johtamistaitojen systemaattista kehittämistä koko konsernissa. Aalto University Executive Educationin (Aalto EE) kanssa räätälöitävä valmennusohjelma käynnistetään tammikuussa 2019 ja ensimmäisen vuoden aikana siihen osallistuu yli 500 tulosvastuullista esimiestä eri puolilta Suomea.