Aalto EE vahvistaa ohjelmajohtoaan nimittämällä neuvonantajaksi Pia Lappalaisen

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on nimittänyt neuvonantajakseen tekniikan tohtori Pia Lappalaisen. Hänen erityisosaamisalueitaan ovat tuottavuus, suorituksen arviointi, henkilöstöhallinto, johtamisviestintä, työhyvinvointi sekä konfliktitilanteiden ratkaiseminen ja johtaminen. Hän on lisäksi kokenut johdon valmentaja ja fasilitaattori.

”Pian osaaminen esimerkiksi viestinnän ja fasilitoinnin alueilla tukee meitä kasvupolullamme. Hän tärkeä vahvistus vaativien asiakaskohtaisesti räätälöityjen ratkaisuiden suunnittelussa ja johtamisessa”, toteaa Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja ja Aalto-yliopiston käytäntöön suuntautunut professori.

Uuden Senior Advisor-tehtävän lisäksi Pia Lappalainen toimii Aalto-yliopiston lehtorina, ohjelmajohtajana Helsingin yliopistossa sekä teollisuuden johtoryhmien konsulttina. Pia Lappalainen väitteli tekniikan tohtoriksi Lappeenrannan Teknillisestä yliopistosta vuonna 2012 aiheenaan sosiaalisesti kompetentti johtaminen sekä sen ennustavat tekijät ja merkitys insinöörivaltaisilla aloilla. Hän toimi vierailevana professorina Leipzigin yliopistossa Saksassa vuosina 2016 ja 2017.

toimitusjohtaja, Professor of Practice,
Puh.: 040 738 7221

Yhtiön vahvuuksia ovat globaali toimintamalli ja monipuolinen tarjonta. Suomen ja Singaporen lisäksi tarjoamme ohjelmia Espanjassa, Etelä-Koreassa, Indonesiassa, Iranissa, Kiinassa, Liettuassa, Puolassa, Ruotsissa, Taiwanilla, Tansaniassa, Venäjällä, Vietnamissa, Virossa ja Yhdysvalloissa. Aalto University Executive Educationilla on kolme arvostettua laatuleimaa eli akkreditointia: AACSB, AMBA ja EQUIS. Se kuuluu näin ollen maailman instituutioista koostuvaan 0,5 prosentin parhaimmistoon.