Aalto EE vahvistaa ohjelmajohtoaan nimittämällä neuvonantajaksi Pia Lappalaisen

Aalto University Executive Education (Aalto EE) on nimittänyt neuvonantajakseen tekniikan tohtori Pia Lappalaisen. Hänen erityisosaamisalueitaan ovat tuottavuus, suorituksen arviointi, henkilöstöhallinto, johtamisviestintä, työhyvinvointi sekä konfliktitilanteiden ratkaiseminen ja johtaminen. Hän on lisäksi kokenut johdon valmentaja ja fasilitaattori.

”Pian osaaminen esimerkiksi viestinnän ja fasilitoinnin alueilla tukee meitä kasvupolullamme. Hän tärkeä vahvistus vaativien asiakaskohtaisesti räätälöityjen ratkaisuiden suunnittelussa ja johtamisessa”, toteaa Pekka Mattila, Aalto EE:n toimitusjohtaja ja Aalto-yliopiston käytäntöön suuntautunut professori.

Uuden Senior Advisor-tehtävän lisäksi Pia Lappalainen toimii Aalto-yliopiston lehtorina, ohjelmajohtajana Helsingin yliopistossa sekä teollisuuden johtoryhmien konsulttina. Pia Lappalainen väitteli tekniikan tohtoriksi Lappeenrannan Teknillisestä yliopistosta vuonna 2012 aiheenaan sosiaalisesti kompetentti johtaminen sekä sen ennustavat tekijät ja merkitys insinöörivaltaisilla aloilla. Hän toimi vierailevana professorina Leipzigin yliopistossa Saksassa vuosina 2016 ja 2017.

toimitusjohtaja, Professor of Practice,
Puh.: 040 738 7221

Aalto EE luo pohjoismaiden suurimman johtamisen ja asiantuntijuuden kehittämisen keskittymän11.7.2019 08:06:12 EESTTiedote

Maailman 50. parhaan johtamisvalmentajan joukkoon lukeutuva Aalto University Executive Education (Aalto EE) luo Aalto-yliopisto Töölö -rakennukseen pohjoismaisittain uniikin keskuksen johtajien ja asiantuntijoiden osaamisen kehittämiselle. Aiemmin Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun käytössä ollutta ikonista päärakennusta peruskorjataan ja uudistetaan parhaillaan. Rakennus on muuttovalmis vuoden 2020 loppuun mennessä. Aalto EE on Aalto-yliopiston omistaman rakennuksen päävuokralainen.

Aalto EE vahvistaa asemaansa rahoitusosaamisen ykkösenä – arvostettu CEFA-koulutus siirtyy Aalto EE:lle17.6.2019 07:57:06 EESTTiedote

Suomen Sijoitusanalyytikot ry ja Aalto University Executive Education (Aalto EE) ovat aloittaneet yhteistyön rahoitus- ja sijoitusalan ammattilaisten tutkintokoulutuksen järjestämisessä. Uudistettu ohjelma tarjoaa enemmän lähiopetuspäiviä ja Aalto EE:llä on vahva rooli koko oppimisprosessin ajan. Kouluttajina toimivat Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun rahoituksen ja laskentatoimen laitoksien professorit. CEFA-tutkinnon (Certified European Financial Analyst) myöntää alan eurooppalainen kattojärjestö EFFAS (European Federation of Financial Analysts Societies).

Aalto EE panostaa elinikäiseen oppimiseen - Nana Salin rakentamaan uusia rahoittajakumppanuuksia19.3.2019 08:45:33 EETTiedote

Aalto University Executive Education Oy laajentaa korkeatasoisen elinikäisen oppimisen mahdollisuuksia julkisella ja yksityisellä sektorilla vahvistamalla ja kehittämällä uusia rahoitusvaihtoehtoja. Yhä useammin yksilön tai työnantajan oma maksukyky yksin ei mahdollista korkeimman kansainvälisen tason saavuttamista, jolloin rinnakkaisten rahoitusmuotojen rooli on ratkaiseva.