Aurora Look tuo markkinoille luksusluokan parvekeratkaisun

Uusi Aurora Balconies -parvekeratkaisu tuo luksusta kerrostaloasumiseen. Se painaa vain kolmanneksen perinteisen betoniparvekkeen painosta. Teräsrunkoinen moduuliparveke on suunniteltu nimensä mukaisesti Pohjolan vaativiin olosuhteisiin.

Uusi Aurora Balconies -parvekeratkaisu tuo luksusta kerrostaloasumiseen.

Aurora Balconies on ratkaisu, joka muuttaa käsitykset parvekkeista. Teräsrunkoisella ja tehdasvalmisteisella parvekeratkaisulla sekä Aurora Lookin palvelukokonaisuudella päästään huomattaviin säästöihin, jotka mitataan sekä rahassa että ajassa.

Aurora Balconies muuttaa käsitykset parvekkeista

Aurora Balconies -parvekkeet valmistaa Jukova, joka tunnetaan meriteollisuudessa parvekkeiden ja lasitusten pioneerina.

”Moduuliparveke on lähtenyt ajatuksesta parantaa kerrostaloasumisen mukavuutta ja luoda ihmisille uusi asumisen elämys”, sanoo Aurora Lookin toimialajohtaja Timo Nurminen. Hän kertoo parvekkeiden valmistamisen tehtaassa tuovan lyömättömiä etuja verrattuna perinteisiin rakennuksella valmistettuihin parvekkeisiin. ”Työskentely on nopeaa, tehokasta ja sertifioitujen laatuvaatimuksien mukaista. Ylimääräisiä kustannuksia ei ilmene huonoista sääolosuhteista tai muista syistä. Toimitusaikataulut pitävät ja asennus on nopeaa.”

Luksusta arkeen ja juhlaan

Aurora Balconies on parvekeratkaisujen edelläkävijä monelta osin. Parvekkeen suuret lasipinnat antavat mahdollisuuden nauttia parveketilasta ilmojen kylmetessä, sateella ja tuulessa. Koko parvekkeen levyinen, sähköisesti avattava lasitus nousee ja laskee vaakatasossa. Ratkaisu luo yhtenäisyyttä ja hienostuneisuutta parvekkeen ulkoasuun. Muutenkin suunnittelussa on pyritty skandinaaviseen muotokieleen, joka kestää hyvin aikaa ja nostaa kiinteistön arvoa.

”Tehtaassa viimeistelty moduuliparveke antaa mahdollisuuden integroida erilaisia teknisiä ominaisuuksia, kuten vedenpoistoa, valoa, ääntä ja lämmitystä parvekekohtaisesti”, Nurminen kertoo. ”Modulaarisuus mahdollistaa myös parvekkeen räätälöinnin huoneistokohtaisesti”, hän jatkaa.

Helppo ja nopea asentaa

Parvekkeiden uusiminen voi olla taloyhtiölle kaikin puolin vaativa hanke, jossa mitataan asukkaiden sietokykyä.

Aurora Balconies -parveke valmistetaan tehtaassa ja tuodaan kokonaisena elementtinä kohteeseen, jossa asennus käy nopeasti.

Suunnittelupäällikkö Vesa Niittonen kertoo Aurora Lookin tavan toimia olevan selkeä kokonaisuus: ”Taloyhtiölle pitävä sopimushinta ja täsmällinen toteutus ovat toimintamme kulmakiviä. Asukkaat taas arvostavat nopeaa asennusta, jolla häiriöt saadaan minimoitua.”

Arkkitehtien ihanneparveke

Uusien kohteiden parvekeratkaisuksi Aurora Balconies on omassa luokassaan. Sen hienostunut, näyttävä ulkomuoto ja helppo asennettavuus antavat paljon mahdollisuuksia julkisivujen suunnitteluun, puhumattakaan luksusluokan käyttäjäkokemuksen tarjoamisesta asukkaille. Lisäksi modulaarisuus tuo mukanaan monia vaihtoehtoja erilaisille varustetasoille rakentajan ja asukkaiden toiveiden toteuttamisessa. Esimerkkeinä mainittakoon lasipintoihin integroitava aurinkopaneeli tai bakteereja hylkivät pinnoitevaihtoehdot.

Testattu seitsemällä merellä

Aurora Lookin emoyhtiö Jukova on valmistanut maailman ensimmäiset tehdasvalmisteiset parvekkeet valtameriristeilijöihin. Se on valmistanut parvekkeita ympäri maailmaa jo yli 30 000. Nyt Jukovan vuosikymmenten kokemus luksusluokan parvekkeiden suunnittelusta ja valmistuksesta tuodaan rakennusteollisuuden käyttöön Aurora Lookin toimesta. Aurora Balconies -parvekkeet edustavat suomalaista insinööritaitoa parhaimmillaan.

Kaupalliset asiat:

Timo Nurminen
Puhelin 010 474 4551
Sähköposti: timo.nurminen@auroralook.com

Tekniset asiat:

Vesa Niittonen
Sähköposti: vesa.niittonen@jukova.com

www.auroralook.com

Kaupalliset asiat:

Timo Nurminen
Sähköposti: timo.nurminen@auroralook.com

Tekniset asiat:

Vesa Niittonen
Sähköposti: vesa.niittonen@jukova.com

www.auroralook.com

Uusi Aurora Balconies -parvekeratkaisu tuo luksusta kerrostaloasumiseen.
Koko parvekkeen levyinen lasitus laskee ja nousee sähköisesti.
Aurora-parvekkeet valmistetaan tehtaassa, mikä näkyy mm. energiatehokkuudessa ja viimeistelyssä.

BusinessRakentamo on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka tukee pienyrittäjyyttä ja innovaatioita Suomessa. Laajan verkostomme erityisosaamista ovat yrityskehitys, yritysneuvonta sekä pienyrittäjyyttä tukevat palvelut ja koulutukset.

Aurora Look on luksusluokkaisten modulaaristen parveke-, lasitus- ja kaideratkaisujen kehittäjä ja toimittaja.