Avidly Oyj

Avidly uudisti kasvustrategian myötä myös brändinsä

Jaa
Avidlyn viime syksynä päivittämä kasvustrategia näkyy myös uudistuneena brändinä. Avidlyn brändityötä on tehty osana strategiaprosessia, ja muutos Euroopan johtavaksi markkinointiteknologia-alan yritykseksi on hyvässä vauhdissa. Epävarmojen aikojen keskelläkin yhtiön kasvu on ollut vakaata ja tuloskehitys positiivista.

Kasvustrategiansa julkistanut Avidly uudisti strategian myötä myös brändinsä, jolla kommunikoidaan strategian ytimessä olevaa vaikuttavuutta. Myönteisten vaikutusten aikaansaaminen yksilöissä, yrityksissä ja yhteiskunnassa on tavoite, joka luo kestävää kasvua liiketoimintaa ja markkinointia kehittämällä. Avidlyn brändi lanseerataan kuluvan vuoden aikana yrityksen arvojen mukaisesti myös konkreettisina vastuullisuustekoina.

“Alalla on paljon vakiintuneita ajattelu- ja toimintatapoja, joita olemme tietoisesti lähteneet strategiamme myötä uudistamaan ja disruptoimaan”, summaa toimitusjohtaja Jesse Maula. “Markkinoinnin, myynnin ja teknologioiden yhdistäminen luovan mainonnan kontekstissa on osoittautunut toimivaksi kasvutekijäksi niin Avidlylle kuin asiakkaillemmekin.”

Vuotta 2020 leimasi globaali pandemia, ja moni yritys keskittyi selviytymiseen vaikeasti ennustettavassa toimintaympäristössä. Markkinointialan pudotustaistelun lisäksi nyt voidaan jo todeta, että yhä jatkuva poikkeustilanne on ollut tehokas muutoksen vauhdittaja datan ja markkinointiteknologioiden hyödyntämisessä. Teknologiat lisäävät markkinoinnin ja myynnin tuottavuutta sekä nopeuttavat ja skaalaavat yritysten kasvua entisestään digitalisoituvassa ympäristössä.

Markkinointiteknologia tarvitsee palveluita ympärilleen - teknologia ei itsessään ratkaise ongelmia ja luo kasvua, vaan sen hyödyntäminen vaatii strategista osaamista ja luovia konsepteja. Monipuolinen, asiantunteva ja datalähtöinen kumppani varmistaa markkinointiteknologioihin tehtyjen investointien tuottavuuden. Ilman tällaista kumppania hyvässä uskossa tehtyjen mittavienkin investointien tulokset jäävät usein todella laihoiksi.

Avidly yhdistää strategisen, luovan ja teknologisen osaamisen tarjotakseen asiakkailleen kokonaisuuksia, jotka palvelevat loppuasiakasta koko tämän asiakaspolun matkalla ja huomioivat syntyvän kokonaisuuden.

“Avidly-brändin ydintä on yhdistää luovasti niin markkinointi ja myynti, teknologia ja luovat ideat kuin inbound- ja outbound-markkinointikin”, Maula hehkuttaa. “Uusi strategia ja brändi ovat täynnä intoa ja eteenpäin katsomista, ja ne tukevat meitä matkallamme maailman arvostetuimpien luovien markkinointiteknologiayritysten joukkoon.

Suomen suurimpiin markkinointitoimistoihin kuuluva Avidly palkittiin äskettäin toista kertaa peräkkäin HubSpotin vuoden globaalina partnerina. Suomessa Avidly on tänä vuonna myös Vuoden toimisto -kisan finalisti. Yhtiön tulostiedot vuodelta 2020 julkistetaan torstaina 4.3.2021.

Katsoaksesi videon lähteestä youtu.be, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Avidly Brand Film

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Jesse Maula
CEO, Avidly Oyj


P. 044 5480 248
jesse.maula@avidlyagency.com

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye