Avidly uudisti kasvustrategian myötä myös brändinsä

Avidlyn viime syksynä päivittämä kasvustrategia näkyy myös uudistuneena brändinä. Avidlyn brändityötä on tehty osana strategiaprosessia, ja muutos Euroopan johtavaksi markkinointiteknologia-alan yritykseksi on hyvässä vauhdissa. Epävarmojen aikojen keskelläkin yhtiön kasvu on ollut vakaata ja tuloskehitys positiivista.

Kasvustrategiansa julkistanut Avidly uudisti strategian myötä myös brändinsä, jolla kommunikoidaan strategian ytimessä olevaa vaikuttavuutta. Myönteisten vaikutusten aikaansaaminen yksilöissä, yrityksissä ja yhteiskunnassa on tavoite, joka luo kestävää kasvua liiketoimintaa ja markkinointia kehittämällä. Avidlyn brändi lanseerataan kuluvan vuoden aikana yrityksen arvojen mukaisesti myös konkreettisina vastuullisuustekoina.

“Alalla on paljon vakiintuneita ajattelu- ja toimintatapoja, joita olemme tietoisesti lähteneet strategiamme myötä uudistamaan ja disruptoimaan”, summaa toimitusjohtaja Jesse Maula. “Markkinoinnin, myynnin ja teknologioiden yhdistäminen luovan mainonnan kontekstissa on osoittautunut toimivaksi kasvutekijäksi niin Avidlylle kuin asiakkaillemmekin.”

Vuotta 2020 leimasi globaali pandemia, ja moni yritys keskittyi selviytymiseen vaikeasti ennustettavassa toimintaympäristössä. Markkinointialan pudotustaistelun lisäksi nyt voidaan jo todeta, että yhä jatkuva poikkeustilanne on ollut tehokas muutoksen vauhdittaja datan ja markkinointiteknologioiden hyödyntämisessä. Teknologiat lisäävät markkinoinnin ja myynnin tuottavuutta sekä nopeuttavat ja skaalaavat yritysten kasvua entisestään digitalisoituvassa ympäristössä.

Markkinointiteknologia tarvitsee palveluita ympärilleen - teknologia ei itsessään ratkaise ongelmia ja luo kasvua, vaan sen hyödyntäminen vaatii strategista osaamista ja luovia konsepteja. Monipuolinen, asiantunteva ja datalähtöinen kumppani varmistaa markkinointiteknologioihin tehtyjen investointien tuottavuuden. Ilman tällaista kumppania hyvässä uskossa tehtyjen mittavienkin investointien tulokset jäävät usein todella laihoiksi.

Avidly yhdistää strategisen, luovan ja teknologisen osaamisen tarjotakseen asiakkailleen kokonaisuuksia, jotka palvelevat loppuasiakasta koko tämän asiakaspolun matkalla ja huomioivat syntyvän kokonaisuuden.

“Avidly-brändin ydintä on yhdistää luovasti niin markkinointi ja myynti, teknologia ja luovat ideat kuin inbound- ja outbound-markkinointikin”, Maula hehkuttaa. “Uusi strategia ja brändi ovat täynnä intoa ja eteenpäin katsomista, ja ne tukevat meitä matkallamme maailman arvostetuimpien luovien markkinointiteknologiayritysten joukkoon.

Suomen suurimpiin markkinointitoimistoihin kuuluva Avidly palkittiin äskettäin toista kertaa peräkkäin HubSpotin vuoden globaalina partnerina. Suomessa Avidly on tänä vuonna myös Vuoden toimisto -kisan finalisti. Yhtiön tulostiedot vuodelta 2020 julkistetaan torstaina 4.3.2021.

Avidly Brand Film

Jesse Maula
CEO, Avidly Oyj

P. 044 5480 248
jesse.maula@avidlyagency.com

Päijät-Hämeen yritykset kehittävät vastuullista ja digitaalista liiketoimintaa 16.3.2021 08:30:00 EET | Tiedote

Vastuullisuuskysymykset ovat tulleet jäädäkseen päijäthämäläisiin yrityksiin, ja pandemia on kiihdyttänyt entisestään digitaalisen liiketoiminnan kehitystä. Tämä paljastuu Avidlyn tekemästä Päijät-Hämeen yritysbarometrista, johon vastasi kymmeniä alueen yritysten toimitusjohtajia. Vastausten mukaan Päijät-Häme on houkutteleva alue yrittämiseen myös tulevaisuudessa, mutta pula osaavasta työvoimasta on useiden yritysten huolenaihe.