Restel OyRestel Oy

Beats at the Bell -kilpailun finaalissa lahjakkaita nuoria DJ:tä

Jaa
Taco Bell -pikaruokaravintolaketjun Beats at the Bell -kilpailun finaaliin valittiin viisi lahjakasta DJ:tä: DJ Iiro Hiltunen, DJ Millabella, DJ Max ”Miksu” Hämäläinen, DJ Garfield ja DJ Heykey. Kilpailun finaali on perjantaina 24.5. klo 20–22 Bakers-yökerhossa. Beats at the Bell -kilpailu on Taco Bellin isoin bränditeko tänä vuonna.
Beast at the Bell -finalistit: DJ Heykey, DJ Millabella, DJ Max "Miksu" Hämäläinen, DJ Iiro Hiltunen ja DJ Garfield.
Beast at the Bell -finalistit: DJ Heykey, DJ Millabella, DJ Max "Miksu" Hämäläinen, DJ Iiro Hiltunen ja DJ Garfield.

Beats at the Bell DJ-kilpailu on Taco Bellin isoin bränditeko tänä vuonna. Brändille on tärkeää tukea nuoria sekä tuottaa faneilleen uusia kokemuksia ja mahdollisuuksia päästä osalliseksi Taco Bellin tarinaan. Taco Bellin Live Más -kulttuuriin kuuluu tehdä asioita uudella tavalla, jota myös Beats at the Bell -kilpailu edustaa.

”Pikaruokakentällä harvoin nähdään tämänkaltaisia markkinointitekoja, mutta Taco Bell haluaa olla osana faniensa elämää, johon kuuluu luonnollisesti muutakin kuin tacot. Suomessa kukaan ei tällä hetkellä muutenkaan järjestä DJ:lle omaa kilpailua, joten halusimme napata tästä kiinni”, kertoo Taco Bell Suomen Brand Manager Alina Niemi.

Beats at the Bell -kilpailun tuomarit, DJ Supertyyli ja DJ Mista S, valitsivat kaikkien hakijoiden joukosta viisi lahjakasta DJ:tä finaaliin. Finaaliin tiensä selvittivät DJ Iiro Hiltunen, Milla Lius eli DJ Millabella, DJ Max ”Miksu” Hämäläinen, Kuisma Karvinen eli DJ Garfield ja Heikki Pulkka eli DJ Heykey.

Kilpailu huipentuu finaaliin perjantaina 24.5.2019 klo 20–22 Bakers-yökerhossa, joka sijaitsee Kalevankatu 2:n yläkerrassa lähes samoissa tiloissa Taco Bell Baker’sin kanssa. Finaali on avoin kaikille kiinnostuneille ja omaa suosikkiaan kannattaakin tulla kannustamaan. Illan aikana jokainen finalisti soittaa oman settinsä, jolla tuomaristo tulee vakuuttaa omista soittotaidoistaan. Tuomaristo arvio finalisteja neljässä kategoriassa: tekniset taidot, musiikkiselektio, omaperäisyys ja persoonallisuus sekä esiintyminen. Illan päätteeksi DJ Supertyyli ja DJ Mista S valitsevat voittajan, ja myös yleisöäänestyksessä eniten ääniä saanut julkistetaan. Voittajalle on luvassa 1 000 € lahjakortti musiikkiliikkeeseen, 500 € edestä Taco Bellin tacoja, Sprite-tuotepaketti sekä yksityistä mentorointia DJ Supertyylin kanssa.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Alina Niemi, Brand Manager, Taco Bell Suomi, +358 40 127 8899, alina.niemi@restel.fi

Kuvat

Beast at the Bell -finalistit: DJ Heykey, DJ Millabella, DJ Max "Miksu" Hämäläinen, DJ Iiro Hiltunen ja DJ Garfield.
Beast at the Bell -finalistit: DJ Heykey, DJ Millabella, DJ Max "Miksu" Hämäläinen, DJ Iiro Hiltunen ja DJ Garfield.
Lataa
Lataa
DJ Mista S on kilpailun toinen tuomari.
DJ Mista S on kilpailun toinen tuomari.
Lataa
DJ Supertyyli on kilpailun toinen tuomari ja mentori.
DJ Supertyyli on kilpailun toinen tuomari ja mentori.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Restel Oy
Restel Oy
Hämeentie 19
00500 HELSINKI

http://www.restel.fi

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen yli 2 600 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Pizzabuffet-, HelmiSimpukka-, O'Learys-, Wanha Mestari-, Hemingway's -ravintolat sekä Food&Events Tapahtumaravintolat.

Yum! Brands Inc:in tytäryhtiö Taco Bell Corp. on maailman johtava meksikolaistyylinen pikaruokaravintolabrändi. Taco Bell valmistaa taconsa, burritonsa ja muut tunnetut tuotteensa aina tilauksesta ja asiakkaan toiveen mukaisesti, ja tuotteissa on runsaat maut ja laadukkaat raaka-aineet. Maailmanlaajuisesti ketjun ravintoloissa vierailee yli 40 miljoonaa asiakasta viikoittain, ja heille halutaan tarjota poikkeuksellista arvoa sekä loistavaa palvelua. Yhdysvaltojen ulkopuolella Taco Bellillä on yli 360 ravintolaa yhteensä 27 maassa ja brändin tavoitteena on laajentaa kansainvälinen toimintansa tuhanteen ravintolaan vuoteen 2022 mennessä. Yritys ja sen franchise-sopimuksella toimivat yrittäjät pyörittävät yhteensä yli 7 000 ravintolaa, joiden myynti on yli 9 miljardia dollaria vuodessa. Vuoteen 2022 mennessä brändi haluaa saavuttaa maailmanlaajuisesti 15 miljardin dollarin myynnin ja operoida yhteensä 9 000 ravintolaa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Restel Oy

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye