Break Sokos Hotel Edenin toiminta päättyy vuoden vaihteessa

Sokotel Oy:n vuokrasopimus kylpylähotelli Break Sokos Hotel Edenissä päättyy vuoden 2021 lopussa, minkä johdosta hotelli sulkeutuu 17.12.2021.

Break Sokos Hotel Eden on ollut osa Sokotel Oy:n liiketoimintaa vuodesta 2006 ja nyt vuokrakauden päättyessä Sokotel Oy on päättänyt, ettei vuokrasopimusta enää jatketa.

Hotelli on avoinna normaalisti asiakkaille viimeiseen yöhön asti, ja varauskanavista on mahdollista varata huoneita 16.12.2021 saakka.

Sokotel Oy:llä on Oulussa myös Radisson Blu Oulu -hotelli, johon osa työntekijöistä pyritään siirtämään. Koko Edenin henkilökuntaa ei valitettavasti pystytä siirtämään, joten osa henkilökunnan työsuhteista tullaan päättämään vuoden vaihteessa.

Kiinteistön omistaja vastaa kylpylähotellin tulevasta kehityksestä.

S-ryhmän kanta-asiakkaita ja asiakasomistajia Oulussa palvelee Sokotelin Radisson Blu Oulun lisäksi Original Sokos Hotel Arina, jonka hotellitoimintaa operoi Osuuskauppa Arina.

Lisätietoja:
Toimitusjohtaja Jarkko Härmälä, Sokotel Oy, jarkko.harmala(at)sok.fi, p.

Sokotel on suomalainen hotellioperaattori ja osa S-ryhmää. Sokotel operoi pääkaupunkiseudulla, Suomen suurimmissa kaupungeissa, Virossa ja Pietarissa yhteensä 18 Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia.

”Ilmastoystävällisempi ruokailu ei vaadi lapsiperheessä ihmetekoja” – Ässäkokki innostaa ilmastofiksuun kokkaamiseen28.9.2021 08:30:00 EEST | Tiedote

Lasten pitäisi syödä viidestä kuuteen kourallista kasviksia päivässä, mutta suomalaislasten lautasilla on keskimäärin vain puolet tästä*. S-ryhmä haluaa innostaa lapsia, nuoria ja perheitä kiinnittämään huomioita itselle ja ilmastolle fiksuihin valintoihin ja julkaisee lapsille suunnattuja Ässäkokki-reseptejä: lisää kasviksia, palkokasveja ja kalaa, vähemmän kovaa rasvaa, sokeria ja punaista lihaa.

Rosson legendaarinen raastepöytä tekee odotetun paluun22.9.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

”Raastepöydästä voi aloittaa” on yksi lausahduksista, joka usein nimetään, kun ihmisiltä kysytään suomalaisuutta kuvaavia sanontoja. Ystävällinen kehotus muodostui tutuksi Rosson asiakkaille lähes kahden vuosikymmenen aikana, ennen kuin raastepöytä korvattiin vuonna 2014 italialaishenkisellä alkupalapöydällä. Raastepöytä ei koskaan unohtunut, vaan sen perään on kyselty jatkuvasti. Asiakkaiden toiveisiin on nyt vastattu, ja syyskuun 22. päivä alkaen voi aterian Rossossa aloittaa jälleen raikkaan raastepöydän antimilla.

Ikoninen joensuulaishotelli Kimmel avaa uusitut tilansa juhlakauteen. Tapahtumavieraita ja staycation-matkailijoita odotellaan jo.21.9.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

Original Sokos Hotel Kimmelillä on takanaan yli 40 vuotta värikästä hotellihistoriaa ja lukuisia mittavia tapahtumatoteutuksia. Tänä syksynä valmistuvan jättiuudistuksen myötä hotellista kuoriutuu Itä-Suomen johtava kokous- ja tapahtumatalo sekä elämyksellinen staycation-kohde Superior-huoneineen. Nosteessa olevan Pohjois-Karjalan matkailun sekä tapahtumien kasvavan kysynnän vuoksi hotellin valmistumista on alueella jo odotettu.

S-ryhmä kiittää rahankeräyslain muutoksesta tarjoamalla ensimmäisenä hotelliyön päästöjen kompensaatiomahdollisuuden16.9.2021 13:56:25 EEST | Tiedote

SOK:n pääjohtaja Hannu Krook kiittää hallitusta torstaina annetusta rahankeräyslain muutosesityksestä, joka antaa kuluttajille mahdollisuuden kompensoida aiheuttamansa ilmastopäästöt. S-ryhmän Sokos Hotels -ketju aikoo tarjota asiakkailleen mahdollisuuden hyvittää hotelliyönsä hiilipäästöt heti, kun lakimuutos on hyväksytty eduskunnassa ja astunut voimaan.