BURGER KING® ALOITTAA KOTIINKULJETUKSEN YHTEISTYÖSSÄ WOLTIN KANSSA - 100 ENSIMMÄISTÄ SAA WHOPPER®-ATERIAN VELOITUKSETTA

BURGER KING ® -hampurilaisravintolaketjun sekä ravintolaruoan tilaus- ja kuljetuspalvelu Woltin yhteistyön alkamisen kunniaksi 100 ensimmäistä tilaajaa saa WHOPPER®-aterian veloituksetta. Aluksi liekillä grillattuja hampurilaisia ja muita herkkuja kuljetetaan ketjun kolmesta ravintolasta Helsingissä, ja tähtäimessä on laajentaa myös muille Woltin operoimille alueille.

BURGER KING ® -ketjun ja Wolt-teknologiayrityksen yhteistyön myötä hampurilaisaterioita saa nyt kotiinkuljetettuna.

BURGER KING® -ketjun ja Wolt-kuljetuspalvelun yhteistyö alkaa Helsingin keskusta-alueella 10.1.2018 klo 10.30. Alussa on mukana kolme BURGER KING® -ravintolaa Helsingin keskustan alueella: Mannerheimintien, Meilahden sekä Ruoholahden ravintolat.

Wolt kuljettaa BURGER KING® -tuotteita muun muassa Kamppiin, Töölöön, Katajanokalle, Eiraan, Jätkäsaareen ja Ruoholahteen. Helsingin lanseerauksen jälkeen kotiinkuljetuspalvelu on tarkoitus laajentaa vaiheittain myös muillekin paikkakunnille, joissa Wolt ja BURGER KING® toimivat.

– Olemme todella innoissamme yhteistyöstä Woltin kanssa, sillä näin pääsemme palvelemaan entistä monipuolisemmin asiakkaitamme ihan kotisohvalle saakka. Aloitamme nyt Helsingistä, mutta tarkoituksena on laajentaa toiminta-aluetta niille paikkakunnille, jossa Wolt operoi, kertoo BURGER KING® Suomen ketjujohtaja Tomi Söderström.

Wolt on vuonna 2014 perustettu suomalainen teknologiayritys, jonka mobiilisovelluksen ja selainversion kautta voi tilata ravintolaruokaa ennakkoon joko noudettavaksi tai kotiinkuljetuksena. Wolt tarjoaa ruoan tilaus- ja kuljetuspalveluita Suomen lisäksi Ruotsissa, Tanskassa, Virossa, Latviassa ja Liettuassa.

– Kansainvälisenä hampurilaisravintolaketjuna BURGER KING® on erinomainen lisä ravintolavalikoimaamme. Yhteistyön kautta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme entistä enemmän vaihtoehtoja. Asiakkaamme ovat toivoneet yhteistyötä juuri BURGER KING® -ketjun kanssa ja olemme iloisia voidessamme vastata heidän toiveisiinsa, Woltin Suomen maajohtaja Henrik Pankakoski sanoo.

Vuonna 1954 Yhdysvalloissa perustettu BURGER KING® on tunnettu liekillä grillatuista hampurilaisistaan, jotka valmistetaan asiakkaiden toiveiden mukaan. Maailman toiseksi suurin hampurilaisravintolaketju erottuu kilpailijoistaan myös juomapuolella. BURGER KING® -ravintoloissa virvoitusjuomia saa juoda niin paljon kuin haluaa, ja lisäksi ravintoloissa tarjoillaan myös olutta. Ravintolaketju on laajentunut Suomessa viime vuosina vauhdikkaasti; neljän ensimmäisen toimintavuotensa aikana ketju on avannut yhteensä 42 ravintolaa ja vuoden 2018 aikana ketjun tavoitteena on avata yli 15 uutta ravintolaa.

Tomi Söderström, ketjujohtaja BURGER KING®, Restel Fast Food Oy,
+358 50 355 0242, tomi.soderstrom@restel.fi

Hanne-Mari Ahonen, Brand Manager BURGER KING®, Restel Fast Food Oy
+358 50 370 2423, hanne-mari.ahonen@restel.fi

Restel Oy on suomalainen ravintola-alan yritys, johon kuuluu noin 170 ravintolaa, työllistäen  yli 4000 ravintola-alan ammattilaista. Restelin ravintoloita ovat BURGER KING®-, Taco Bell-, Rax Buffet-, Shell HelmiSimpukka-, Grilsson-, Martina-, O' Learys- Wanha Mestari- Hemingway's -ravintolat sekä Tapahtumaravintolat.www.restel.fi

BURGER KING® KOVASSA NOUSUKIIDOSSA – VAHVA KASVUN VUOSI NIIN TAKANA KUIN EDESSÄ13.12.2017 09:00Tiedote

BURGER KING® -hampurilaisravintolaketju on tänään ollut Suomen markkinoilla neljä vuotta. Ravintolaketju on ottanut huimia loikkia niin ravintoloiden kuin työntekijöiden lukumäärässä. Tällä hetkellä ravintoloita on 39 ja ketjun #kingijengi-työyhteisössä on yli 1000 työntekijää ympäri Suomen. Kuin juhlan kunniaksi ketju palkittiin Great place to work® -sertifikaatilla.