Digital Workforce Services aloittaa yhteistyön Flowablen kanssa

Digital Workforce Services aloittaa yhteistyön Flowablen kanssa

Lehdistötiedote, 11.5.2022

Digital Workforce on solminut kumppanuussopimuksen sveitsiläisen Flowable AG:n kanssa liiketoiminnan prosessiautomaatioon liittyvän yhteistyön rakentamiseksi. Digital Workforce ilmoitti hiljattain strategiansa päivityksestä ja aikeestaan tuoda markkinoille Outsmart-alustan, jolla voidaan automatisoida liiketoiminnan kokonaisvaltaisia prosesseja kattavasti. Outsmart sisältää kaikki monimutkaisten end-to-end-liiketoimintaprosessien kehitykseen ja toteutukseen tarvittavat ominaisuudet. Ratkaisussa hyödynnetään maailman ja alan johtavia teknologioita (mm. Flowablea), joiden avulla mahdollistetaan prosessien organisointi, automatisoitu tehtävänhallinta ja ihmisten, ohjelmistorobottien tai tekoälyn työtehtävien koordinointi. Outsmart toimii pilvialustana, josta asiakkaat voivat käyttää palveluita as a service -menetelmällä aina tarvittaessa ilman mittavaa alkuinvestointia. Digital Workforce Outsmart on tällä hetkellä beta-vaiheessa, ja sen kaupallinen lanseeraus on suunniteltu vuoden 2022 kolmannelle neljännekselle.

Mika Vainio-Mattila, Digital Workforce Servicesin toimitusjohtaja:

”Älykkään automaation markkinoilla on tapahtumassa merkittävä muutos. Yritykset ovat siirtymässä yksinkertaisesta tehtäväautomaatiosta kokonaisvaltaisempaan liiketoimintaprosessien automaatioon, jossa ihmiset, digitaaliset työntekijät ja tekoäly tekevät saumatonta yhteistyötä. Markkinoilta on kuitenkin puuttunut yksittäinen kokonaisvaltainen ratkaisu, joka tarjoaa kattavan valikoiman lajinsa parhaita prosessiautomaation työkaluja palveluna. Outsmart vastaa markkinakysyntään yhdistämällä tarvittavat ominaisuudet, joilla voit rakentaa juuri omiin tarpeisiisi vastaavan kokonaisuuden ja käyttää sitä pitkälle tulevaisuuteen. Pilvipohjainen alustamme koostuu erilaisista älykkäistä automaatioteknologioista ja ainutlaatuisesta käytön mukaan maksettavasta kaupallisesta mallista. Flowablen tasokkailla hallinnointiominaisuuksilla varustettu Outsmart tuo markkinoille aidosti ainutlaatuisen alustan. Sen ansiosta asiakkaat pääsevät nopeasti alkuun ilman suuria alkuinvestointeja, ja organisaatioiden digitaaliset siirtymät hoituvat niin, että arvoa tuotetaan ennennäkemättömän lyhyellä aikavälillä.”

Koska Flowable tarjoaa mahdollisuuden suunnitella, kehittää, toteuttaa ja seurata liiketoimintaprosesseja helposti intuitiivisessa ja low code -ympäristössä, liiketoiminta- ja IT-tiimit voivat käyttää ratkaisua liiketoimintaprosessiensa suorituskyvyn parantamiseen. Flowable hyödyntää useita maailmanlaajuisia standardeja, joihin lukeutuvat BPMN (Business Process Model and Notation), CMMN (Case Management Model and Notation) ja DMN (Decision Model and Notation). Sen avoin työnkulunhallinta mahdollistaa mikropalvelujen, ohjelmointirajapintojen ja ohjelmistorobotiikan vaivattoman integroinnin. Lisäksi ihmisten ja koneiden yhteistyö hoituu saumattomasti low code -käyttöliittymien ansiosta. Juuri tämän yhteistyön avulla liiketoimintaprosessien automatisoinnilla voidaan seuraavan 3–5 vuoden kuluessa saavuttaa 10–20 kertaa aiempaa enemmän liikearvoa.

Flowable on johtava avoimen lähdekoodin automaatioalustojen toimittaja liiketoiminnan tarpeisiin.Gartner mainitsee yhtiön vahvaksi toimijaksi, jonka ratkaisuja käytetään monissa maailman johtavissa organisaatioissa startupeista suuriin Fortune 500 -yrityksiin. Flowablen teknologian avulla Digital Workforce pystyy laajentamaan osaamistaan ja palveluitaan entisestään robotiikan prosessiautomaatiosta ja älykkäästä automaatiosta liiketoimintaprosessien organisointiin.

Agim Emruli, Flowablen toimitusjohtaja:

”Olemme Flowablella erittäin tyytyväisiä siihen, että Digital Workforce Services valitsi meidät ja johtavan teknologiamme kehittääkseen kokonaisvaltaisen ja kattavan ratkaisun kokonaisten liiketoimintaprosessien tehostamiseen. Seuraamme yrityksen ainutlaatuista ja innovatiivista lähestymistapaa suurella mielenkiinnolla ja pyrimme osaltamme varmistamaan, että uusi alusta tarjoaa ylivertaisen asiakaskokemuksen ja edistää huipputason liiketoimintaa.”

Gartnerin mukaan yritykset, joiden liiketoiminnan kriittiset asiakasprosessit ovat joustamattomia ja tehottomia, tulevat vuoteen 2025 mennessä menettämään 10 % markkinaosuudestaan huonon asiakaskokemuksen takia. Markkinatutkimusyritys Forresterin tutkimus on myös osoittanut, että johtavat yritykset aikovat uudistaa nykyisiä prosessejaan ja muokata end-to-end-prosesseja kokonaisuudessaan paremmin digitaalisia liiketoimintastrategioita tukeviksi. Yritykset pyrkivät tällä hetkellä automatisoimaan, organisoimaan ja seuraamaan liiketoimintoprosessejaan saumattoman kokemuksen luomiseksi.

Mika Vainio-Mattila, toimitusjohtaja
Puh. +358 40 752 0617

Tietoa Flowablesta

Flowable on johtava älykkäiden avoimen lähdekoodin automaatioratkaisujen toimittaja maailmanlaajuisten yritysten liiketoimintatarpeisiin. Flowablen älykkään automaatioalustan avulla voidaan nopeasti rakentaa, ottaa käyttöön ja organisoida sovelluksia, jotka parantavat tehokkuutta, takaavat erinomaisen asiakaskokemuksen ja edistävät huipputason liiketoimintaa. Yritys toimittaa uraa uurtavia automaatioratkaisuja maailman johtaville yhtiöille monilla sektoreilla, joihin kuuluvat esimerkiksi pankki-, vakuutus-, terveydenhoito- ja tuotantoala.

Vuonna 2010 perustetun Flowablen palveluksessa on yli 350 asiantuntijaa 11 toimipaikassa Euroopassa, Pohjois-Amerikassa ja Aasiassa. He tukevat kaikenkokoisia organisaatioita startupeista Fortune 500 -yrityksiin kaikkialla maailmassa.

Digital Workforce Services Oyj on johtava liiketoiminnan automaatioalustojen ja palvelujen tarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustaa käyttämällä organisaatiot voivat kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja saavuttaa kilpailuetuja. Yli 200 suurta asiakasta kaikkialla maailmassa käyttää Digital Workforcen alustaa ja palveluita liiketoimintansa uudistamiseen automaation avulla. Vuonna 2015 perustettu Digital Workforce työllistää yli 200 liiketoiminta-automaation asiantuntijaa Yhdysvalloissa, Yhdistyneessä kuningaskunnassa, Puolassa, Saksassa, Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.

Digital Workforcen vuosi Isossa-Britanniassa käynnistyy viidellä sopimuksella4.2.2022 09:00:00 EET | Tiedote

Lehdistötiedote 4.2.2022 Digital Workforcen vuosi Isossa-Britanniassa käynnistyy viidellä sopimuksella Älykkään automaation johtava palveluyhtiö auttaa Isossa-Britanniassa mm. terveydenhuollon ja paikallishallinnon organisaatioita sekä globaaleja asiantuntijapalveluyhtiöitä automatisoimaan kriittisiä liiketoimintaprosessejaan. Digital Workforce, johtava älykkään automaation palveluyhtiö, on startannut vuoden 2022 vahvasti solmimalla viisi merkittävää sopimusta Isossa-Britanniassa auttaen julkisen ja yksityisen sektorin toimijoita automatisoimaan liiketoimintaprosessejaan. Maailmanlaajuisesti 73 % organisaatioista käyttää automaatioteknologioita[1] ja 64 % jonkinasteista automation-as-a-service -palvelua[2]. Myös Isossa-Britanniassa yritykset ja julkisen hallinnon organisaatiot tutkivat, miten ne voisivat hyötyä paremmin automaatiosta. Terveydenhuollon toimialalla Digital Workforce on laajentanut automaatio-ohjelmia läheisessä yhteistyössä kumppaninsa PSTG:n kanssa mm. University Hospit

Publishing of Digital Workforce Services Plc’s Financial Statement Release for 2021 on February 24, 20223.2.2022 14:00:00 EET | Press release

Press release, February 3, 2022 Publishing of Digital Workforce Services Plc’s Financial Statement Release for 2021 on February 24, 2022 Digital Workforce Services Plc’s Financial Statement Release for 2021 will be published on Thursday, 24 February 2022, at approximately 8:00 a.m. (Finnish Time, EET). The stock exchange release and presentation materials in Finnish and in English will be published at that time on the company's website at https://digitalworkforce.com/investors/reports-and-presentations/ Webcast news conference for investors and media Digital Workforce Services will hold a news conference on the Financial Statement Release as a live webcast on Thursday, 24 February 2022, at 10.00 a.m. Finnish time (EET). During the webcast all questions should be presented in English. The presenters at the event are CEO Mika Vainio-Mattila and CFO Sanna Enckelman. A recording of the webcast will be available at the same address during the same day. Registration to the webcast is request