DNA aloittaa Motorolan Moto G 5G Plus -puhelinten myynnin

Motorola Moto G 5G Plus on hintalaatusuhteeltaan erinomainen puhelin, ja se on nyt saatavilla DNA:n verkkokaupassa.

DNA aloittaa Motorolan Moto G 5G Plus -puhelinten myynnin. Kuva: Motorola

Motorola Moto G 5G Plus -puhelimessa on kestävä 5000mAh akku ja 6,7 tuuman FHD+ näyttö, joka tukee 90hz virkistystaaajuutta. Puhelimen kamerassa takana on 48MP neloiskamera ja edessä tuplaetukamera, joista toinen on ultralaajakulma. Ultralaajakulman ansioista kuvaan mahtuu neljä kertaa tavallista enemmän. Puhelimen suositushinta on 349 euroa.

– Tämä puhelin on hintalaatusuhteeltaan hyvä, ja siinä on monia useille käyttäjille tärkeitä ominaisuuksia, kuten korkealuokkaiset kamera ja 90 hertsin näyttö sekä kestävä akku. Haluamme tarjota 5G-puhelimia monipuolisesti erilaisiin tarpeisiin, ja tämä malli täydentää 5G-laitevalikoimaamme hyvin, sanoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

Kiinnostus 5G-puhelimiin on kasvanut viime aikoina selvästi, ja nyt 5G-puhelimia on jo DNA:n ostetuimpien puhelinten joukossa. 5G-verkon laajeneminen ja edullisemman hintaluokan 5G-laitteiden yleistyminen osaltaan lisäävät ostokiinnostusta.

DNA myy lisäksi Samsung Galaxy A51 5G -puhelimia hintaan 479 euroa, Sony Xperia 1 II 5G -puhelimia hintaan 1199 euroa, ja Xiaomi Mi 10 Lite 5G -puhelimia hintaan 399 euroa. Muita DNA:n myymiä 5G-puhelimia ovat Motorola Edge 5G (599 €) ja Motorola Edge+ 5G (1099 €), Xiaomi Mi 10 -sarjan 5G-puhelimet Xiaomi Mi 10 Pro (999 €) ja Xiaomi Mi 10 (899 €) sekä OnePlus 8 5G -sarjan puhelimet, joiden hinnat lähtevät DNA:lla 699 eurosta. DNA myy myös Samsung Galaxy S20-sarjan 5G-puhelimia (hinnat alkaen 1 049 €) ja Huawei P40-sarjan 5G-puhelimia (hinnat alkaen 799 €) sekä 5G-mokkuloita koti- ja yrityskäyttöön.

DNA:n 5G-palvelut ovat tällä hetkellä tarjolla Espoossa, Heinolassa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Liedossa, Nokialla, Oulussa, Pirkkalassa, Porissa, Raahessa, Raisiossa, Raumalla, Ruskolla, Sipoossa, Tampereella, Turussa, Vantaalla ja Ylöjärvellä. DNA kehittää ja laajentaa kaikkia verkkojaan edelleen aktiivisesti.

Toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi

www.dna.fi/5g

DNA Kauppa on Suomen laajin matkapuhelimia ja muita mobiilipäätelaitteita sekä matkaviestinliittymiä myyvä ketju, johon kuuluu 60 myymälää. DNA Kaupan valikoimissa ovat myös tv- ja laajakaistapalvelut sekä niihin liittyvät päätelaitteet. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2019 oli 942 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA aloittaa Motorolan Moto G 5G Plus -puhelinten myynnin. Kuva: Motorola

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.

DNA:s 5G utvidgades till Asikkala, Sastmola, Raseborg och Nystad – befolkningstäckningen överskred 43 procent av finländarna9.7.2021 09:55:00 EEST | Tiedote

De senaste orterna som anslutits till DNA:s 5G-nät är Asikkala, Sastmola, Raseborg och Nystad. Över 43 procent av finländarna bor redan i 5G-nätets område, dvs. nästan 2,4 miljoner människor, på totalt 108 olika orter. Till följd av att 5G blivit allmännare i regionerna har även dess popularitet ökat markant. I juni var två av tre nya smarttelefoner som såldes av DNA redan 5G-telefoner.

DNA's 5G expanded to Asikkala, Merikarvia, Raseborg and Uusikaupunki – population coverage exceeded 43% of Finns9.7.2021 09:55:00 EEST | Press release

The most recent locations connected to DNA's 5G network are Asikkala, Merikarvia, Raseborg and Uusikaupunki. More than 43% of Finns already live in the network area, i.e. nearly 2.4 million people, in a total of 108 locations. With the regional spread of 5G, its popularity has also clearly increased. Of the new smartphones sold by DNA in June, two out of three were already 5G-capable.

DNA:n 5G laajeni Asikkalaan, Merikarvialle, Raaseporiin ja Uuteenkaupunkiin – väestöpeitto ylitti 43 % suomalaisista9.7.2021 09:55:00 EEST | Tiedote

Tuoreimmat DNA:n 5G-verkkoon liitetyt paikkakunnat ovat Asikkala, Merikarvia, Raasepori ja Uusikaupunki. Verkon alueella asuu jo yli 43 % suomalaisista, eli lähes 2,4 miljoonaa ihmistä, yhteensä 108 eri paikkakunnalla. 5G:n alueellisen yleistymisen myötä myös sen suosio on selvästi kasvanut. Kesäkuussa DNA:n myymistä uusista älypuhelimista jo kaksi kolmesta oli 5G-kykyisiä.

Onko 9%&GR turvallinen salasana? DNA:n tietoturva-asiantuntija muistuttaa hyvän salasanan rakenteesta – ja kertoo miten turvaat omat tiedostosi6.7.2021 09:00:00 EEST | Tiedote

Yleinen harhakäsitys on, että salasanan pitäisi näyttää kryptiseltä, jotta se suojaisi. DNA:n tietoturva-asiantuntijan mukaan käsitys on vanhentunut, sillä uudet menetelmät pystyvät purkamaan lyhyitä salasanoja helposti, vaikka ne sisältäisivät erikoismerkkejä epämääräisessä järjestyksessä.