DNA aloittaa Motorolan Moto G 5G Plus -puhelinten myynnin

Motorola Moto G 5G Plus on hintalaatusuhteeltaan erinomainen puhelin, ja se on nyt saatavilla DNA:n verkkokaupassa.

DNA aloittaa Motorolan Moto G 5G Plus -puhelinten myynnin. Kuva: Motorola

Motorola Moto G 5G Plus -puhelimessa on kestävä 5000mAh akku ja 6,7 tuuman FHD+ näyttö, joka tukee 90hz virkistystaaajuutta. Puhelimen kamerassa takana on 48MP neloiskamera ja edessä tuplaetukamera, joista toinen on ultralaajakulma. Ultralaajakulman ansioista kuvaan mahtuu neljä kertaa tavallista enemmän. Puhelimen suositushinta on 349 euroa.

– Tämä puhelin on hintalaatusuhteeltaan hyvä, ja siinä on monia useille käyttäjille tärkeitä ominaisuuksia, kuten korkealuokkaiset kamera ja 90 hertsin näyttö sekä kestävä akku. Haluamme tarjota 5G-puhelimia monipuolisesti erilaisiin tarpeisiin, ja tämä malli täydentää 5G-laitevalikoimaamme hyvin, sanoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

Kiinnostus 5G-puhelimiin on kasvanut viime aikoina selvästi, ja nyt 5G-puhelimia on jo DNA:n ostetuimpien puhelinten joukossa. 5G-verkon laajeneminen ja edullisemman hintaluokan 5G-laitteiden yleistyminen osaltaan lisäävät ostokiinnostusta.

DNA myy lisäksi Samsung Galaxy A51 5G -puhelimia hintaan 479 euroa, Sony Xperia 1 II 5G -puhelimia hintaan 1199 euroa, ja Xiaomi Mi 10 Lite 5G -puhelimia hintaan 399 euroa. Muita DNA:n myymiä 5G-puhelimia ovat Motorola Edge 5G (599 €) ja Motorola Edge+ 5G (1099 €), Xiaomi Mi 10 -sarjan 5G-puhelimet Xiaomi Mi 10 Pro (999 €) ja Xiaomi Mi 10 (899 €) sekä OnePlus 8 5G -sarjan puhelimet, joiden hinnat lähtevät DNA:lla 699 eurosta. DNA myy myös Samsung Galaxy S20-sarjan 5G-puhelimia (hinnat alkaen 1 049 €) ja Huawei P40-sarjan 5G-puhelimia (hinnat alkaen 799 €) sekä 5G-mokkuloita koti- ja yrityskäyttöön.

DNA:n 5G-palvelut ovat tällä hetkellä tarjolla Espoossa, Heinolassa, Helsingissä, Hyvinkäällä, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa, Liedossa, Nokialla, Oulussa, Pirkkalassa, Porissa, Raahessa, Raisiossa, Raumalla, Ruskolla, Sipoossa, Tampereella, Turussa, Vantaalla ja Ylöjärvellä. DNA kehittää ja laajentaa kaikkia verkkojaan edelleen aktiivisesti.

Toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi

www.dna.fi/5g

DNA Kauppa on Suomen laajin matkapuhelimia ja muita mobiilipäätelaitteita sekä matkaviestinliittymiä myyvä ketju, johon kuuluu 60 myymälää. DNA Kaupan valikoimissa ovat myös tv- ja laajakaistapalvelut sekä niihin liittyvät päätelaitteet. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2019 oli 942 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA aloittaa Motorolan Moto G 5G Plus -puhelinten myynnin. Kuva: Motorola

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.

DNA selvitti, milloin ja miksi lapselle hankitaan puhelin ja mihin lapsi sitä käyttää4.8.2020 11:15:30 EESTTiedote

Melkein joka toisella ekaluokkalaisella on oma puhelin. Alakouluikäisten lasten mielestä puhelimella parasta on pelaaminen. Yläasteikäisistä käytännössä jokaisella on puhelin ja heidän mielestänsä uuden puhelimen hankkimisessa tärkeintä on, että malli on riittävän uusi. Muun muassa tällaisia asioita käy ilmi DNA:n koululaistutkimuksesta, jossa tänä vuonna vastaajina ovat myös lapset itse.

Päivitystöitä DNA:n kaapeliverkossa Huittisissa elokuun alusta28.7.2020 10:14:45 EESTTiedote

DNA käynnistää kaapeliverkon päivitystyöt Huittisissa maanantaina 3. elokuuta. Asennustyöt toteuttaa huittislainen Sähköliike E. J. Lehto. Päivityksellä kehitetään alueen kaapeliverkkoa, lisätään sen kapasiteettia ja varaudutaan tulevaisuuden palveluihin. Ensimmäisinä kohteina ovat Mommolan ja Torkin alueet. DNA toimittaa ennakkotiedon töiden aloituksesta kullakin alueella muun muassa tekstiviestillä suoraan asiakkaille.