DNA:n kanavapaketit tilattavissa Närpiön keskusantennin verkossa

Närpiön keskusantenniosuuskunta (Närpes Centralantennandelslag) siirtyi lokakuun alussa vastaanottamaan tv-kanavansa antenniverkon kautta. Maksutelevisiopalvelut verkossa oleville asiakkaille ovat tilattavissa DNA:lta.

Närpiön keskusantenni (Närpes Centralantenn) valitsi DNA:n maksu-tv-kanavien uudeksi toimittajaksi lokakuun 2017 alusta lähtien. DNA:lla on monipuolinen tarjooma urheilua, elokuvia, viihdettä ja asiaa koko perheelle.

”Olemme iloisia siitä, että Närpiön keskusantenni on päätynyt ratkaisuun, jossa asukkailla on mahdollisuus tilata maksutelevisiotarjonta DNA:n kautta. Toivotammekin katsojat tervetulleiksi palvelujemme pariin. Tavoitteenamme on tarjota tilaajille mahdollisimman monipuolinen ja laadukas tv-sisältöjen valikoima, ja teemme aktiivisesti työtä sen eteen”, kertoo johtaja Mikko Saarentaus DNA:lta.

”Meille on tärkeää, että voimme vapaiden kanavien lisäksi tarjota verkkomme kodeille myös mahdollisuuden tilata maksu-tv-kanavia. Närpiöläiset tv-katsojat ovat muun Suomen tavoin kiinnostuneita erityisesti urheilusta. Myös elokuvakanavia seurataan mieluusti”, kertoo Närpiön keskusantennin toimitusjohtaja Leif Erikson.

DNA:n antenniverkon maksu-tv-kanavien valikoima on tarjolla Närpiön keskusantennin ja sen yhteistyökumppaneiden talouksien lisäksi myös Ylimarkun, Nämpnäsin ja Rangsbyn antenniosuuskuntien talouksiin – kaikkiaan noin 3 000 kotiin.

Mikko Saarentaus, johtaja, viihdeliiketoiminta, DNA Oyj, puh. 044 549 0374, mikko.saarentaus@dna.fi
Leif Erikson, toimitusjohtaja, Närpes Centralantennandelslag, puh. 0500-66 88 41, ncentral@tawi.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.

Distribution of Discovery and Eurosport pay-TV channels to DNA’s customers is at risk of being discontinued on 1 January8.12.2017 09:35Tiedote

DNA is preparing to discontinue the distribution of the Discovery and Eurosport pay-TV channels starting from 1 January 2018. This is due to the unreasonably high distribution fee increase demands that the television company Discovery has presented during the agreement negotiations, and the fact that the risk of discontinued distribution has already realised with several other operators in a similar situation.