DNA:n kanavapaketit tilattavissa Närpiön keskusantennin verkossa

Närpiön keskusantenniosuuskunta (Närpes Centralantennandelslag) siirtyi lokakuun alussa vastaanottamaan tv-kanavansa antenniverkon kautta. Maksutelevisiopalvelut verkossa oleville asiakkaille ovat tilattavissa DNA:lta.

Närpiön keskusantenni (Närpes Centralantenn) valitsi DNA:n maksu-tv-kanavien uudeksi toimittajaksi lokakuun 2017 alusta lähtien. DNA:lla on monipuolinen tarjooma urheilua, elokuvia, viihdettä ja asiaa koko perheelle.

”Olemme iloisia siitä, että Närpiön keskusantenni on päätynyt ratkaisuun, jossa asukkailla on mahdollisuus tilata maksutelevisiotarjonta DNA:n kautta. Toivotammekin katsojat tervetulleiksi palvelujemme pariin. Tavoitteenamme on tarjota tilaajille mahdollisimman monipuolinen ja laadukas tv-sisältöjen valikoima, ja teemme aktiivisesti työtä sen eteen”, kertoo johtaja Mikko Saarentaus DNA:lta.

”Meille on tärkeää, että voimme vapaiden kanavien lisäksi tarjota verkkomme kodeille myös mahdollisuuden tilata maksu-tv-kanavia. Närpiöläiset tv-katsojat ovat muun Suomen tavoin kiinnostuneita erityisesti urheilusta. Myös elokuvakanavia seurataan mieluusti”, kertoo Närpiön keskusantennin toimitusjohtaja Leif Erikson.

DNA:n antenniverkon maksu-tv-kanavien valikoima on tarjolla Närpiön keskusantennin ja sen yhteistyökumppaneiden talouksien lisäksi myös Ylimarkun, Nämpnäsin ja Rangsbyn antenniosuuskuntien talouksiin – kaikkiaan noin 3 000 kotiin.

Mikko Saarentaus, johtaja, viihdeliiketoiminta, DNA Oyj, puh. 044 549 0374, mikko.saarentaus@dna.fi
Leif Erikson, toimitusjohtaja, Närpes Centralantennandelslag, puh. 0500-66 88 41, ncentral@tawi.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.

DNA:n operaattorilaskutus nyt saatavilla App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksiin18.10.2017 13:30Tiedote

DNA tarjoaa asiakkailleen 18.10. alkaen mahdollisuutta maksaa App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksistaan suoraan matkapuhelinlaskulla tai prepaid-saldolla. Palvelu on saatavilla kaikille DNA:n postpaid- ja prepaid-puhelinliittymäasiakkaille Suomessa. Palvelun lanseeraus merkitsee dynaamista uutta askelta DNA:n mobiilimaksamisen palveluiden ja asiakaskokemuksen kehityksessä. Palvelun käyttö on yksinkertaista. DNA:n asiakkaat, joilla on uusi tai olemassa oleva Apple ID, voivat valita operaattorilaskutuksen ("Carrier Billing") maksutavakseen iPhone-, iPad-, iPod touch- tai Mac-laitteellaan haluamansa sovelluksen tiliasetuksissa tai tietokoneellaan iTunes-sovelluksessa. Uusi maksutapa tulee automaattisesti saataville, ja sen avulla voit tehdä heti ostoksia yhdellä painalluksella Apple-laitteillasi, Apple TV ja Apple Watch mukaan lukien. Lisätietoja operaattorilaskutuksen käyttöönotosta löydät osoitteesta www.dna.fi/appstore. Lisätietoja medialle:Cedric Kamtsan, johtaja, Hands

DNA carrier billing now available for App Store, Apple Music, iTunes and iBooks purchases18.10.2017 13:30Tiedote

Beginning Wednesday, 18 October, DNA will offer customers the option to pay for purchases in the App Store and for Apple Music, iTunes and iBooks, directly from their mobile phone account. The service will be available to all DNA’s customers in Finland for postpaid and prepaid mobile plans. The launch of the service sees DNA take a dynamic new step in the development of its financial services and customer service. Using the service is simple. DNA’s customers with a new or existing Apple ID select “Carrier Billing" as a payment method in your account settings for the App Store, Apple Music, iTunes and iBooks from their iPhone, iPad, iPod touch and Mac, or on iTunes from their PC. The new payment option will be configured automatically and immediately allows for one-tap purchasing from your Apple devices, including Apple TV and Apple Watch. For more information on how to set up carrier billing, please visit www.dna.fi/appstore (in Finnish). Further information for the media:Cedric Kamtsa