DNA:n myydyimmät puhelimet tammikuussa 2019

DNA:n tammikuun Top 15 -listan vahvimmat puhelinmerkit yksittäisten mallien määrällä mitattuna ovat Samsung ja Huawei, jotka ottivat kaikkiaan yhdeksän listasijaa. Silti myös muilla valmistajilla on listalla vankka edustus – kuukauden 15 myydyimmän puhelimen joukkoon mahtuu malleja kaikkiaan kuudelta eri merkiltä.
DNA Kauppa

Samsungilla on tammikuun Top 15 -listalla kaikkiaan viisi puhelinmallia ja Huaweilla neljä. Apple ja Honor ovat edustettuina kumpikin kahdella mallilla, ja yhdellä mallilla mukana ovat OnePlus ja Nokia.

DNA:n tammikuun listaykköseksi komean nousun teki keskihintainen mutta ominaisuuksiltaan lippulaivaluokan Huawei Nova 3. Toisen sijan piti edelleen hallussaan infinity-näytöllä varustettu Samsung Galaxy S8, ja kolmannelle sijalle kipusi edullinen ja fiksu Huawei P Smart.

”Tammikuun myydyimpien puhelimien listalla korostuvat hyvästä hinta-laatusuhteestaan tunnetut puhelimet, sillä moni ostaja on ollut liikkeellä ainakin osin vielä joululahjarahan kanssa. Ennen vain lippulaivatuotteista tuttuja, haluttuja ominaisuuksia löytyy yhä useammin nyt myös aiempaa edullisemmista puhelimista”, kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

Ja vaikka lahjaraha ei olisi suurikaan, puhelimen ostaja voi muutaman euron kuukausittaisella lisäpanoksella hankkia käyttöönsä huomattavasti arvokkaammankin puhelimen, jos hän hyödyntää DNA:n tarjoamaa kolmen vuoden korotonta ja kulutonta maksuaikaa.

”Uusimpia laitteita hankkivat early adopterit odottavat vielä kevään julkistuksia, joista on jo alkanut tihkua ensimmäisiä huhuja. Ennakkotiedot antavat odottaa jälleen kerran mielenkiintoista mobiilivuotta 5G-laitteineen, taipuvine näyttöineen ja uudenlaisine kameratoteutuksineen”, Aavikko toteaa.

DNA:n myydyimmät puhelimet tammikuussa 2019

1. (13.) Huawei Nova 3
2. (2.) Samsung Galaxy S8
3. (7.) Huawei P Smart
4. (5.) Samsung Galaxy J6
5. (6.) One Plus 6T
6. (1.) Samsung Galaxy S9
7 (-) Samsung Galaxy A7
8. (9.) Huawei P20 Lite
9. (-) Apple iPhone X
10. (-) Nokia 6.1
11. (12.) Huawei P20 Pro
12. (15.) Apple iPhone 7
13. (4.) Honor 10
14. (3.) Honor 9 Lite
15. (10.) Samsung Galaxy J4+

DNA julkaisee myydyimmät puhelimet -seurannan kuukausittain, aina kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä. Tiedot perustuvat DNA:n eri myyntikanavissa kerättäviin myyntilukuihin. Aiempien kuukausien myyntitilastot löytyvät osoitteesta https://corporate.dna.fi/dnan-viestinta#myyntitilastot

Toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi

DNA Kauppa on Suomen laajin matkapuhelimia ja muita mobiilipäätelaitteita sekä matkaviestinliittymiä myyvä ketju, johon kuuluu yli 60 myymälää. DNA Kaupan valikoimissa ovat myös tv- ja laajakaistapalvelut sekä niihin liittyvät päätelaitteet. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA Kauppa

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

Study: Finnish companies need to improve their preparedness for cyber threats15.3.2024 10:00:00 EET | Press release

Rapidly evolving artificial intelligence, the ever-changing global situation, and hectic everyday life are challenging the cyber security of businesses and citizens on a daily basis. According to a Nordic survey commissioned by DNA’s parent company Telenor and conducted by the Norstat Group, Finnish business leaders recognise these challenges, but companies are insufficiently prepared for cyber threats.