Emerson Tenin patentoitu pahvitoteemi nousi Euroopan kakkoseksi
Emerson Tenin myymälämarkkinointiin suunnittelemaa pahvitoteemia valmistetaan parhaimmillaan 20 000 kappaleen kuukausitahtia. Luvulla päästään Euroopan markkinoiden vastaavien tuotteiden kakkoseksi.
Eazzy Totem PopUpiksi nimetyn toteemin rakenne on patentoitu. Toteemin patentti löytyy sen sisällä kuminauharakenteesta. Sen ansiosta toteemi taittuu pieneen tilaan kuljetusta varten, ja sen koonti tarkoittaa käytännössä vain taitosten avaamista.
Emerson Ten kävi toteemista patenttikiistan alan suurinta toimijaa vastaan ja voitti sen vuonna 2008.
Pahvin digipaino vielä harvinaista
Emerson Ten on myymälämainos- ja kampanjamateriaaleja valmistava tuotantotalo, joka on onnistunut kasvattamaan liikevaihtoaan kilpaillulla alalla.
Onnistumisen taustalla on digitaaliseen painamiseen investoiminen: kaikkiin materiaaleihin, niin paperiin kuin pahviin painetaan digitaalisesti. Tämä on vielä harvinaista Pohjois-Euroopan mittakaavassa.
”Digipainaminen pahville tekee massaräätälöinnin ja pienet sarjat järkevän hintaisiksi”, sanoo Emerson Tenin Finland Oy:n toimitusjohtaja Tapio Turklin.
Yrityksen tuotteet painetaan omissa digipainoissa Virossa ja Isossa-Britanniassa.
Emerson Tenin ovat perustaneet suomalaiset myymälämarkkinoinnin konkarit, Ronny Ahlers ja Tapio Turklin. Yrityksellä on myyntiedustajat 12 maassa, Suomessa toimitaan Helsingistä ja Kouvolasta käsin.
Eazzy Totem PopUpin lyhyt esittely: https://www.youtube.com/watch?v=TBkJmeDFzeA
Lisätietoja:
Tapio Turklin
Toimitusjohtaja, Emerson Ten Finland Oy
0400 550 489
tapio.turklin@emersonten.com
www.emersonten.fi
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Tapio Turklin
Toimitusjohtaja, Emerson Ten Finland Oy
0400 550 499
tapio.turklin@emersonten.com
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Zeroten Oy
Liikkumattomuudesta miljardien kulut joka vuosi: Veronkorotukset iskevät liikunnan harrastajiin8.4.2024 15:00:07 EEST | Tiedote
Arvonlisäveron korotukset ja siitä aiheutuva hintojen nousu uhkaavat laskea liikuntaa harrastavien määrää. Suomalaisten liikkumattomuus tulee jo nyt yhteiskunnalle kalliiksi, sillä UKK-instituutin tekemän tutkimuksen mukaan liikkumattomuuden hintalappu on 3,2 miljardia euroa vuodessa. Summa koostuu muun muassa tuloverojen menetyksestä, ikääntyneiden laitoshoidon, työkyvyttömyyden, ennenaikaisten kuolemien, terveyspalvelujen käytön, sairauspoissaolojen ja lääkkeiden kustannuksista.
Meriseikkailuja ja maailmanennätyksiä – soutajalegendat Jari Saario ja Joonas Kuivalainen ottavat osaa LOL Expo 2024 -messutapahtumaan25.3.2024 15:02:17 EET | Tiedote
Kaksi soutajalegendaa, Jari Saario ja Joonas Kuivalainen, saapuvat huhtikuun 4. päivänä järjestettävään LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointitapahtumaan Wanhaan Satamaan. Saario esittelee messuilla legendaarisen veneensä ja kertoo soutu-urakoistaan Atlantin yli Kuivalaisen tavoitellessa tapahtumassa minuutin sisäsoudun maailmanennätystä.
LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointialan messut täyttävät Wanhan Sataman13.3.2024 12:00:22 EET | Tiedote
Liikunta- ja hyvinvointialan tapahtumiin on tulossa mielenkiintoinen uutuus, kun LOL Expo 2024 avaa 6.4.2024 Wanhan Sataman ovet kaikille liikunnasta, hyvinvoinnista ja terveyttä edistävästä ravinnosta kiinnostuneille.
Wanha Satama lanseerasi suurten tapahtumien aikaisiin majoitusongelmiin nerokkaan ratkaisun: Indoor Camping13.2.2024 11:23:38 EET | Tiedote
Pääkaupunkiseudun majoituskapasiteetti on usein koetuksella suurten tapahtumien yhteydessä. Tapahtumatalo Wanha Satama lanseerasi tilanteeseen nerokkaan ratkaisun tarjoamalla laadukasta, edullista ja turvallista telttamajoitusta uniikeissa sisätiloissa.
Zeroten ostaa Fam Agency:n mainostoimistoliiketoiminnan ja kasvattaa someosaamistaan30.11.2023 10:00:00 EET | Tiedote
Markkinointiviestinnän asiantuntijatoimistot Zeroten Oy sekä Fam Agency Oy ovat sopineet liiketoimintakaupoista, jolla Famin mainostoimistoliiketoiminta siirtyy 1.12.2023 lähtien kokonaisuudessaan Zerotenin omistukseen. Sopimus on osa Zerotenin kasvustrategiaa, myös keino menestyä taloudellisesti haastavina aikoina.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme