Emerson Tenin patentoitu pahvitoteemi nousi Euroopan kakkoseksi

Suomalaistaustaisen Emerson Tenin patentoitu pahvitoteemi on noussut Euroopan toiseksi myydyimmäksi tuotesarjassaan. Myymälämarkkinoinnin tuotantotalo on pärjännyt kilpailulla alalla investoimalla omaan suunnitteluun ja digipainokoneisiin, joilla painetaan yhtälailla paperille kuin pahville.

Emerson Tenin myymälämarkkinointiin suunnittelemaa pahvitoteemia valmistetaan parhaimmillaan 20 000 kappaleen kuukausitahtia. Luvulla päästään Euroopan markkinoiden vastaavien tuotteiden kakkoseksi.

Eazzy Totem PopUpiksi nimetyn toteemin rakenne on patentoitu. Toteemin patentti löytyy sen sisällä kuminauharakenteesta. Sen ansiosta toteemi taittuu pieneen tilaan kuljetusta varten, ja sen koonti tarkoittaa käytännössä vain taitosten avaamista.

Emerson Ten kävi toteemista patenttikiistan alan suurinta toimijaa vastaan ja voitti sen vuonna 2008.

Pahvin digipaino vielä harvinaista

Emerson Ten on myymälämainos- ja kampanjamateriaaleja valmistava tuotantotalo, joka on onnistunut kasvattamaan liikevaihtoaan kilpaillulla alalla.

Onnistumisen taustalla on digitaaliseen painamiseen investoiminen: kaikkiin materiaaleihin, niin paperiin kuin pahviin painetaan digitaalisesti. Tämä on vielä harvinaista Pohjois-Euroopan mittakaavassa.

”Digipainaminen pahville tekee massaräätälöinnin ja pienet sarjat järkevän hintaisiksi”, sanoo Emerson Tenin Finland Oy:n toimitusjohtaja Tapio Turklin.

Yrityksen tuotteet painetaan omissa digipainoissa Virossa ja Isossa-Britanniassa.

Emerson Tenin ovat perustaneet suomalaiset myymälämarkkinoinnin konkarit, Ronny Ahlers ja Tapio Turklin. Yrityksellä on myyntiedustajat 12 maassa, Suomessa toimitaan Helsingistä ja Kouvolasta käsin.

Eazzy Totem PopUpin lyhyt esittely:  https://www.youtube.com/watch?v=TBkJmeDFzeA

Lisätietoja:

Tapio Turklin
Toimitusjohtaja, Emerson Ten Finland Oy
tapio.turklin@emersonten.com
www.emersonten.fi

Tapio Turklin
Toimitusjohtaja, Emerson Ten Finland Oy
tapio.turklin@emersonten.com

Espoon Keilaniemen Raaden hampaaseen avautuu Suomen nykyaikaisin kuntosali – Fit Keilaniemi on kuntosalien edelläkävijä15.10.2019 09:17:11 EESTTiedote

Millainen on tulevaisuuden kuntosali? Sen haluaa näyttää loppuvuodesta Espooseen Nesteen vanhaan pääkonttoriin avautuva Fit Keilaniemi, jonka tavoite on olla kuntosalien edelläkävijä. Kuntosalin välineistö ja kokonaisuus ovat osin ainutlaatuisia Suomessa, ja huipputason sali sopii myös aloittelijoille. Fit Keilaniemi on osa Suomen nopeimmin kasvavaa kuntosaliketjua, Ole.Fit-ketjua.

Fit Skatta avattiin – hyvinvointiin erikoistunut premium-kuntosali on myyty jo lähes täyteen3.9.2019 09:13:30 EESTTiedote

Suomen nopeimmin kasvava kuntosaliketju Ole.Fit laajenee tänä syksynä kahdeksalla toimipisteellä. Fit Skatta avasi ovensa 3.9.2019. Treenaamiseen ja kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin keskittyvä premium-tason kuntosali herätti jo etukäteen niin paljon kiinnostusta, että lähes kaikki sen jäsenyydet myytiin ennen kuntosalin avausta. Fit Global Oy:n hallituksen puheenjohtaja ja Ole.Fit-ketjun perustaja Tomi Peltonen kertoo, että monipuoliseen kuntosaliketjuun mahtuu erilaisia kuntosalikonsepteja.