Energiajuomien markkinoille uusia brändejä ja tekijöitä
– Suomessa on ollut terveellisempien energiajuomien markkinarako. Tuohon tarpeeseen päätimme vastata tuomalla markkinoille uudenlaiset juomat, jotka tehdään luonnollisemmista aineksista, sanoo Pivox Oy:n toimitusjohtaja Lauri Lempinen.
Uudet Belief- ja State-energiajuomat on suunnattu yhtälailla huippu-urheilijoille, tavallisille kuntoilijoille kuin näyttöpäätteen edessä huhkiville.
Beliefin voimaan uskoo esimerkiksi Siim Liivik, musiikkiyhteyksissä Märkä-Simona tunnettu jääkiekkoilija, joka nähdäänkin jatkossa juoman brändilähettiläänä.
-Beliefin viestin voin helposti allekirjoittaa. Brändin arvot tuntuvat omilta ja itse tuotekin on hyvä, maultaan ja virkitysominaisuuksiltaan "soiva peli", sanoo Siim Liivik.
Uskoa ja näkemystä
Belief on perinteisiä energiajuomia luonnollisempi piristymisen lähde, jonka kofeiini on peräisin vihreistä kahvipavuista. Virossa kehitetyssä juomassa ei ole tauriinia tai mitään keinotekoisia aineosia. Juoma on kaloriton eikä se seisällä sokereita tai makeutusaineita, eli kyseessä on virkistysjuoma aikuisempaan makuun.
Tanskalainen State puolestaan on asiantuntijoiden ja huippu-urheilijoiden kanssa kehitetty uudenlainen energiavesi. Se antaa pitkävaikutteista lisäenergiaa isomaltuloosista ja fruktoosista. Staten lähettiläinä maailmalla toimii mm. Valioliigajoukkue Tottenhamin tähtipelaaja Christian Eriksen.
Uusi firma, vanhat tekijät
Pivox Oy perustettiin vuosi sitten Saloon. Yritys tuo maahan hyvinvointijuomien lisäksi myös mehuja ja muita FMCG-tuotteita. Tuotevalikoima laajentuu lähitulevaisuudessa sekä tuontibrändeillä, että omilla juomilla.
Maahantuonnin lisäksi Pivox huolehtii tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista. Markkinointitoimistokumppanina Suomessa toimii Zeroten Oy.
Yrityksen perustajilla on useamman vuoden kokemus elintarvikkeiden myynti- ja markkinointitehtävistä Suomessa ja ulkomailla.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Lauri Lempinen
Toimitusjohtaja Pivox Oy
Puh. 044 0709 896
S-posti: lauri.lempinen@pivox.fi
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Zeroten Oy
Liikkumattomuudesta miljardien kulut joka vuosi: Veronkorotukset iskevät liikunnan harrastajiin8.4.2024 15:00:07 EEST | Tiedote
Arvonlisäveron korotukset ja siitä aiheutuva hintojen nousu uhkaavat laskea liikuntaa harrastavien määrää. Suomalaisten liikkumattomuus tulee jo nyt yhteiskunnalle kalliiksi, sillä UKK-instituutin tekemän tutkimuksen mukaan liikkumattomuuden hintalappu on 3,2 miljardia euroa vuodessa. Summa koostuu muun muassa tuloverojen menetyksestä, ikääntyneiden laitoshoidon, työkyvyttömyyden, ennenaikaisten kuolemien, terveyspalvelujen käytön, sairauspoissaolojen ja lääkkeiden kustannuksista.
Meriseikkailuja ja maailmanennätyksiä – soutajalegendat Jari Saario ja Joonas Kuivalainen ottavat osaa LOL Expo 2024 -messutapahtumaan25.3.2024 15:02:17 EET | Tiedote
Kaksi soutajalegendaa, Jari Saario ja Joonas Kuivalainen, saapuvat huhtikuun 4. päivänä järjestettävään LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointitapahtumaan Wanhaan Satamaan. Saario esittelee messuilla legendaarisen veneensä ja kertoo soutu-urakoistaan Atlantin yli Kuivalaisen tavoitellessa tapahtumassa minuutin sisäsoudun maailmanennätystä.
LOL Expo 2024 –liikunta- ja hyvinvointialan messut täyttävät Wanhan Sataman13.3.2024 12:00:22 EET | Tiedote
Liikunta- ja hyvinvointialan tapahtumiin on tulossa mielenkiintoinen uutuus, kun LOL Expo 2024 avaa 6.4.2024 Wanhan Sataman ovet kaikille liikunnasta, hyvinvoinnista ja terveyttä edistävästä ravinnosta kiinnostuneille.
Wanha Satama lanseerasi suurten tapahtumien aikaisiin majoitusongelmiin nerokkaan ratkaisun: Indoor Camping13.2.2024 11:23:38 EET | Tiedote
Pääkaupunkiseudun majoituskapasiteetti on usein koetuksella suurten tapahtumien yhteydessä. Tapahtumatalo Wanha Satama lanseerasi tilanteeseen nerokkaan ratkaisun tarjoamalla laadukasta, edullista ja turvallista telttamajoitusta uniikeissa sisätiloissa.
Zeroten ostaa Fam Agency:n mainostoimistoliiketoiminnan ja kasvattaa someosaamistaan30.11.2023 10:00:00 EET | Tiedote
Markkinointiviestinnän asiantuntijatoimistot Zeroten Oy sekä Fam Agency Oy ovat sopineet liiketoimintakaupoista, jolla Famin mainostoimistoliiketoiminta siirtyy 1.12.2023 lähtien kokonaisuudessaan Zerotenin omistukseen. Sopimus on osa Zerotenin kasvustrategiaa, myös keino menestyä taloudellisesti haastavina aikoina.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme