Energiajuomien markkinoille uusia brändejä ja tekijöitä
Pivox Oy on tuonut markkinoille uudet Belief- ja State-juomat, jotka haastavat perinteiset energiajuomat raikkaudellaan ja Belief myös sokerittomuudellaan. Tuore maahantuontiyritys uskoo hyvinvoinnin trendin vauhdittavan terveellisten virkistysvesien kysyntää. Kuluttajatutkimusten mukaan ihmiset kaipaavat terveellisempiä vaihtoehtoja perinteisten energiajuomien ja kahvin sijaan. Uudet juomat onkin kehitetty aikuiseen makuun vastaamaan sekä urheilijoiden että normaalien kuluttajien tarpeita.

– Suomessa on ollut terveellisempien energiajuomien markkinarako. Tuohon tarpeeseen päätimme vastata tuomalla markkinoille uudenlaiset juomat, jotka tehdään luonnollisemmista aineksista, sanoo Pivox Oy:n toimitusjohtaja Lauri Lempinen.
Uudet Belief- ja State-energiajuomat on suunnattu yhtälailla huippu-urheilijoille, tavallisille kuntoilijoille kuin näyttöpäätteen edessä huhkiville.
Beliefin voimaan uskoo esimerkiksi Siim Liivik, musiikkiyhteyksissä Märkä-Simona tunnettu jääkiekkoilija, joka nähdäänkin jatkossa juoman brändilähettiläänä.
-Beliefin viestin voin helposti allekirjoittaa. Brändin arvot tuntuvat omilta ja itse tuotekin on hyvä, maultaan ja virkitysominaisuuksiltaan "soiva peli", sanoo Siim Liivik.
Uskoa ja näkemystä
Belief on perinteisiä energiajuomia luonnollisempi piristymisen lähde, jonka kofeiini on peräisin vihreistä kahvipavuista. Virossa kehitetyssä juomassa ei ole tauriinia tai mitään keinotekoisia aineosia. Juoma on kaloriton eikä se seisällä sokereita tai makeutusaineita, eli kyseessä on virkistysjuoma aikuisempaan makuun.
Tanskalainen State puolestaan on asiantuntijoiden ja huippu-urheilijoiden kanssa kehitetty uudenlainen energiavesi. Se antaa pitkävaikutteista lisäenergiaa isomaltuloosista ja fruktoosista. Staten lähettiläinä maailmalla toimii mm. Valioliigajoukkue Tottenhamin tähtipelaaja Christian Eriksen.
Uusi firma, vanhat tekijät
Pivox Oy perustettiin vuosi sitten Saloon. Yritys tuo maahan hyvinvointijuomien lisäksi myös mehuja ja muita FMCG-tuotteita. Tuotevalikoima laajentuu lähitulevaisuudessa sekä tuontibrändeillä, että omilla juomilla.
Maahantuonnin lisäksi Pivox huolehtii tuotteiden myynnistä ja markkinoinnista. Markkinointitoimistokumppanina Suomessa toimii Zeroten Oy.
Yrityksen perustajilla on useamman vuoden kokemus elintarvikkeiden myynti- ja markkinointitehtävistä Suomessa ja ulkomailla.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Lauri Lempinen
Toimitusjohtaja Pivox Oy
Puh. 044 0709 896
S-posti: lauri.lempinen@pivox.fi
Kuvat







Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Zeroten Oy
Kotimainen Ole.Fit on ollut jo kaksi vuotta Suomen nopeimmin kasvava kuntosaliketju – konsepti kiinnostaa ulkomaillakin1.2.2019 08:15:00 | Tiedote
Kotimainen kuntosaliyritys Fit Global Oy on kasvanut kahdessa vuodessa kolmen perustajansa ideasta noin kolmenkymmenen toimipaikan Ole.Fit-lisenssikuntosaliketjuksi. Kilpaillulla ja riskialttiilla alalla menestyy, kun tarjoaa kuntosaliyrittäjille kokonaisvaltaisen aloituspaketin ja jatkuvaa tukea sekä omaa päätäntävaltaa, sanoo Fit Globalin hallituksen puheenjohtaja Tomi Peltonen.
Patria ja FSP sopimukseen Hämeenlinnan pintakäsittelytoimintojen liikkeenluovutuksesta30.11.2018 12:00:00 | Tiedote
Patria ja FSP Finnish Steel Painting Oy ovat 30.11.2018 allekirjoitetulla sopimuksella sopineet pitkäaikaisen yhteistyön aloittamisesta Hämeenlinnassa.
Seinäkiipeily kasvoi kaikenikäisten harrastukseksi ja olympialajiksi – Kiipeilyareena avaa boulderointihallin Kalasatamaan17.9.2018 09:37:31 | Tiedote
Helsingin Salmisaaren Kiipeilyareena on Suomen tunnetuin sisäkiipeilypaikka. Seinäkiipeilyn suosio on kasvanut huomattavasti 2000-luvulla. Tänään kiipeilijöitä voivat olla niin lastenlasten kanssa harrastavat isovanhemmat kuin olympialaisiin tähtäävät nuoret kiipeilijälupaukset. Kiipeilyareena avaa uuden toimipisteen Helsingin Kalasatamaan.
Analyste Oy:n uusi toimitusjohtaja Mikko Soirola: Ihmiset tekevät IT-bisneksen3.9.2018 13:45:00 | Tiedote
Modernin maksuliikenteen asiantuntijayritys Analyste Oy on nimittänyt Mikko Soirolan uudeksi toimitusjohtajakseen. Soirolalla on vahva IT- ja johtamistausta. Analyste Oy kiinnostaa häntä uutena ja innovatiivisena yrityksenä, ja tietotekniikka-alan murroksen Soirola näkee mahdollisuutena.
The new Managing Director of Analyste Oy Mikko Soirola: Experts make our business3.9.2018 13:45:00 | Tiedote
Mikko Soirola has been appointed as a new Managing Director of modern payments expert Analyste Oy. Soirola has a long international IT background and experience within consulting, service development and management. Soirola foresees a lot of potential in both Analyste Oy and the entire industry.
Analyste osti Exidio Oy:n – yrityskauppa tukee Analysten kasvustrategiaa27.8.2018 15:49:23 | Tiedote
Modernin maksuliikenteen asiantuntijayritys Analyste on ostanut Exidio Oy:n koko liiketoiminnan ja osakekannan. Yrityskauppa mahdollistaa yhä monipuolisemman palvelun molempien yritysten asiakkaille. Kauppa tukee Analysten kasvustrategiaa.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme