ENNAKKOTIEDOTE: Suomen Kiinteistönvälittäjien asuntomarkkinaennuste julkaistaan ti 7.1.2020 klo 6:30

Suomen Kiinteistönvälittäjien lähes 1600 välittäjän tietoon perustuva alkuvuoden asuntomarkkinaennuste julkaistaan tiistaina 7.1.2020 klo 6.30.

Ennuste sisältää myös toimitusjohtaja Jussi Mannerbergin kommentteja koko vuoden ennusteesta ja markkinoiden tilanteesta.

Lisätiedot ja embargopyynnöt pe 3.1.2020 klo 09:00 alkaen:

SKVL:n toimitusjohtaja Jussi Mannerberg, p. 050 339 6214, jussi.mannerberg@skvl.fi

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry on kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestö. SKVL:n jäsenyys takaa välittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun. Liitto toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu yli 470 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

Suomen Kiinteistönvälittäjät ry (SKVL) on toiminut kiinteistönvälitysalan yrittäjien palvelu- ja edunvalvontajärjestönä jo vuodesta 1946.

SKVL:n jäsenyys takaa kiinteistönvälittäjille ajantasaisen tiedon ja työvälineet sekä asiakkaille ammattitaitoisen ja turvallisen palvelun. SKVL toimii yhdyssiteenä verkostossa, joka koostuu lähes 400 paikallisesta kiinteistönvälitystoimistosta ympäri Suomen.

Suomen Kiinteistönvälittäjien SKVL:n markkinaennuste alkuvuodelle 20207.1.2020 06:30:00 EETTiedote

Suomen Kiinteistönvälittäjien lähes 1600 välittäjästä ja 475 toimipisteestä koostuvat asuntokaupan asiantuntijat ovat antaneet markkinaennusteensa alkuvuodelle 2020. Koko vuoden 2020 ennuste annetaan myös sekä ennuste vuokra-asuntomarkkinoista. Ennuste sisältää myös toimitusjohtaja Jussi Mannerbergin kommentteja viimeaikaisista ajankohtaisista asuntomarkkinoihin vaikuttavista ilmiöistä.

Huutokaupalla asuntokauppaan entistäkin dynaamisempi hinnanmuodostus16.12.2019 06:30:00 EETTiedote

Suomen suurin välitysalan yhteisö Suomen Kiinteistönvälittäjät ry SKVL vastaa vaikeasti kaupaksi menevien kiinteistöjen ja huoneistojen pitkittyneiden myyntiaikojen haasteeseen verkkohuutokaupan avulla. SKVL sekä Suomen suurin arvo-omaisuuden huutokauppapalvelu Huutokaupat.com ovat aloittaneet yhteistyön, jonka avulla osapuolet pyrkivät lisäämään markkina-arvon ja informaation määrittämisen dynaamisuutta.