Esa Kinnunen DNA:n Connectivity IoT -palvelujen johtoon

DNA:n Connectivity IoT -palvelujen vastaavaksi johtajaksi on nimitetty KTM Esa Kinnunen, 50.

Esa Kinnunen

Ennen DNA:lle siirtymistään Kinnunen on toiminut mm. Euroopan johtavan pilvipalveluintegraattorin Nordcloud Group Oy:n toimitusjohtajana. Hän aloittaa työnsä DNA:n yritysliiketoiminnassa tänään 12.2.2018. Esa Kinnunen raportoi tukku- ja operaattorimyynnin johtajalle Markus Puukille.

"Esalla on vahva kansainvälinen kokemus kehittyneiden pilviteknologiapalvelujen liiketoiminnan kehittämisestä ja näyttöä kasvuliiketoiminnan menestyksellisestä johtamisesta uuden alustatalouden mahdollistamissa kasvumarkkinoissa. IoT-kumppanit ja -asiakkaat edellyttävät kriittisten alustojemme ja DNA Connectivity IoT -palvelujemme turvallista liittämistä osaksi omia IoT-ratkaisujaan. DNA Connectivity IoT -palvelujemme skaalautuvuus ja dynaamisuus luovat edellytyksiä kumppaneidemme ja asiakkaidemme kasvulle, ja mahdollistavat sekä konkreettisen lisäarvon tuottamisen osana kansallisia ja kansainvälisiä IoT-ekosysteemejä että vakiintuneiden globaalisti johtavien alustojen hyödyntämisen", Markus Puukki kommentoi.

DNA:n modernia matkaviestinverkkoa operoidaan jo kuudella taajuudella ja verkkoteknologioiden peittoa laajennetaan jatkuvasti valtakunnallisesti myös kasvavan IoT-markkinan tarpeet huomioiden. DNA on laajentanut myös kansainvälistä yhteistyötä kumppaneidensa kanssa vahvistaen kyvykkyyttään tarjota jatkossakin IoT-asiakkaille DNA Connectivity IoT-palveluja kansainvälisesti kilpailukykyisesti.

Lisätietoja:

Markus Puukki, johtaja, tukku- ja operaattorimyynti, DNA Oyj, puh. 044 044 2840, markus.puukki@dna.fi

Esa Kinnunen, DNA Connectivity IoT, puh.044 044 7073, esa.kinnunen@dna.fi

Liite: Esa Kinnusen kuva

Esa Kinnunen

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA TV Vuokraamo rental store now offers all movies in HD quality – Nordisk Film catalogue as the latest addition25.9.2018 11:45Tiedote

The movie selection of the DNA TV service expands today as titles in the Nordisk Film catalogue are added to available rental movies. As of today, all Vuokraamo rental movies are available in HD quality. As consumers habits change, viewers are increasingly using broadband to watch rental movies. Consumers today want all TV content to be accessible in one place at any time, and viewable with the device of their choosing.