Esa Kinnunen DNA:n Connectivity IoT -palvelujen johtoon

DNA:n Connectivity IoT -palvelujen vastaavaksi johtajaksi on nimitetty KTM Esa Kinnunen, 50.

Esa Kinnunen

Ennen DNA:lle siirtymistään Kinnunen on toiminut mm. Euroopan johtavan pilvipalveluintegraattorin Nordcloud Group Oy:n toimitusjohtajana. Hän aloittaa työnsä DNA:n yritysliiketoiminnassa tänään 12.2.2018. Esa Kinnunen raportoi tukku- ja operaattorimyynnin johtajalle Markus Puukille.

"Esalla on vahva kansainvälinen kokemus kehittyneiden pilviteknologiapalvelujen liiketoiminnan kehittämisestä ja näyttöä kasvuliiketoiminnan menestyksellisestä johtamisesta uuden alustatalouden mahdollistamissa kasvumarkkinoissa. IoT-kumppanit ja -asiakkaat edellyttävät kriittisten alustojemme ja DNA Connectivity IoT -palvelujemme turvallista liittämistä osaksi omia IoT-ratkaisujaan. DNA Connectivity IoT -palvelujemme skaalautuvuus ja dynaamisuus luovat edellytyksiä kumppaneidemme ja asiakkaidemme kasvulle, ja mahdollistavat sekä konkreettisen lisäarvon tuottamisen osana kansallisia ja kansainvälisiä IoT-ekosysteemejä että vakiintuneiden globaalisti johtavien alustojen hyödyntämisen", Markus Puukki kommentoi.

DNA:n modernia matkaviestinverkkoa operoidaan jo kuudella taajuudella ja verkkoteknologioiden peittoa laajennetaan jatkuvasti valtakunnallisesti myös kasvavan IoT-markkinan tarpeet huomioiden. DNA on laajentanut myös kansainvälistä yhteistyötä kumppaneidensa kanssa vahvistaen kyvykkyyttään tarjota jatkossakin IoT-asiakkaille DNA Connectivity IoT-palveluja kansainvälisesti kilpailukykyisesti.

Lisätietoja:

Markus Puukki, johtaja, tukku- ja operaattorimyynti, DNA Oyj, puh. 044 044 2840, markus.puukki@dna.fi

Esa Kinnunen, DNA Connectivity IoT, puh.044 044 7073, esa.kinnunen@dna.fi

Liite: Esa Kinnusen kuva

Esa Kinnunen

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2017 oli 886 miljoonaa euroa ja liiketulos 124 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,9 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA introduces high-quality Anker charging products - Check out DNA’s tips for efficient charging29.1.2018 12:05Tiedote

Without exception, all mobile devices rely on a single thing. They all need to have power, and it must also be possible to charge them anywhere. Increasingly, new telephones support rapid charging, which is why they also deserve chargers worthy of them. DNA has put together tips for the optimal charging of mobile devices at the end of this bulletin. As the first telecom operator in Europe, DNA has introduced the high-quality and safe Anker chargers and cables.

DNA toi myyntiin laadukkaat Anker-lataustuotteet – katso vinkit toimivaan lataukseen29.1.2018 12:04Tiedote

Mobiililaitteiden käyttö on vahvasti yhden asian varassa: kaikkialla täytyy olla virtaa, ja laitteita pitää pystyä lataamaan missä tahansa. Uudet puhelimet tukevat yhä useammin pikalatausta, joten ne ansaitsevat myös veroisensa laturit. DNA kokosi tämän tiedotteen loppuun vinkit mobiililaitteiden toimivaan lataukseen. DNA on ensimmäisenä eurooppalaisena teleoperaattorina tuonut myyntiin korkealaatuiset ja turvalliset ANKER-latauslaitteet ja -kaapelit.