Filippa K palasi Kämp Galleriaan Helsinkiin uudella lippulaivamyymälällä ja konseptilla – liike on maailmassa ensimmäinen, joka on toteutettu brändin uudella identiteetillä

Filippa K on avannut lippulaivamyymälänsä Helsingissä päivitetyllä myymäläkonseptilla, joka ilmentää muotitalon ainutlaatuista skandinaavista identiteettiä. Sisustus tasapainoilee raa’an ja hienostuneen välillä ottamalla vahvoja viitteitä luonnosta.

Filippa K:n uusi myymäläkonsepti on syntynyt yhteistyössä Filippa K:n luovan johtajan Liisa Kesslerin ja hänen tiiminsä sekä ruotsalaisen arkkitehtitrion Profanin kanssa, jonka muodostavat Disa Braunerhielm, Maximilian Olsson ja Anton Bogårdh. Kunnianosoituksena Kesslerin suomalaisille juurille Helsinki on ensimmäinen paikka, jossa Filippa K:n uusi identiteetti ja päivitetty logo esitellään. Kämp Gallerian liikkeen avaaminen on ensimmäinen askel ruotsalaisen brändin kansainvälisessä laajentumisstrategiassa, jonka myötä se laajenee uusille markkinoille Pohjois-Euroopan ulkopuolelle.

On hienoa toivottaa uudistunut Filippa K tervetulleeksi takaisin Kämp Galleriaan. Brändi istuu erinomaisesti keskuksen laadukkaaseen pohjoismaisen muodin ja designin tarjontaan, myös asiakkaat ovat toivoneet heitä takaisin. Myymälä on upeasti toteutettu ja sisältää näyttäviä elementtejä, joita on tuotu ympäri maailmaa”, kertoo Kämp Gallerian kauppakeskuspäällikkö Tanja Pasanen.

Uusi lippulaivaliike ulottuu Kämp Gallerian kahteen kerrokseen Mikonkadun puolella. Paikka on ollut aikoinaan kuuluisa Strindbergin taidesalonki, sen jälkeen tilassa on toiminut mm. Samujin liike.

Pohjoismaisen taivaan inspiroimat katot jäljittelevät luonnollista auringonvaloa LED-valaisinkonseptilla täyttäen huoneet 1970-luvun lämmöllä. Tilaa maadoittaa kauttaaltaan eloisa punaoranssi lattia, joka on osoitus Filippa K:n rohkeasta, lämpimästä minimalistisesta tyylistä. Sekä myymälän sisustuksessa että kalusteissa on hyödynnetty kansainvälisiä muotoilijoita ja taiteilijoita.

Filippa K:n myymälä toimii jatkuvasti elävänä galleriana ja kauppatilana. Laajan naisten ja miestenvaate- ja asustevalikoiman lisäksi se esittelee brändin arvojen mukaisesti kuratoituja taideteoksia sekä valikoiman vintage-huonekaluja.

Lisätiedot ja lisäkuvapyynnöt:

Tanja Pasanen
Business and Marketing Manager, Kämp Galleria
tanja.pasanen@realidea.fi

Kauppakeskus Kämp Galleria tarjoaa houkuttelevan valikoiman pohjoismaista ja kansainvälistä designia ja muotia Helsingin ydinkeskustassa. Laadukkaat ja uniikit brändit sekä henkilökohtainen palvelu ovat Kämp Gallerian kulmakiviä, korkealuokkaisia ravintola- ja kauneuspalveluja sekä kulttuuria unohtamatta. Kämp Gallerian omistaa Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen, ja sen kaupallisena managerina toimii Realidea Oy. kampgalleria.com

Realidea Oy on vuonna 2018 perustettu riippumaton suomalainen kiinteistöalan asiantuntijayritys. Tarjoamme kiinteistö-, hanke- ja konseptikehityspalveluita sekä vuokraustoiminnan ja kauppakeskusjohtamisen ratkaisuja. Palvelemme kotimaisia ja ulkomaisia kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja liiketilavuokralaisia sekä kuntia kautta maan. Vastaamme Sellon (Espoo), Kämp Gallerian (Helsinki), Ristikon (Helsinki), Karusellin (Kerava) ja Plazan (Salo) kauppakeskusjohtamisesta - elokuusta 2022 alkaen myös Mall of Triplan (Helsinki). realidea.fi

Realidea johtamaan Helsingissä sijaitsevaa Mall of Triplaa24.1.2022 13:14:08 EET | Tiedote

Kiinteistöalan asiantuntijayritys Realidea Oy on valittu vastaamaan kauppakeskus Mall of Triplan kauppakeskusjohtamisesta 1.8.2022 alkaen. Syksyllä 2019 avattu Mall of Tripla sijaitsee Helsingin Pasilassa, ja se on liikkeiden lukumäärältään Pohjoismaiden suurin ja vuokrattavalta pinta-alaltaan Suomen neljänneksi suurin kauppakeskus. Sen omistavat Keskinäinen Eläkevakuutusyhtiö Ilmarinen, YIT Suomi Oy, Conficap Oy ja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia.

NORMAL rantautuu Kauppakeskus Plazaan – loppuvuosi sisältää joulun lisäksi epänormaaleja hintoja sekä liiketilojen muutoksia15.11.2021 13:21:18 EET | Tiedote

Kauppakeskus Plazan loppuvuosi on tapahtumarikas, kun joulukauden avajaisten lisäksi odotettu tanskalainen vähittäiskauppaketju NORMAL avataan nyt myös Saloon. Plazaan avattava myymälä on jo 14. ketjun myymälä Suomessa. Lisäksi Plazassa sijaitseva Mehiläinen laajentaa tilojaan, minkä myötä se käynnistää suun terveydenhuollon palvelut Salossa.

Helsingin Konalaan tulee Pohjois-Euroopan suurin kiipeilykeskus – KiipeilyAreena vahvistaa muiden uusien toimijoiden kanssa kauppakeskus Ristikon palveluvalikoimaa28.5.2021 12:33:44 EEST | Tiedote

Helsingin Konalassa sijaitsevaan kauppakeskus Ristikkoon avataan syksyllä 2021 Suomen ensimmäinen olympiatasoinen kiipeilyn harjoittelukeskus. KiipeilyAreena tuo Ristikkoon laajalta alueelta urheilusta ja vapaa-ajan aktiviteeteista kiinnostuneita harrastajia ja asiakasvirtaa. Koronasta hyvin selvinnyt Ristikko saa myös useita muita uusia liikkeitä tänä vuonna.