Haku Vuoden Tarjoilija 2020 -suomenmestaruuskilpailuun on käynnissä!

Tule mukaan kilpailemaan ja verkostoitumaan ravintola-alan saliammattilaisten kanssa. Hakuaika on käynnissä 15.10-30.11.2019. Vuoden Tarjoilija 2020 -kilpailun voittaja saa MaRa ry:n Henrik Bitten stipendirahaston myöntämän 10 000 euron apurahan oman ammattitaidon kehittämistä varten. Lisäksi voittajalla on edessään ikimuistoinen edustusvuosi moninaisine tehtävineen ravintola-alan edelläkävijöiden kanssa Suomessa.

Haku Vuoden Tarjoilija 2020 -suomenmestaruuskilpailuun on käynnissä 15.10.-30.11.2019. Aleksi Tuomola/ELO-säätiö.

Vuoden Tarjoilija -kilpailu on ravintola-alan saliammattilaisten suomenmestaruuskilpailu. Hallitseva Vuoden Tarjoilija 2019 on Heidi Martikainen ravintola Demo, Helsinki. Vuoden Tarjoilija -kilpailu käydään Gastro Helsinki -ammattilaistapahtumassa 12.-13.3.2020 Helsingin Messukeskuksessa.

- Tartu rohkeasti mahdollisuuteen haastaa itsesi! Vuoden Tarjoilija 2020 -kilpailun ennakkotehtävä koostuu kolmesta osasta: neljän ruokalajin kotimaisen menukokonaisuuden suunnittelu hyödyntäen kilpailun yhteistyökumppaneiden tuotevalikoimia, menukortin teko ja kuvaus sekä sähköinen monivalintatehtävä. Ennakkotehtävä antaa sopivasti haastetta saliammattilaisille, kiteyttää kilpailujohtaja Maria Suihkonen, Vuoden Tarjoilija 2013 ja Krog16 ravintolapäällikkö.

Katso tarkemmat ohjeet ja lisätiedot Vuoden Tarjoilija 2020- kilpailun hausta: www.elo-saatio.fi/haku-vt20

Vuoden Tarjoilija -kilpailun järjestää ELO-Suomalaisen ruokakulttuurin edistämissäätiö, ELO-säätiö, yhdessä laajan yhteistyökumppaniverkoston kanssa. Vuoden 2020 vahvistettuja pääyhteistyökumppaneita ovat: Messukeskus, Metos Oy Ab, Valio Oy, Viking Line Abp ja Wihuri Oy Aarnio Metro-tukku. Muita yhteistyökumppaneita ovat: Ainoa Winery Oy, Aromi-lehti, Astiavuokraus Oy Jubilee, E.Ahlström Oy, MaRa ry, Meira Oy, MTK ry, NORD-T, Pajunen Oy, Perho Liiketalousopisto, Polar Electro Finland Oy, SLC ry ja Vitriini-lehti. Vuoden Tarjoilija -kilpailutoiminnan kumppanihaku vuodelle 2020 on käynnissä.

Lisätietoja:

Kirsi Yazan
Kehityspäällikkö Vuoden Tarjoilija ja Vuoden Kokki
kirsi.yazan@elo-saatio.fi

Vuoden Kokki ja Vuoden Tarjoilija 2019 voitosta kilpailee 16 kokkia ja seitsemän tarjoilijaa Kevätmessuilla 4-6.4.2.4.2019 15:00:00 EESTTiedote

Vuoden Kokki ja Vuoden Tarjoilija suomenmestaruudesta kilpailee 16 kokkia ja seitsemän tarjoilijaa 4.-6.4.2019 Kevätmessuilla Messukeskuksessa Helsingissä. Yleisö pääsee kilpailupäivinä seuraamaan läheltä ravintola-alan huippuammattilaisten sali- ja keittiötyöskentelyä. Luvassa on korkeatasoiset SM-kilpailut niin rohkeilla tulokkailla kuin innokkailla konkareilla. Kilpailujen järjestäjä on ELO-Suomalaisen ruokakulttuurin edistämissäätiö yhdessä laajan yhteistyökumppaniverkoston kanssa.