Helsingin seudun kauppakamarin valtuuskunta on nimennyt kokouksessaan Itä-Uudenmaan, Keski-Uudenmaan ja Luoteis-Uudenmaan kauppakamariyksiköiden hallitukset. Kauppakamariyksiköt toimivat vahvoina elinkeinoelämän vaikuttajina alueellaan. Tämän lisäksi valtuuskunta on nimennyt aluejohtokunnat ja valiokuntien edustajat.

Helsingin seudun kauppakamarin kauppakamariyksiköiden hallitukset, aluejohtokunnat ja valiokunnat nimettiin vuodelle 2023.

Kauppakamarin valtuuskunta on nimennyt kokouksessaan tiistaina 17. tammikuuta kauppakamariyksiköiden hallitukset, Espoon ja Vantaan aluejohtokunnat sekä valiokunnat vuodeksi 2023.

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikkö

Itä-Uudenmaan kauppakamariyksikön hallituksen puheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Katarina Enholm, Brunberg Oy ja varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Mathias Kivikoski, Osuuskauppa Varuboden-Osla Handelslag.

Keski-Uudenmaan kauppakamariyksikkö

Keski-Uudenmaan kauppakamariyksikön hallituksen puheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Ilmari Sjöblom, Riisula Oy ja varapuheenjohtajana jatkaa yrityspankin johtaja  Raija Ruhanen, Nordea Bank Abp.

Luoteis-Uudenmaan kauppakamariyksikkö

Luoteis-Uudenmaan kauppakamariyksikön hallituksen puheenjohtajana jatkaa hallituksen puheenjohtaja Mikko Vesala, H. Vesala Oy ja varapuheenjohtajana jatkaa toimitusjohtaja Jari Eiro, Dicro Oy.

Aluejohtokunnat

Espoon aluejohtokunnan puheenjohtajaksi nimitettiin Head of Technology Center Espoo Vesa Kohtamäki, Nokia Oyj ja varapuheenjohtajana jatkaa tekninen johtaja Mikko Leppänen, Ramboll Finland Oy. Aluejohtokunnan jäsenet löytyvät kauppakamarin verkkosivuilta: Espoon aluejohtokunnan jäsenet.

Vantaan aluejohtokunnan puheenjohtajaksi nimitettiin toimitusjohtaja Elina Karjalainen, Jetflite Oy ja varapuheenjohtajaksi nimitettiin hallituksen puheenjohtaja Tomi Parmasuo, Meconet Oy. Aluejohtokunnan jäsenet löytyvät kauppakamarin verkkosivuilta: Vantaan aluejohtokunnan jäsenet.

Valiokunnat

Helsingin seudun kauppakamarin valiokunnat keskittyvät yritysten kilpailukyvyn ja elinkeinopolitiikan kannalta tärkeisiin asioihin. Valiokuntien jäsenet löytyvät kauppakamarin verkkosivuilta:

Alue- ja asuntoasiain valiokunta

ICT-valiokunta

Kaupan ja palvelujen valiokunta

Koulutus- ja työvoima-asiain valiokunta

Liikennevaliokunta

Satama- ja logistiikkavaliokunta

Talous- ja veroasiain valiokunta

Teollisuusvaliokunta

Yritysturvallisuusvaliokunta.

Helsingin seudun kauppakamari vauhdittaa yritysten ja Helsingin seudun menestystä. Kauppakamari toimii 21 kunnan alueella Uudellamaalla ja on Pohjoismaiden suurin vapaaehtoiseen jäsenyyteen perustuva kauppakamari, jolla on yli 7 000 yritys- ja organisaatiojäsent

Pia Pakarinen, Helsingin seudun kauppakamari, toimitusjohtaja, p. 040 529 4989, pia.pakarinen@helsinki.chamber.fi.

Markku Lahtinen, Helsingin seudun kauppakamari, johtaja, p. 050 571 3564, markku.lahtinen@helsinki.chamber.fi

Tiina Tikander, Helsingin seudun kauppakamari, viestintäpäällikkö, p. 046 878 7540, tiina.tikander@helsinki.chamber.fi

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7 000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Kutsu: Menesty digimarkkinoinnilla 2.0 – ota yrityksesi markkinointi ja myynti haltuun!16.1.2023 10:39:34 EET | Kutsu

Hei yrittäjä! Haluatko saada lisää myyntiä pienellä pääomalla, mutta kaipaat apua suunnitteluun? Hei markkinointipäällikkö! Tarvitsetko käytännönläheistä opasta, joka auttaa kädestä pitäen ottamaan digikanavien markkinoinnin haltuun ja antaa tuoretta tietoa markkinointityökaluista? Tutustu uusiin kanaviin ja syvennä osaamistasi tutuistakin digikanavista uusin vinkein.