Ihana Suomen kesä 4G-livelähetyksenä

DNA:n 4G-verkossa eri puolilla maata on kymmenen kameraa, jotka lähettävät yleiseksi iloksi reaaliaikaista kuvaa kesästä eri puolilla Suomea.

Lähetyksen välityksellä päästään nauttimaan erämaa- ja maaseutumaisemista, Saimaan risteilystä, Helsingin ja Tampereen ytimestä, vedenalaisesta järvimaisemasta ja ulkosaaristosta.

"Suomen kesä on kaikkialla kaunis, mutta eri paikoissa kovin eri tavoin. Nopean ja kattavan 4G-verkkomme ansiosta voimme näyttää tämän kaikille, toteaa DNA:n handset-liiketoiminnan johtaja Cedric Kamtsan.

Kesäistä lähetystä saadaan Utön majakasta, porojen ruokintapaikalta Muoniosta, Näsinneulasta, Iso-Valkeajärven pinnan alta, Helsingin Kaapelitehtaalta, espoolaiselta mökkisaunalta, keski-suomalaiselta maatilalta, Powerparkin vuoristoradasta, Nuorgamista ja Porissa jazzien aikaan drone-lennokista.

Lähetystä voi katsoa DNA:n verkkosivuilta osoitteesta www.dna.fi/livekesä, 26.6.-2.7.17 Kampin, CityCenterin, Hansakorttelin, Koskikeskuksen ja Ison Omenan kauppakeskuksissa ja Helsingin Rautatieasemalla digitaalisilta touch screen -infotauluilta. Katsojat voivat valita minkä alueen kameraa seuraavat.

Kamerat lähettävät maisema- ja yleiskuvaa, ja jos kamera sijaitsee siten, että joku saattaa päätyä tunnistettavana lähetykseen, kameran läheisyydessä on siitä ja käyttötarkoituksesta kertova kyltti. Lähetys jatkuu 31.7.2017 asti, minkä jälkeen kaikki sitä varten ympäristöön tuotu siivotaan pois. Kamerat eivät tallenna.

Ympärivuorokautinen livelähetys Suomen kesästä löytyy täältä: www.dna.fi/livekesä

Lisätietoa:
Cedric Kamtsan, johtaja, Handset-liiketoiminta, puh. 044 906 2377, cedric.kamtsan@dna.fi

DNA Oyj on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2016 oli 859 miljoonaa euroa ja liiketulos 91 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli 3,8 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. DNA:n osakkeet on listattu Nasdaq Helsingissä. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, @DNA_Business ja @DNA_Palvelu sekä Facebookissa.

DNA:n operaattorilaskutus nyt saatavilla App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksiin18.10.2017 13:30Tiedote

DNA tarjoaa asiakkailleen 18.10. alkaen mahdollisuutta maksaa App Store-, Apple Music-, iTunes- ja iBooks-ostoksistaan suoraan matkapuhelinlaskulla tai prepaid-saldolla. Palvelu on saatavilla kaikille DNA:n postpaid- ja prepaid-puhelinliittymäasiakkaille Suomessa. Palvelun lanseeraus merkitsee dynaamista uutta askelta DNA:n mobiilimaksamisen palveluiden ja asiakaskokemuksen kehityksessä. Palvelun käyttö on yksinkertaista. DNA:n asiakkaat, joilla on uusi tai olemassa oleva Apple ID, voivat valita operaattorilaskutuksen ("Carrier Billing") maksutavakseen iPhone-, iPad-, iPod touch- tai Mac-laitteellaan haluamansa sovelluksen tiliasetuksissa tai tietokoneellaan iTunes-sovelluksessa. Uusi maksutapa tulee automaattisesti saataville, ja sen avulla voit tehdä heti ostoksia yhdellä painalluksella Apple-laitteillasi, Apple TV ja Apple Watch mukaan lukien. Lisätietoja operaattorilaskutuksen käyttöönotosta löydät osoitteesta www.dna.fi/appstore. Lisätietoja medialle:Cedric Kamtsan, johtaja, Hands

DNA carrier billing now available for App Store, Apple Music, iTunes and iBooks purchases18.10.2017 13:30Tiedote

Beginning Wednesday, 18 October, DNA will offer customers the option to pay for purchases in the App Store and for Apple Music, iTunes and iBooks, directly from their mobile phone account. The service will be available to all DNA’s customers in Finland for postpaid and prepaid mobile plans. The launch of the service sees DNA take a dynamic new step in the development of its financial services and customer service. Using the service is simple. DNA’s customers with a new or existing Apple ID select “Carrier Billing" as a payment method in your account settings for the App Store, Apple Music, iTunes and iBooks from their iPhone, iPad, iPod touch and Mac, or on iTunes from their PC. The new payment option will be configured automatically and immediately allows for one-tap purchasing from your Apple devices, including Apple TV and Apple Watch. For more information on how to set up carrier billing, please visit www.dna.fi/appstore (in Finnish). Further information for the media:Cedric Kamtsa