Jukka Rintalan näyttely Unelmien aika - Time of Dreams Naantalissa, tervetuloa avajaisiin

Jukka Rintalan

Unelmien aika - Time of Dreams –näyttely

29.6. – 4.8.2018

Naantalin Wanha Raatihuone,

Mannerheiminkatu 14,  21100 Naantali

Avajaiset torstaina 28.6.2018 klo 17.00.

Näyttelyn avaa Naantalin kaupunginjohtaja Jouni Mutanen.

Illan aikana yllätysohjelmaa.

Näyttelyn esittely lehdistölle klo 16.00

Esillä uniikkipukuja, valmisvaatteita,takkeja, sisustustekstiilejä,

kattaustuotteita ja maalauksia. Kaikkia myynnissä JR-shopissa.

Tervetuloa!

Lisätiedot ja haastatteluajat

Jukka Rintala

p. 040 541 1293, jukka.rintala@jukkarintala.fi

facebook Studio Jukka Rintala

www.jukkarintala.fi

Jukka Rintala Shop ja Studio

Fredrikinkatu 26  00120 Helsinki

Loppuunmyyty käytettyjen veneiden näyttely29.8.2018 16:10Tiedote

Naantalin Veneet Esillä -käytettyjen veneiden myyntinäyttelyssä nähdään tulevana viikonloppuna ennätysmäärä veneitä. Näyttelyalue on loppuunmyyty ja ranta täynnä veneitä viimeistä paikkaa myöden. Veneiden kokonaismäärä on yli 100 kpl. Veneet Esillä -näyttely on Suomen suurin käytettyjen veneiden myyntitapahtuma. -Veneiden runsaaseen määrään on varmasti useita syitä. Kauppa on käynyt perinteisesti hyvin Naantalin näyttelyssä, se on tietenkin tärkein tekijä. Naantali on loistava paikka järjestää tällainen tapahtuma ja kävijämäärä on kasvanut vuosi vuodelta. Joudumme jatkossa miettimään ratkaisuja, jotta näyttelyyn voitaisiin ottaa nykyistä enemmän veneitä, kertoo Naantalin Venemessujen toimitusjohtaja Tuomas Levanto.

Loppuunmyyty käytettyjen veneiden näyttely22.8.2018 15:17Tiedote

Turun Seudun Energiantuotannon toimitusjohtaja Tapani Bastman vuoden 2018 VALTAKUNNAN VIRALLISEKSI UNIKEOKSI27.7.2018 07:00Tiedote

Vuoden 2018 Valtakunnan Viralliseksi Unikeoksi ™ on valittu Turun Seudun Energiantuotannon toimitusjohtaja Tapani Bastman. Vanhan ja arvostettujen perinteiden mukaisesti Tapani Bastmanin valinta julkistettiin heittämällä hänet mereen Unikeonpäivänä perjantaina 27.7.2018 klo 7.00 Naantalin vanhan kaupungin vierassatamassa. Tästä linkistä löytyy aamun tunnelmia ja kuviavuoden 2018 Unikeosta.