BusinessRakentamoBusinessRakentamo

Kasvava PR- ja markkinointitoimisto tekee rohkean pelinavauksen – lanseerattava oma biisi kiteyttää toiminnan arvot ja ytimen

Jaa

Espoolainen PR- ja markkinointitoimisto Primaq on koko toimintansa ajan uskonut vahvaan tekemisen meininkiin intohimoisella otteella. Yritys haluaa olla oman alansa edelläkävijä ja onkin raivannut rohkeasti tietään some- ja tapahtumamarkkinoinnin eturintamaan. Toimintafilosofian kiteytyessä uudistumiseen, kokeiluun ja riskinottoon, heitettiin ilmoille uusi ja uskalias idea omasta biisistä, jossa kulminoituisi yrityksen olemus ja arvot – rohkeus, yhteistyö ja kestävyys. Perisuomalaisesti saunasta kummunnut idea lähti todelliseen lentoon, ja eri tahojen upealla yhteistyöllä syntyi tänään julkaistu kappale ja musiikkivideo ”Siellä Missä Tapahtuu”. Vaikka idea saattoi aluksi kuulostaa absurdilta, se vietiin päättäväisesti maaliin yritykselle tyypillisellä tarmolla – lopputuloksen ollessa parempi kuin kukaan osasi odottaa.

Siellä missä tapahtuu -musiikkivideon kuvausten yksi lokaatioista oli luksusjahti La Lux Yachts.
Siellä missä tapahtuu -musiikkivideon kuvausten yksi lokaatioista oli luksusjahti La Lux Yachts.

Rohkeita ratkaisuja ja alan normien tuulettamista – siellä missä tapahtuu

Primaq pyrkii toiminnassaan aktiiviseen kasvuun ja kehittymiseen. Vain rohkealla heittäytymisellä uusien asioiden kokeiluun, voidaan löytää uudenlaisia menestysreseptejä – niin omaan kuin asiakkaiden liiketoimintaan. Kaiken takana on kuitenkin vahva arvomaailma ja halu toimia vastuullisesti, oli kyseessä sitten taloudellinen, ekologinen tai sosiaalinen kestävyys.

Haluamme oppia uutta ja tehdä asioita eri tavalla. Haluamme luoda uutta ja uudistaa vanhaa. Oma biisi on monella tapaa riski, eikä meillä ole aavistustakaan mitä seuraavaksi tapahtuu, mutta seisomme ylpeänä työmme takana, ja olihan tämän kaiken tekeminen todella hauskaa ja ikimuistoista. Ja jos me mietimme kestävyyttä tämän projektin näkökulmasta, lopputulema on ehkäpä se, että lopputulos kestää useammankin kuuntelun ja jää takuulla soimaan päähän!” kertoo Primaq Group Oy:n markkinointivastaava ja osakas Paula Virrankoski.

Yhdessä olemme enemmän – yhteistyö on tiekartta parhaisiin lopputuloksiin

Primaq näkee yhteistyön ja kunkin yksilöllisten vahvuuksien hyödyntämisen avaimena onnistuneisiin lopputulemiin. Myös kappaleen ja musiikkivideon tuotanto on ollut usean yhteistyötahon saavutus.

Haluammekin kiittää mitä nöyrimmin kaikkia tahoja, jotka ovat osallistuneet tähän projektiin. Kiitos biisin tuotannosta nuori tuottajalupaus Ville Wiio, kiitos sanoitusten nerokkaasta ideoinnista sisällöntuottajamme Nina Varpenius, kiitos heittäytymisestä äänityksiin työntekijöillemme, kiitos ammattitaitoisesta videokuvauksesta Ville (Kaulus) Häyrinen, kiitos videon mielettömästä toteutuksesta TwentyOne Media, kiitos valokuvista ja kopterikuvauksesta Kim Nordström, kiitos kuvausjeesistä Aapo Enqvist, kiitos osallistumisesta kuvauksiin kaikki työntekijämme, kiitos kuvauslokaation mahdollistamisesta La Lux Yachts ja koko teidän huikea miehistönne. Erityiskiitokset artisti Teo Vincentille — meitä vähän jännitti aluksi esittää tämä idea, mutta niin vain lähdit täysillä mukaan, pelottomasti ja sydämellä.

Kaikki sai siis alkunsa siellä pyhimmässä ja perinteisimmässä suomalaisessa paikassa, mutta lopputulos on jotakin sellaista, jota perinteisessä suomalaisessa markkinointimaailmassa on harvoin, jos koskaan, nähty. Kuka tietää mitä me keksimme seuraavaksi, mutta nyt on aika nauttia ja olla Siellä Missä Tapahtuu eli Spotifyssa ja YouTubessa. Korkatkaa siis kuohuvat ja nauttikaa musiikista, sillä niin mekin aiomme tehdä ‒ mutta ensin me hoidetaan aidolla tunteella asiakkaiden somet hyvään kuosiin”, toimitusjohtaja Anu Wiio summaa.


Kuuntele "Siellä missä tapahtuu" Spotifyssa

Katso musiikkivideo "Siellä missä tapahtuu" YouTubessa

Lisätietoja:

Anu Wiio, toimitusjohtaja, anu.wiio@primaq.fi, +358 40 073 7273

Paula Virrankoski, markkinointivastaava ja osakas, paula.virrankoski@primaq.fi, +358 40 538 7602

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube-nocookie.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Primaq - Siellä missä tapahtuu (feat. Teo Vincent)Siirry videokanavalle

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:

Anu Wiio, toimitusjohtaja, anu.wiio@primaq.fi, +358 40 073 7273

Paula Virrankoski, markkinointivastaava ja osakas, paula.virrankoski@primaq.fi, +358 40 538 7602

Kuvat

Siellä missä tapahtuu -musiikkivideon kuvausten yksi lokaatioista oli luksusjahti La Lux Yachts.
Siellä missä tapahtuu -musiikkivideon kuvausten yksi lokaatioista oli luksusjahti La Lux Yachts.
Lataa
Primaq ft. Teo Vincent – Siellä Missä Tapahtuu Spotify kansikuva
Primaq ft. Teo Vincent – Siellä Missä Tapahtuu Spotify kansikuva
Lataa
Artisti Teo Vincent ja Primaqin henkilöstö
Artisti Teo Vincent ja Primaqin henkilöstö
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

BusinessRakentamo
Juuritie 7 (2. krs)
03100 Nummela

https://www.businessrakentamo.fi/

 

Enemmän kuin neuvoja. Ratkaisuja.

 

BusinessRakentamo ry on yrittäjän asiantunteva ja palveleva kumppani toiminnan kehittämiseen. Laajan asiantuntijaverkostomme erityisosaamista ovat yrityskehitys, rahoitusneuvonta, sekä brändin, viestinnän ja myynnin kehittäminen. BusinessRakentamo auttaa pienyrittäjiä menestymään!

***

Primaq
 on Espoolainen PR- ja markkinointitoimisto, joka on koko toimintansa ajan uskonut vahvaan tekemisen meininkiin intohimoisella otteella. Yritys haluaa olla oman alansa edelläkävijä ja onkin raivannut rohkeasti tietään some- ja tapahtumamarkkinoinnin eturintamaan. 

***
Tiedotteen laatija: Essi Lehtimäki / Gemme.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta BusinessRakentamo

Uusi UltraLeanSales-planner-sovellus tarjoaa käänteentekevää näkemystä B2B-asiakkaiden ostoprosesseista ja valjastaa parviälyn myyntityön tueksi11.5.2022 08:00:00 EEST | Tiedote

UltraLeanBusiness Oy:n yrittäjä, konsultti ja kouluttaja Antti Leijala on kokenut Lean-myynnin asiantuntija. Leijala tietää myös B2B-myyntityön nojaavan vahvasti asiakkaan ostoprosessien ja -kriteerien tuntemiseen. Konsultointikokemus on kuitenkin osoittanut, että useimmat yrittäjät ja myyjät kipuilevat tämän asian kanssa. Myynnin ympärille on luotu paljon työkaluja, mutta ostoprosessien analysointikeinot ovat olleet niukat – perustuen pitkälti myyjän näppituntumaan. Nyt Leijala on kehittänyt innovatiivisen työkalun, jolla myyjä voi systemaattisesti kartuttaa kohderyhmäymmärrystään sekä saada selkeyttä asiakkaiden ostoprosesseihin ja -kriteereihin. Sovelluksen erityispiirteenä on parviälyn hyödyntäminen: myyjän jakaessa kohderyhmätuntemustaan muille, saa hän vastavuoroisesti muiden näkemykset oman myyntityönsä tueksi. Lisäksi kumppaneiden verkosto auttaa kehittämään omaa markkinointia ja myyntiä niin, että se kohdistuu hyvin ostokäyttäytymisen kanssa.

Kotimaanmatkailun ja matkailuautoilun suosio ei osoita laantumisen merkkejä – Zuma Rent ja liikkuva hotellihuone tarjoavat elämyksiä kaikkina vuodenaikoina6.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Korona-aika on haastanut matkailualaa, mutta matkailuautoilun kokema muutos on ollut poikkeuksellinen – vapaus, mukavuus ja henkilökontakteja vähentävä matkustamisen muoto on osoittautunut ihanteelliseksi ratkaisuksi monien matkailunnälkään. Vihtiläisen ZUMA Products Oy:n juuret ulottuvat hotellialalle, jossa yrittäjä Tiina-Mari Tuominen on toiminut vuosia hotelli- ja julkistilojen kalustajana. Näistä lähtökohdista virisi idea jalostetummasta matkailuautoilun muodosta – liikkuvasta hotellihuoneesta – jossa asiakkaalle tarjotaan lukuisia mukavuuspalveluita ja sisustus on hiottu hotellihuoneista tutulla tyylisilmällä. Zuma Rentin matkailuauto onkin elämyksellinen tapa ihailla Suomen kauneutta eri vuodenaikoina. Tänä vuonna liikkuva hotellihuone on myös päivitetty entistä suurempaan ja paremmin varusteltuun matkailuautoon.

Arho Foods Oy ostaa luomumehuihin ja -virvoitusjuomiin keskittyneen Raikastamon liiketoiminnan5.5.2022 07:47:00 EEST | Tiedote

Arho Foods Oy:n laadukkaiden suomalaisten elintarvikkeiden perhe kasvaa suosituilla Raikastamo-luomumehuilla ja -virvoitusjuomilla, liiketoiminnan siirryttyä yritykselle 28.4.2022 alkaen Raikastamo Oy:ltä. Raikastamon vuodesta 2009 valmistettuja tuotteita myydään päivittäistavarakaupoissa ja kahviloissa ympäri Suomen, ja juomat tunnetaan paitsi värikkäästä ja persoonallisesta ulkoasustaan myös aitojen makujen vaalimisesta. Raikastamo-tuotemerkin myötä Arho Foods Oy vahvistaa entisestään jalansijaansa suomalaisella elintarvikealalla, jatkaen suositun tuoteperheen kehittämistä edelleen palvelemaan entistä paremmin kuluttajien toiveita.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme