Kenestä Valtakunnan Virallinen Unikeko 2021?

Vuoden 2020Unikeko molskahtaa mereen

Naantali valmistautuu jälleen Valtakunnan Virallisen Unikeonpäivän ™ viettoon.

tiistaina 27.7.2021 klo 7.00 Naantalin vanhassa kaupungissa.

Tuore Unikeko 2021 liittyy aamiaiselle kuivattelun jälkeen.

Unikeonpäivän vietto aloitetaan jo sunnuntaina 25.7. Puistopiknikin ja Unikekomarkkinoiden  merkeissä. Maanantaina 26.7. markkinoiden lisäksi yhteislaulua ja ulkoilmaelokuvaesitys.

Unikeon lehdistötiedote tulee maanantaina 26.7. klo 15.00 embargolla.

VisitNaantali/Naantalin Matkailu Oy

Tarja Rautiainen, p. 040 7478847

tarja.rautiainen@visitnaantali.com

Vuoden 2020Unikeko molskahtaa mereen
Vuoden 2020 Unikeko Naantalin Vierassataman yrittäjät

Kenestä Valtakunnan Virallinen Unikeko 2021?23.7.2021 14:49:46 EEST | Tiedote

Naantali valmistautuu jälleen Valtakunnan Virallisen Unikeonpäivän ™ viettoon. Suomen ja Valtakunnan Virallinen Unikeko ™ 2021 heitetään mereen perinteitä noudattaen tiistaina 27.7.2021 klo 7.00 Naantalin vanhassa kaupungissa. Tervetuloa seuraamaan tuoreen Unikeon mereen heittämistä sekä sen jälkeen nauttimaan aamiaista Ravintola Uuden Killan terassille. Tuore Unikeko 2021 liittyy aamiaiselle kuivattelun jälkeen. Unikeonpäivän vietto aloitetaan jo sunnuntaina 25.7. Puistopiknikin ja Unikekomarkkinoiden merkeissä. Maanantaina 26.7. markkinoiden lisäksi yhteislaulua ja ulkoilmaelokuvaesitys. Kirkkopuistossa on tuttuun tapaan ohjelmaa non-stop tiistaina 27.7. ja päivä huipentuu Unikekokonserttiin, jossa tänä vuonna loistaa upea Diandra. Liitteenä päivän ohjelma, Unikeon perinne ja Unikeot kautta aikojen Naantalissa. Unikeon lehdistötiedote tulee maanantaina 26.7. klo 15.00 embargolla. Unikeonpäivän lisätiedot, ilmoittautuminen aamiaiselle sekä Unikeon yksittäiset haastatteluajat: VisitNaa

YLI KOLMESATAA PYÖRÄILIJÄÄ POLKEE HEINÄKUUSSA SUOMEN MAAKUNNISSA SYÖPÄSAIRAIDEN LASTEN HYVÄKSI6.7.2021 06:00:00 EEST | Tiedote

Hyväntekeväisyyspyöräily Team Rynkeby – God Morgonin joukkueet polkevat toista vuotta peräkkäin Suomen maakunnissa kerätäkseen varoja syöpäsairaiden lasten hyväksi. Perinteisesti joukkueet ovat pyöräilleet Suomesta Pariisiin, mutta koronaviruksen aiheuttaman pandemian takia Suomen eri kaupunkien joukkueet tekevät nyt omat “Tour de Finlandinsa”. Kaikki kahdeksan joukkuetta polkevat itse suunnittelemansa reitin, jonka varrella tuetaan paikallisia matkailu- ja ravintolayrittäjiä. Pyöräilijöitä Suomen Team Rynkeby – God Morgon –joukkueissa on yli kolmesataa, joista suurin osa osallistuu kotimaan Tour de Finlandille.

YLI KOLMESATAA PYÖRÄILIJÄÄ POLKEE HEINÄKUUSSA SUOMEN MAAKUNNISSA SYÖPÄSAIRAIDEN LASTEN HYVÄKSI28.6.2021 06:00:00 EEST | Tiedote

Varsinais-Suomen ja Satakunnan matkailuorganisaatioiden yhteinen digitaalinen varausalusta valmiina julkaistavaksi14.6.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Syksyllä 2020 alkanut hanke on edennyt odotetusti. Yleisölle ja alueen yrittäjille hanke konkretisoituu digitaalisen varaus- ja myyntialustan käyttöönotolla. Yhteinen haaveilusta myyntiin mahdollistava digitaalinen varausalustan pilotti, Elämysgroupin Koko Travel Planner julkaistaan 14.6. Varausalusta löytyy www.finnisharchipelagoroutes.fi ja sosiaalisen median kanavat @finnisharchipelagoroutes.