BusinessRakentamoBusinessRakentamo

Kestävästä kehityksestä mitattava kilpailuetu – kotimainen innovaatio tuo konkretiaa yritysten päätöksenteon tueksi

Jaa

Vihtiläinen yritys UltraLeanBusiness Oy tarjoaa liiketoimintakonsultoinnin palveluja yrityksille. Perustaja Antti Leijala uskoo vakaasti kestävään kehitykseen ja näkee sen mahdollisuudet toimia menestyvän yritystoiminnan taustalla lyömättömänä kilpailuetuna. Työssään hän kuitenkin havaitsi vastuullisuuden arvon mittaamisen yrityksissä perustuvan usein olettamuksiin. Leijala luottaa eritoten tiedolla johtamiseen, joten hänelle oli tärkeää kehittää konkreettinen työkalu ongelman ratkaisemiseksi. Uusi työkalu pureutuukin yhteen tämän päivän suurimmista megatrendeistä nostaen kestävän kehityksen roolin tarjousten voittoprosentin kasvattamisessa prioriteettilistan kärkeen.

UltraLeanBusiness Oy:n Antti Leijala auttaa yrityksiä mittaamaan kestävän kehityksen todellisen vaikutuksen myyntiin ja kilpailukykyyn.
UltraLeanBusiness Oy:n Antti Leijala auttaa yrityksiä mittaamaan kestävän kehityksen todellisen vaikutuksen myyntiin ja kilpailukykyyn.

Vihreämmät arvot menestyksen ajureiksi prosesseja jalostamalla

UltraLeanBusiness Oy tunnisti tarpeen konkreettisiin mittareihin, joilla yritysjohto pääsee helposti kiinni myyntiprosessinsa vahvuuksiin ja heikkouksiin kestävän kehityksen näkökulmasta. 

”Kehitetty uusi analytiikkatyökalu havainnollistaa myyjille ja yrityksen johdolle, kuinka kestävästä kehityksestä valjastetaan konkreettinen ja mitattava kilpailuetu. Työkalu tarjoaa päättäjälle myös selkeät laskelmat sustainability-ajattelun mahdollistamasta rahallisesta tuotosta tarjousten voittoprosentin kasvamisen myötä”, Leijala toteaa.

Uudessa menetelmässä vastuullisuusajattelu kiedotaan kokonaisvaltaisesti osaksi myyntiprosessia. Työkalu mahdollistaa prosessien syväluotaavan analyysin numeroihin perustuen ja havainnollistaa miksi vastuullisuus on syytä jalkauttaa osaksi toimintaa, kuinka sen avulla erotutaan kilpailijoista ja mitä rahallisesti mitattavaa hyötyä sen avulla saavutetaan.

Vastuullisempaa ja tuloksellisempaa yritystoimintaa – kaiken kokoisille yrityksille

UltraLeanBusiness Oy:n perustajan Antti Leijalan missio on tuoda Lean-ajattelu ja faktapohjainen johtaminen osaksi kaiken kokoisten yritysten myyntiä. Hän on paketoinut pitkän kokemuksensa Nokian eturintamasta ja sadoista pienyrittäjien asiakasprojekteista erilaisiksi innovatiivisiksi koulutuksiksi ja verkkokursseiksi, joilla yritykset voivat kehittää ja tehostaa myyntiprosessejaan. Kestävän kehityksen yhdistäminen myynnin tehokkuuteen on myös julkisen tuen piirissä ja pienyritysten on mahdollista saada tukea sen toteutukseen joko Business Finlandin tai ELY-keskuksen suunnasta.

Lisätietoja:

Antti Leijala, toimitusjohtaja

p. +358 (0)40 039 8985

antti.leijala@ultraleanbusiness.com

www.lisäämyyntiä.com

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:

Antti Leijala, toimitusjohtaja
p. +358 (0)40 039 8985
antti.leijala@ultraleanbusiness.com
www.lisäämyyntiä.com

Kuvat

UltraLeanBusiness Oy:n Antti Leijala auttaa yrityksiä mittaamaan kestävän kehityksen todellisen vaikutuksen myyntiin ja kilpailukykyyn.
UltraLeanBusiness Oy:n Antti Leijala auttaa yrityksiä mittaamaan kestävän kehityksen todellisen vaikutuksen myyntiin ja kilpailukykyyn.
Lataa

Liitteet

Linkit

Tietoja julkaisijasta

BusinessRakentamo
Juuritie 7 (2. krs)
03100 Nummela

https://www.businessrakentamo.fi/

UltraLeanBusiness auttaa kaikenkokoisia yrityksiä kehittämään prosesseja ja hyödyntämään lean-myynnin menetelmiä. Toimitusjohtaja Antti Leijala on myös yksi YritysVihti ry:n perustajajäsenistä sekä yhdistyksen toiminnanjohtaja. 

YritysVihti ry tukee innovatiivisia projekteja ja pienyrittäjyyttä. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta BusinessRakentamo

Uusi UltraLeanSales-planner-sovellus tarjoaa käänteentekevää näkemystä B2B-asiakkaiden ostoprosesseista ja valjastaa parviälyn myyntityön tueksi11.5.2022 08:00:00 EEST | Tiedote

UltraLeanBusiness Oy:n yrittäjä, konsultti ja kouluttaja Antti Leijala on kokenut Lean-myynnin asiantuntija. Leijala tietää myös B2B-myyntityön nojaavan vahvasti asiakkaan ostoprosessien ja -kriteerien tuntemiseen. Konsultointikokemus on kuitenkin osoittanut, että useimmat yrittäjät ja myyjät kipuilevat tämän asian kanssa. Myynnin ympärille on luotu paljon työkaluja, mutta ostoprosessien analysointikeinot ovat olleet niukat – perustuen pitkälti myyjän näppituntumaan. Nyt Leijala on kehittänyt innovatiivisen työkalun, jolla myyjä voi systemaattisesti kartuttaa kohderyhmäymmärrystään sekä saada selkeyttä asiakkaiden ostoprosesseihin ja -kriteereihin. Sovelluksen erityispiirteenä on parviälyn hyödyntäminen: myyjän jakaessa kohderyhmätuntemustaan muille, saa hän vastavuoroisesti muiden näkemykset oman myyntityönsä tueksi. Lisäksi kumppaneiden verkosto auttaa kehittämään omaa markkinointia ja myyntiä niin, että se kohdistuu hyvin ostokäyttäytymisen kanssa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme