Kevätsiivouksen aika on nyt – tavarat järjestykseen Kvikin vaatekaappiratkaisuilla

Kevät on erinomainen hetki siivota ja päivittää vaatekaappia. Järjestys luodaan helposti oikeanlaisella vaatekaappiratkaisulla, sisustuksella ja yksityiskohdilla. Kvikiltä löytyy edulliset, mittatilaustyönä tehdyt säilytysratkaisut kaikkiin huoneisiin ja tarpeisiin.
Kvikin Vario19-vaatekaappijärjestelmä sopii monenlaisiin säilytystarpeisiin.

Nyt on sopiva aika tehdä kevätsiivousta ja päivittää kodin säilytysjärjestelmät arjessa aidosti toimiviksi. Tanskalaisbrändi Kvik tarjoaa monipuolisesti edullisia vaatekaappi- ja liukuoviratkaisuja, joilla asunnon säilytystilan pystyy helposti maksimoimaan tyylikkyydestä tinkimättä. Kaikki vaatekaapit ja liukuovet tehdään mittatilaustyönä asiakkaan toiveiden mukaan, ja ne toimitetaan 2–5 viikon sisällä suoraan Kvikin omalta tehtaalta Tanskasta. Kaappien kokoaminen jopa unelmien vaatehuoneeseen onnistuu selkeiden ohjeiden avulla kotona vaivattomasti.

Smart Black Wood

Minimalistiset Smart Black Wood -liukuovet antavat kotiin tyylikkään vaikutelman. Lähtökohtana ovat ajaton tanskalainen muotoilu ja käytännöllisyys. Liukuovet tilataan mittatilauksena Tanskasta ja sovitetaan jokaiseen yksittäiseen huoneeseen.

Suositushinta 5/2022 alkaen:
Liitteen kuvassa oleva Smart Black Wood sisustuksineen 2 025 €. Suositeltu myyntihinta sisältää liukuovet, sisustuksen, kiskosarjat, päädyt ja ylälevyn ilman stailausta, kokoonpanoa, toimitusta ja asennusta.

Vario19

Kvikin Vario19-vaatekaappiratkaisu tarjoaa mahdollisuudet luoda erilaisia yhdistelmiä kaikentyyppisiin säilytystarpeisiin. Vario19 jättää ajattoman jäljen minimalistisilla ja selkeillä linjoillaan. Unelmien vaatehuone rakentuu lisävarusteilla ja modulaarisilla ratkaisuilla, johon voi valita hyllyt yhdenmukaisissa väreissä sekä älyteknologiaa hyödyntävät säilytyslaatikot.

Suositushinta 5/2022 alkaen:
Liitteen kuvassa oleva Vario19 -järjestelmä 2 815 €. Suositeltu myyntihinta sisältää kaikki kuvan sisustukset ilman stailausta, kokoonpanoa, toimitusta ja asennusta.

Mano

Mano-vaatekaapinovet valmistetaan kierrätetyistä puukuiduista ja kierrätetyistä PET-pulloista. Manon integroiduilla vetimillä ja pyöristetyillä reunoilla saa aikaiseksi pelkistetyn ja harkitun ilmeen, joka sopii hyvin skandinaaviseen makuun. Modulaarisen rakenteen ansiosta säilytystilaa voi muokata helposti korkeilla kaapeilla ja hyödyntää siten huoneen koko potentiaalin. Hillitty Mano on täydellinen säilytysratkaisu makuuhuoneeseen.

Suositushinta 5/2022 alkaen:
Liitteen kuvassa oleva Mano 3 526 €. Suositeltu myyntihinta sisältää kaapit ja sokkelit. Hinta ei sisällä sisustusta eikä stailausta.

Smart Milk

Kvikin Smart Milk -liukuovet antavat kotiin rauhoittavan ja tyylikkään ilmeen. Liukuovet valmistetaan mittatilaustyönä Kvikin Tanskan tehtaalla, joten ne voidaan räätälöidä monenlaisiin tiloihin.

Suositushinta 5/2022 alkaen:
Liitteen kuvassa oleva Smart Milk 1 591 €. Suositeltu myyntihinta sisältää liukuovet, kiskosarjat, päädyt, ylälevyn ja sisustuksen. Hinta ei sisällä stailausta.

Kvikin Vario19-vaatekaappijärjestelmä sopii monenlaisiin säilytystarpeisiin.
Kvikin Smart Black Wood -liukuovissa keskiössä ovat ajaton tanskalainen muotoilu ja käytännöllisyys.
Kvikin hillitty Mano-vaatekaappiratkaisu on täydellinen valinta makuuhuoneeseen.
Kvikin Smart Milk -liukuovet tehdään mittatilaustyönä Tanskassa.