Kiinteistökauppoja Varkaudessa

Varkauden Käsityökadulla sijaitseva vanhan Prisman kiinteistö on siirtynyt Broman Yhtiöiden omistukseen torstaina 3.12.2020.

Osuuskauppa PeeÄssä rakensi Prismalle uuden kiinteistön ja avasi uuden Prisman marraskuun alussa. Varkauden vanhan Prisman kiinteistö on pinta-alaltaan noin 8 000 m2 ja kiinteistöön avataan muutostöiden jälkeen muun muassa Motonet. Kiinteistöön haetaan myös muita vuokralaisia.

Olemme tyytyväisiä vanhan kiinteistön kauppaan ja Motonetin tuloon lähelle Prismaa. Motonet on erinomainen täydentämään Varkauden alueen palvelutarjontaa. ABC mittarikenttä säilyy toistaiseksi vanhan Prisman pihassa. Aikomuksena on kuitenkin siirtää se uuden Prisman pihaan heti kun se on mahdollista, kertoo PeeÄssän vähittäiskaupan toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen.

Motonet-tavaratalo tuo Varkauteen autoilevan asiakkaan valikoiman lisäksi muun muassa laajan valikoiman pihaan ja puutarhaan liittyviä tuotteita. Varkauden tavaratalo on avautuessaan 40. Motonet-tavaratalo.

Olemme jo pitkään kartoittaneet liikepaikkaa Varkaudesta. Olemme iloisia, että löysimme parhaan mahdollisen ratkaisun yhdessä PeeÄssän kanssa ja pystymme pian tuomaan Motonetin valikoiman ja palvelut varkautelaisille. Alueen sijainti on hyvä ja se tarjoaa toimivat puitteet asioinnille. Tuleva Varkauden Motonet täydentää myymäläverkostoamme erinomaisesti, kertoo Motonetin toimitusjohtajaToni Stigzelius.

Osuuskauppa PeeÄssä, vähittäiskaupan toimialajohtaja Jouni Ruotsalainen, puh. 050 573 0770
Motonet Oy, toimitusjohtaja Toni Stigzelius, puh. 040 181 6906, toni.stigzelius@bromangroup.fi
Broman Yhtiöt Oy, toimitusjohtaja Eero Broman, puh 030 621 1000, ee-ro.broman@bromangroup.fi

Mittava uudistus Sokoksen Ravintolamaailmaan29.12.2020 09:16:43 EETUutinen