Koirankäsittelytaitoa maailmanmestarin opein – Mia Skogsterin kirja avaa tunneviestinnän merkitystä koirankoulutuksessa

Kaksinkertaisen palveluskoirakokeiden maailmanmestarin ja moninkertaisen arvokisamitalistin Mia Skogsterin Puhutaanko koiraa – tunneviestintä koiran koulutuksessa ei ole todellakaan mikään tavallinen koiranomistajan koulutuskirja. Tämän kirjan avulla opit puhumaan koiraa ja teet itsestäsi oman elämäsi koirakuiskaajan. Samalla sinulle selviää myös se, miksi sinun pitää osata eläytyä ja näytellä koirasi edessä ja mihin tarvitset kuutta erilaista kehuääntä kouluttaessasi koiraa.

Mia Skogsterin kirja Puhutaanko koiraa – Tunneviestintä koiran koulutuksessa julkaistaan 7.4.

Puhutaanko koiraa -kirja auttaa sinua tulemaan paremmaksi koirankouluttajaksi ja opit samalla viestimään koirasi kanssa tunnetasolla. Kirjan myötä saat käyttöösi maailmanmestarin kehittämän Inspire ur Dog -metodin, joka perustuu vankkaan näyttöön ja tutkittuun tietoon. Kirjassa esiteltyjen erilaisten kehuäänien, kehonhallintatekniikoiden ja teatterimaailmasta tuttujen keinojen avulla saavutat koirasi kanssa aivan uudenlaisen yhteyden.

Kirja sopii niin ensimmäisen koiran omistajalle, kuin tavoitteelliselle koiraharrastajalle. Onnelliseen ja tasapainoiseen koira-arkeen sekä erinomaisiin tuloksiin eri koiraharrastuslajeissa kuljetaan samaa reittiä.

“Koirankäsittelytaitoa voi jokainen koiranomistaja oppia ja kehittää itsessään. Sitä myös kannattaa opetella, sillä kaikki koirat ansaitsevat inspiroivan elämän ja sujuvasti koiraa puhuvan omistajan.”  –Mia Skogster

Mia Skogster on Suomen kansainvälisesti menestyneimpiä palveluskoiraurheilijoita. Hänet tunnetaan erityisesti koiriensa täydellisyyttä hipovista, intoa ja iloisuutta pursuavista tottelevaisuussuorituksista. Lukuisat MM- ja SM-mitalit ovat tehneet Skogsterista maailmanlaajuisesti halutun valmentajan, jonka koulutusfilosofia perustuu selkeään tunneviestintään ja vuorovaikutukseen koiran kanssa.

Mia Skogster: Puhutaanko koiraa – Tunneviestintä koiran koulutuksessa (Docendo 2022), sidottu, 256 sivua. Kirja julkaistaan 7.4.2022.

Haastattelupyynnöt ja lisätietoja
toimisto@ikurinturpiini.fi