Korona ei lannistanut tapahtumajärjestäjää - pitää verkossa bonustapahtuman

Viikonlopulta elokuulle siirretyn Suomen suurimman itsensä kehittämisen tapahtuman resurssit hyödynnetään verkossa striimattavassa bonuslähetyksessä.
Mikko Sjögren ja Ilkka Koppelomäki auttavat ihmisiä elämään omannäköistä elämää täysillä.

Ihmisiä voimaannuttava Passion for Success -tapahtuma oli tarkoitus järjestää viikonloppuna 14.-15.3.2020 Helsingin kulttuuritalolla.

Koronavirusepidemia muutti suunnitelmat viime hetkellä. Valtioneuvoston ilmoitettua torstaina suosituksensa yli 500 hengen tapahtumien peruuttamisesta, järjestäjä päätti siirtää tapahtuman ensi elokuuhun.

Tapahtumaan varatut resurssit olisi ollut sääli jättää hyödyntämättä.

- Kaikki oli valmiina 1200 hengen tapahtumaa varten. Mietittiin, tuliko tästä nyt vapaa viikonloppu vai voitaisiinko silti tällä porukalla ja resursseilla jotain asiakkaille tarjota? Ihmiset olivat kovasti odottaneet tapahtumaa, kertoo rahataidon valmentaja Mikko Sjögren.

Niinpä viikonlopulle päätettiin järjestää bonustapahtuma. Seminaarin puhujia pääsee kuulemaan nyt turvallisesti kotisohvalta käsin.

Lähetyksessä esiintyvätBen FurmanIlkka RajalaIlkka KoppelomäkiTinka SjögrenJenni Levävaara ja Mikko Sjögren.

- Haluamme tarjota vinkkejä itsensä kehittämisestä etenkin tällaisessa erikoistilanteessa, jossa nyt ollaan. Uskomme, että niille on käyttöä, Sjögren sanoo.

Passion for Success -bonuslivelähetys on avoin kaikille, joten lippua osallistumiseen ei tarvita.

Ilmoittaudu tapahtumaan täältä:

Rahataidon valmentaja Mikko Sjögren on yksi Passion for Successin esiintyjistä. Hän opettaa rahataitoja itsensä tuntemisen kautta.

Viinikankatu 51 B

040 555 4632http://www.varapuu.fi

Valmennusyhtiö Varapuu järjestää rahankäytön, sijoittamisen ja vaurastumisen valmennuksia. Vuonna 2007 perustetun yhtiön tarkoitus on opettaa ihmisille järkeviä taloustaitoja — sitä, miten tavallinen ihminen voi oppia taitavaksi rahan kanssa ja vaurastua esimerkiksi sijoittamalla.