Kurio Oy, sosiaalisen median asiantuntijatoimisto

Kurion Nesteelle ja Ponsselle suunnittelema Finlandia By Forest Machines pokkasi Euroopan parhaan B2B-kampanjan palkinnon Digital Communications Awards -kilpailussa

Jaa

Kurion suunnittelema ja toteuttama Finlandia by Forest Machines -kampanja voitti perjantaina 28.9. Berliinissä järjestetyssä Euroopan-laajuisessa Digital Communication Awards -gaalassa B2B Communications -kategorian. Lisäksi kampanja shortlistattiin Viral Communication -kategoriassa.

Kurion suunnittelema ja toteuttama Finlandia by Forest Machines -kampanja voitti perjantaina 28.9. Berliinissä järjestetyssä Euroopan-laajuisessa Digital Communication Awards -gaalassa B2B Communications -kategorian.
Kurion suunnittelema ja toteuttama Finlandia by Forest Machines -kampanja voitti perjantaina 28.9. Berliinissä järjestetyssä Euroopan-laajuisessa Digital Communication Awards -gaalassa B2B Communications -kategorian.

Nesteelle ja Ponsselle tehty Finlandia by Forest Machines -kampanja voitti B2B Communication -kategorian Digital Communication Awards -gaalassa. Suomi 100 -juhlavuoden itsenäisyyspäiväksi lanseeratun kampanjan avulla haluttiin tukea suomalaista työtä tavalla, jota ei ole ikinä ennen nähty. Yli 2 miljoonaa videon katselukertaa mahdollisti 400 000 kilometrin edestä liikkumista pitkäaikaistyöttömille. Kampanjan tulokset näkyivät myös sen vaikuttavuudessa – Nesteen luoman ROMI-mallinnuksen avulla mitattu kampanjan tuotto oli lähes 800 %. Mallinnuksella Neste yhdisti ensimmäistä kertaa markkinointiyhteistyön, viestinnän sekä sosiaalisen median vaikuttavuuden mittaamisen.

Kilpailun päätuomari tohtori Ana Adi Quadrica University of Applied Sciencesista nosti avajaispuheenvuorossaan kaksi asiaa tämän vuoden kisasta: kovan tason ja mitattavien tulosten merkityksen. B2B-kategoriassa Nesteen ja Ponssen kanssa kisasivat muun muassa Volvo, Philips ja O2.

”Tuntuu erityisen hyvältä saada tunnustusta kisassa, jossa tulokset ovat keskiössä”, toteaa Mika Hyötyläinen, Nesteen Marketing & Services -liiketoiminnon markkinoinnin vetäjä. ”Olemme kehittäneet ROMI-mallinnusta eri osa-alueille nyt neljä vuotta, tässä kampanjassa testasimme sitä myös viestintään. Markkinoinnin tuottavuuden mittaaminen on meille kaiken tekemisen ytimessä, ja tässä kampanjassa se oli ennätystasolla. Parasta kampanjassa kuitenkin oli se, että pystyimme sen avulla tekemään oikeasti hyvää suomalaisen työn puolesta.”

”Hienoa viedä suomalaista tekemistä maailmalle – ja mikä olisi suomalaisempi tapa kuin metsäkoneilla soitettu Finlandia?”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas. ”Kisasimme todella kovassa joukossa, jossa mukana oli muun muassa Cannesissa pystejä pokanneita töitä. Tämä on erittäin hieno juttu.”

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoa:

Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Age(ncy)
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

Kurion suunnittelema ja toteuttama Finlandia by Forest Machines -kampanja voitti perjantaina 28.9. Berliinissä järjestetyssä Euroopan-laajuisessa Digital Communication Awards -gaalassa B2B Communications -kategorian.
Kurion suunnittelema ja toteuttama Finlandia by Forest Machines -kampanja voitti perjantaina 28.9. Berliinissä järjestetyssä Euroopan-laajuisessa Digital Communication Awards -gaalassa B2B Communications -kategorian.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median asiantuntijatoimisto
Merimiehenkatu 29
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median asiantuntijatoimisto

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme