Kvikin keittiöt näyttävästi esillä Naantalin Asuntomessuilla

Tanskalaisbrändi Kvik toimittaa Naantalin Asuntomessujen useampaan kohteeseen keittiö- kylpyhuone-, kodinhoitohuone- ja eteiskalusteita. Ne ovat nähtävillä messutaloissa valmiina 15. heinäkuuta alkaen.
Kvikin Veda-, Prato- ja Bordo-keittiöiden yksityiskohtia. Kuva: Kvik

Hillitystä tyylikkyydestään tunnettu tanskalaisbrändi Kvik toimittaa kesällä Naantalissa järjestettävien Asuntomessujen kohteisiin keittiöitä ja kylpyhuone-, kodinhoitohuone- ja eteiskalusteita, joita messukävijät pääsevät ihailemaan valmiina 15. heinäkuuta alkaen. Kvikin keittiöt tullaan näkemään kohteissa 17, 18 ja 18b. Lisäksi kohteessa 13 nähdään keittiön lisäksi Kvik-designia muun muassa kylpyhuoneessa ja kodinhoitohuoneessa.

Villa Pinta, kohde 13

Asuntomessualueen kohteeseen 13, arkkitehdin suunnittelemaan Villa Pintaan, Kvik toimittaa hienostuneen Veda-keittiön tumman tammen värisenä. Kaapistot, kaapinovet ja kodinkoneet toimittaa Kvik, mutta työtaso on rakennuttajan itsensä tekemä. Sama Veda-design jatkuu kohteen kylpyhuoneessa, kodinhoitohuoneessa ja aulassa. Kaapistot ovat XL by Kvik -mallia, mikä tarkoittaa, että kaappitilaa saa alan standardiin verrattuna 15 % enemmän samaan hintaan. Kvik tarjoaa myymälöissään myös XXL-ratkaisua, jolla kaappitila kasvaa peräti 40 % alan standardista.

Lisätiedot Veda-keittiömallista

Villa Lilla Huvila, kohde 17

Villa Lilla -loma-asuntokokonaisuuden kohteeseen 17 Kvik toimittaa mattamustan keittiön Prato-vedinurallisella ovimallilla ja keraamisella työtasolla. Myös keittiön välitilassa on käytetty samaa keraamista tasoa. Prato-ovimalli jatkuu myös kohteen muissa kalusteissa. Keittiön saareke ja parven työpisteen tasot ovat upeaa massiivipuutammea sormiliitosyksityiskohdilla viimeisteltynä. Myös tässä kohteessa kaapistot ovat XL by Kvik -mallistoa.

Lisätiedot Prato-keittiömallista

Villa Lilla Huvila, kohde 18

Kohteeseen 18, toiseen Villa Lilla Huviloista, toimitetaan kompakti musta Bordo-keittiö, ja työtaso ja välitila ovat mustaa laminaattia. Mustat vetimet viimeistelevät keittiön tyylitellyn ilmeen. Kaapistot ovat tässäkin kohteessa valikoitu XL by Kvik -mallistosta.

Lisätiedot Bordo-keittiömallista

Villa Lilla Sauna, kohde 18b

Villa Lilla -loma-asuntokokonaisuuden kohde 18b on yksi saunarivitalon saunoista, jonne Kvik toimittaa pienen, vetimettömän Prato-keittiön tummanharmaan sävyisenä. Myös Villa Lilla Saunan keittiö on 15 % lisää kaappitilaa tarjoilevasta XL by Kvik -mallistosta.

Lisätiedot Prato-keittiömallista

Huom: Kuvia valmiista asuntomessukohteista ei ole vielä saatavilla.
Lisää Kvikin pressikuvia löytyy täältä

Kvik Turku Raisio