Kvikin suosittu Bordo-keittiömalli saa kaksi uutta värisävyä – askel kohti kiertotaloutta

Tanskalaisbrändi Kvikin suosittu keittiömalli Bordo täydentyy kahdella uudella värisävyllä. Syyskuussa Bordo-keittiön värivalikoimaan lisätään mustan lisäksi moderni savi ja samettinen beige.
Kvikin Bordo-keittiö on valmistettu vähintään 50-prosenttisesti kierrätysmateriaalista. Kuva: Kvik

Bordo on Kvikin tyylikkään keittiövalikoiman hinnaltaan houkuttelevin keittiö. Bordo-keittiömallin kautta Kvik haluaa painottaa, että vastuullisia valintoja voi tehdä myös pienellä budjetilla.

Keittiön sormenjälkiä hylkivä pinta on valmistettu kierrätetyistä PET-pulloista. Tämä tekee jokapäiväisestä käytöstä esteettistä ja käytännöllistä. Pinta on moderni, raikas ja helppo pitää puhtaana.

Bordo-kaapit ja -etusarjat on valmistettu lastulevystä, joka sisältää vähintään 50 prosenttia kierrätysmateriaalia. 99 prosenttia Bordo-keittiöstä voidaan kierrättää uudelleen käyttöiän päätyttyä. Bordon myötä Kvik ottaa jälleen tärkeän askeleen kohti kiertotalouden mukaista keittiösuunnittelua.

Bordon lisäksi Kvik lisää syyskuussa valikoimaansa kaksi uutta keittiöelementtiä: avohyllyt ja kaapit. Uusissa elementeissä on aaltolasietusarjat, jotka mahdollistavat entistä yksilöllisempien ratkaisujen luomisen keittiöihin.

Suositushinnat 9/2022 alkaen:
Liitteen kuvassa oleva Bordo-keittiö saven värisenä 3 038 €. Suositeltu myyntihinta sisältää kaapit, vetimet, sokkelit ja työtasot.

Bordo on yksi Kvikin suosituimmista keittiömalleista. Kuva: Kvik
Bordo-keittiön pinnat on helppo pitää puhtaana. Kuva: Kvik
Syksyllä Kvikin valikoimaan saadaan myös tyylikkäitä avohyllyjä. Kuva: Kvik
Bordo-etusarjat on valmistettu lastulevystä, joka sisältää vähintään 50 % kierrätysmateriaalia. Kuva: Kvik