Lääkärikeskus Aava ostaa Finla Työterveys Oy:n Hämeenlinnan työterveysliiketoiminnan

Perheomisteinen Lääkärikeskus Aava vahvistaa toimintaansa Hämeenlinnassa liiketoimintakaupan myötä.
Liiketoimintakauppa astuu voimaan 17.4.2023.

Finla Työterveys Oy myy Hämeenlinnan työterveysliiketoiminnan Lääkärikeskus Aavalle. Finla Työterveyden Hämeenlinnan toimipisteellä on 173 yritysasiakasta.

Finla työterveys on tunnettu työterveyspalveluiden moniammatillisena erityisosaajana. Hämeenlinnan työterveysaseman koko sekä sijainti erillään muista Finlan toimipisteistä ovat aiheuttaneet haavoittuvuutta palvelun jatkuvuudelle etenkin lääkäriresurssin osalta. Liiketoimintakaupan myötä haluamme taata laadukkaat palvelut asiakkaille tulevaisuudessakin. Lääkärikeskus Aava on erinomainen toimija turvaamaan työterveyspalveluiden laadun ja saatavuuden Hämeenlinnassa”, toteaa Finla Työterveys Oy:n toimitusjohtaja Anu Pekki

Olemme suomalainen perheyritys ja arvomme ovat hyvin lähellä Finla Työterveyden arvoja. Olemmekin erittäin iloisia, että pääsemme liiketoimintakaupan kautta tarjoamaan hyvän uuden kodin asiakkaille Hämeenlinnassa ja jatkamaan Finla Työterveyden tekemää hyvää työtä. Pystymme Lääkärikeskus Aavassa tarjoamaan saman katon alta työterveyspalveluiden lisäksi kattavat erikoislääkäri- sekä diagnostiikkapalvelut ja näin pitämään huolta asiakkaiden hyvinvoinnista ja terveydestä”, kertoo Lääkärikeskus Aavan toimitusjohtaja Raija Tapio

Liiketoimintakauppa astuu voimaan 17.4.2023. Finla Työterveyden Hämeenlinnan työterveyshoitajat siirtyvät Lääkärikeskus Aavaan työterveystiimiin vanhoina työntekijöinä ja jatkavat työtä asiakkuuksien kanssa.

Liiketoimintakauppa astuu voimaan 17.4.2023.

Suomalainen Lääkärikeskus Aava on edistänyt terveyttä ja hyvinvointia pian 60 vuotta. Perheyrityksemme toimii 18 toimipisteessä, 12 paikkakunnalla.

Lasten ja nuorten lääkäriasema Pikkujätti kuuluu samaan Ahon perheen omistamaan konserniin kuin Aava. Pikkujätti toimii 8 paikkakunnalla.

Aavassa ja Pikkujätissä työskentelee yhteensä noin 600 henkilöstön jäsentä ja 1000 ammatinharjoittajaa.

Huolenpitomme kantaa läpi ihmisen elämän.

Juha Tapio: ”Muutuin isäni pojasta poikani isäksi yhdessä yössä” – Suositun Lasten kasvattamat -podcastin 2. kausi alkaa19.10.2023 10:59:02 EEST | Tiedote

Spotifyn kuunnelluimpien podcastien kärkeen noussut keskusteluohjelma lasten kasvattamana olemisesta saa jatkoa. Julkkikset pohtivat jälleen, mitä he ovat oppineet vanhemmuuden kautta itsestään, omasta lapsuudestaan, vanhemmistaan ja ylipäätään maailmasta. Suplasta uuden kodin löytäneen podcastin 2. kauden ensimmäisessä jaksossa vieraana on laulaja-lauluntekijä Juha Tapio.