Lapti rakentaa 205 asunnon asuinkorttelin Tikkurilaan

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy rakentaa Vantaan Tikkurilaan asuinkorttelin, johon tulee yhteensä 205 asuntoa ja liiketiloja. Vantaan Tikkurilan Center nousee Tikkuraitin varrelle Prisman viereen. Tontilla olleen asuin- ja liikerakennuksen purkutyöt saatetaan päätökseen elokuun aikana. Asuinkorttelin rakentaminen käynnistyy syyskuussa ja se valmistuu vuoden 2020 aikana.

Lapti rakentaa Tikkurilaan kävelykadun varrelle 205 asuntoa.

Asuinkortteliin rakennetaan yhteensä 205 asuntoa yksiöistä perheasuntoihin. Liiketilat tulevat katutasoon kävelykatuna toimivan Tikkuraitin varrelle. Pysäköinti on pääosin järjestetty pihakannen alle rakennettavaan autohalliin.

Olemme saaneet Vantaan Tikkurilan Centerin markkinointivaiheessa mukavasti huoneistojen ennakkovarauksia. Se on hyvin suosittu juuri monipuolisen asuntotarjonnan ja hyvin kulkuyhteyksien vuoksi. Rakentamisen aloituksesta on tehty rakentamispäätös ja rakennuslupa on saanut lainvoiman heinäkuun lopussa, kertoo aluejohtaja Antti Pekkarinen Rakennusliike Lapti Oy Etelä-Suomesta.

Antti Pekkarinen
aluejohtaja
Rakennusliike Lapti Oy Etelä-Suomi
antti.pekkarinen@lapti.fi

Lapti rakentaa Tikkurilaan kävelykadun varrelle 205 asuntoa.

Lapti Group on asuntojen ja palvelutilojen rakentamiseen erikoistunut rakentamispalveluyhtiö. Asunto- ja palvelutilatuotannon lisäksi yhtiö tuottaa talotekniikkapalveluita sekä osana omia rakentamishankkeitaan että ulkoisille asiakkaille. Lapti Group on yksi Suomen nopeimmin kasvavista ja kannattavimmista talonrakennusyhtiöistä. Lapti Groupin liikevaihto vuonna 2017 oli 226 milj.€ ja työntekijöitä on 700. lapti.fi

LAPTI VARAUTUU KOULURAKENTAMISEN KASVUUN – palkkaamme heti lähes 10 uutta projektipäällikköä15.5.2018 13:00Tiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy jatkaa panostustaan kasvuun. Yhtiö palkkaa kevään aikana 7-10 uutta projektipäällikköä toimipisteisiinsä Vantaalla, Turussa, Tampereella, Jyväskylässä, Kuopiossa ja Oulussa. Lapti on keskittynyt urakkamuotoihin, joissa rakentaja vastaa myös hankkeen suunnittelusta. Strategiansa mukaisesti Lapti panostaa edelleen asunto- ja palvelutilarakentamisen kasvuun. Palvelutilojen, kuten koulujen, päiväkotien, hoivakotien ja terveydenhoitotilojen hankkeiden vetämiseen tarvitaan lisää ammattitaitoisia projektipäälliköitä.