Lapti urakoi kerrostalon Tuusulaan

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy urakoi kerrostalon Riisula-rakennus Oy:lle. Kerrostalo rakennetaan Tuusulan keskustaan Hyrylään. 5/6-kerroksiseen kerrostaloon tulee 54 asuntoa ja 3 liiketilaa.

Lapti rakentaa Tuusulan keskustaan kerrostalon, johon tulee 56 asuntoa. Kuva: Riisula-rakennus Oy

Kaartilaisenpolku 4:ään rakennettavat asunnot ovat yksiöistä tilaviin perheasuntoihin. Kohde valmistuu vuoden 2019 lopussa.

”Kaartilaisenpolku 4:ään rakennettava kerrostalo uudistaa Hyrylän ilmettä. Tiilipintainen rakennus soveltuu hyvin alueen henkeen”, kertoo tuotantojohtaja Sami Alanen Rakennusliike Lapti Oy:stä.

” As. Oy Tuusulan Päävartion monipuolinen asuntojakauma houkuttelee alueen senioreita sekä lapsiperheitä. Ostajat arvostavat laadukasta rakentamista, arjen sujuvuutta ilman remontteja ja lumitöitä. Rauhalliset asunnot suojaisalla sisäpihalla palveluiden ympäröimänä on saanut kiitosta.”, kertovat yrittäjä veljekset Ilmari ja Aarno Sjöblom Riisula-rakennus Oy:stä.

Sami Alanen, tuotantojohtaja, Rakennusliike Lapti Oy

Ilmari Sjöblom, Yrittäjä, LKV, Riisula-rakennus Oy

Aarno Sjöblom, Riisula-rakennus Oy

As Oy Tuusulan Päävartion sisäpiha on rauhallinen ja viihtyisä. Kuva: Riisula-rakennus Oy

Riisula-rakennus Oy lyhyesti

Riisula-rakennus Oy on tuusulalainen perheyritys, mikä rakennuttaa pien- ja kerrostaloja sekä liiketiloja kotikunnassaan.

Lapti Group on nopeasti kasvava ja kannattava suomalainen rakennusalan konserni. Toimintamme keskittyy asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen Suomessa. Konsernin liikevaihto vuonna 2017 oli 226 miljoonaa euroa. Konsernissa työskentelee lähes 800 henkilöä.

Laptin kannattava kasvu jatkuu16.4.2019 00:20:00 EESTTiedote

Asunto-, palvelu- ja toimitilarakentamiseen sekä kiinteistökehitykseen ja talotekniikkapalveluihin keskittyvän Rakennusliike Lapti Oy -konsernin liikevaihto vuonna 2018 oli 284,1 (227,6) miljoonaa euroa. Kasvua edellisvuoteen oli 24,8 %. Konsernin liiketulos oli 17,0 (17,4) miljoonaa euroa eli 6,0 % (7,6 %) liikevaihdosta. Vakavaraisuutta kuvaava omavaraisuusaste säilyi hyvällä tasolla ollen 36,6 % (34,8 %). Vuoden lopussa konsernissa työskenteli 741 henkilöä. Rakennusliike Lapti Oy -konserniin kuuluu Rakennusliike Lapti Oy ja tytäryhtiö Laptitec Oy ja se on osa Lapti Group Oy -konsernia.

Lapti käynnistää Kuopion uuden maamerkin Kuopion Portin B-vaiheen21.2.2019 14:19:51 EETTiedote

Lapti Group -konserniin kuuluva Rakennusliike Lapti Oy on tehnyt aloituspäätöksen Kuopion asemanseudulle nousevan Kuopion Portin B-vaiheen rakentamisesta. Kuopion Portin B-vaiheessa rakennetaan 17-kerroksinen tornitalo ja siihen liittyvä matalampi rakennusosa, jossa on vuokrattavia toimisto- ja liiketiloja yhteensä 5 350 m2. Tornitaloon valmistuu Asunto Oy Kuopion Aseman Väylä. Aseman Väylään tulee 79 asuntoa, jotka sijaitsevat 4-17 kerroksissa. Kuopion Portin B-vaihe valmistuu tammikuun loppuun 2021 mennessä.