Linnanmäki matkalla Suomen parhaaksi työpaikaksi

Linnanmäen Huvipuistolla on suuri tavoite tulla Suomen parhaaksi työpaikaksi. Ensimmäinen etappi matkalla saavutettiin, kun huvipuisto sai Great Place to Work® -sertifikaatin globaalien standardien mukaisessa Trust Index © -henkilöstön työtyytyväisyyskyselyssä. Tutkimuksessa selvitettiin organisaation luottamuksen, ylpeyden ja yhteishengen toteutumisen kaikkien työntekijöiden keskuudessa.

Lasten Päivän Säätiössä on tehty suunnitelmallista työtä työhuvinvoinnin edistämiseksi ja edistymistä on seurattu vuosittain henkilöstön työtyytyväisyyskyselyllä. Tänä vuonna kyselyyn vastasivat vakituisen henkilökunnan lisäksi myös ensimmäistä kertaa Linnanmäen kausityöntekijät.

- Oma haaveeni on, että Linnanmäki on jonain päivänä Suomen paras työpaikka. Olemme jo nyt saavuttaneet loistavan tilanteen ja Great Place to Work® -sertifikaatti on todiste siitä. Työtyytyväisyyskyselyssä vahvuuksiksemme ovat nousseet vahva yhteishenki sekä ylpeys omasta työpaikasta sekä tärkeästä missiostamme lastensuojelutyön hyväksi, Linnanmäen toimitusjohtaja Pia Adlivankin kertoo.

Great Place to Work® -sertifikaatti myönnetään organisaatioille, joissa vähintään seitsemän kymmenestä vastaajasta kokee, että kyseessä on erittäin hyvä työpaikka. Lasten Päivän Säätiöllä luku täyttyi helposti, osoittaen työntekijöiden viihtyvän hyvin ja olevan ylpeitä työpaikastaan.

- Olemme erittäin suuri nuorten työllistäjä ja haluamme olla myös heille hauskin työpaikka ikinä. Uskomme siihen, että vain innostuneina ja sitoutuneina voimme tuottaa ainutlaatuisia asiakaskohtaamisia, jotka ovat huvipuiston onnistumisen yksi tärkeimmistä edellytyksistä, Linnanmäen henkilöstöjohtaja Elina Örthén sanoo.

Great Place to Work® Finlandin myöntämä sertifikaatti on voimassa elokuun 2018 loppuun.

Lasten Päivän Säätiön ovat perustaneet kuusi lastensuojelujärjestöä: Lastensuojelun Keskusliitto, Mannerheimin Lastensuojeluliitto, Barnavårdsföreningen i Finland, Ensi- ja turvakotien liitto, Parasta Lapsille ja Pelastakaa Lapset. Lasten Päivän Säätiö on jo vuosikymmeniä ylläpitänyt ja kehittänyt Linnanmäen Huvipuistoa kerätäkseen varoja suomalaiselle lastensuojelutyölle. Vuonna 2016 lahjoitettiin 4,3 miljoonaa euroa ja tavoite vuodelle 2017 on 4,5 miljoonaa euroa. Huvittelemalla Linnanmäellä kaikki asiakkaamme tukevat suomalaista lastensuojelutyötä.

Linnanmäen pääyhteistyökumppanit vuonna 2017 ovat SOK/HOK Elanto, Unilever Finland Oy, Oy Hartwall Ab, MTV Oy sekä Bauer Media Oy. Linnanmäen yhteistyökumppaneina nämä yritykset tukevat omalla panoksellaan arvokasta lastensuojelutyötä.

KUTSU lehdistötilaisuuteen: Hyppää Taigan siiville jo ennakkoon Valokarnevaalin loistavien tähtihetkien lomassa!27.9.2018 12:23Tiedote

Päivä: To 11.10.2018 Klo: 14-15.30 (ilmoittautuminen klo 14, tilaisuus alkaa klo 14.30) Paikka: Linnanmäen Huvipuisto, Pohjoinen sisäänkäynti, Tivolikuja 1, Helsinki Ilmoittautuminen lomakkeella, päättyy pe 5.10. klo 12.00 Tervetuloa kuulemaan, miten Linnanmäen kaikkien aikojen isoin hanke, Taiga-ratalaitteen rakentaminen, edistyy. Paljastamme lehdistötilaisuudessa myös koko rataprofiilin ja saatte Kinossamme esimakua, miltä laitteen kyyti tulee tuntumaan. Haluamme kutsua lehdistön edustajat myös kokemaan Linnanmäen 14. Valokarnevaalin, jonne Ivana Helsinki on suunnitellut loistavia tähtihetkiä. Lehdistötilaisuudessa Paola Suhonen on paikalla kertomassa, miten Valokarnevaalilla tulee yhdistymään muoti, musiikki ja valo. Lehdistötilaisuus kestää noin tunnin (klo 15.30 asti), jonka jälkeen on mahdollisuus kokea kaverin kanssa Valokarnevaalin tähtihetket puiston avautuessa samaan aikaan! Linnanmäki antaa osallistujille omatoimista tutustumista varten kaksi ranneketta. Huomaathan, että til

Valokarnevaali täynnä säkenöiviä tähtihetkiä27.9.2018 11:11Tiedote

Helsingin perinteisiin piirtynyt Valokarnevaali saa Linnanmäen säkenöimään lokakuussa. Tänä vuonna teematapahtumassa nähdään ainutlaatuisia tähtihetkiä, jotka ovat suunniteltu yhteistyössä Ivana Helsingin kanssa. Valokarnevaali huipentuu kauden päätösviikonloppuna, kun puistossa nähdään kahtena iltana DJ Alex Mattsonin esitys, jonka kruunaa loistava lasershow! Karnevaali järjestetään 11.-21.10.2018.