Mastercard Engage -alusta auttaa yrityksiä kehittämään uusia maksutapoja

Mastercardin alusta tukee maksamisteknologioiden integraatiota

Purchase, N.Y. – 26.2.2018 – Ihmiset ovat nykyisin hyvin perillä uusista teknologioista ja käyttävät paljon mobiililaitteita. Tämän johdosta maksukorttien liikkeeseenlaskijat, kauppiaat ja laitevalmistajat pyrkivät tarjoamaan entistä innovatiivisempia tapoja maksaa ja vastaanottaa maksuja eri kanavissa ja eri laitteiden avulla.

Uusien ratkaisujen toteuttamiseksi tarvitaan palveluntarjoajia, jotka kykenevät yhdistämään eri teknologioita. Mastercard kertoi tänään Mastercard Engage -alustan laajennuksesta. Mastercard Engage liittää yhteen asiakkaat palveluntarjoajien kanssa, jotka edistävät uusien ratkaisujen markkinoille tulemista.

Alusta lanseerattiin helmikuussa 2017, minkä jälkeen siihen kuuluvien toimijoidenmäärä on kolminkertaistunut. Alustan avulla on edistetty muun muassa digitaalisia lompakoita, tokenisaation käyttämistä sekä erilaisia mobiileja myyntipisteitä.

“Nykypäivän digitaalinen maailma tarjoaa uusia mahdollisuuksia yrityksillä, mutta tarvitaan oikeat resurssit ideoiden toteuttamiseksi”, sanoo Kiki Del Valle, SVP, Commerce for Every Device Mastercardilta.

Uusi laajempi Mastercard Engage -alusta tarjoaa täyden maksuekosysteemin maksukorttien liikkeeseenlaskijoille, kauppiaille ja laitevalmistajille.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote aiheesta löytyy täältä: https://newsroom.mastercard.com/press-releases/mastercard-engage-expands-to-help-businesses-create-new-ways-to-pay/

Anna-Mari Tiilikainen, puh. 050 558 0888, anna-Mari.tiilikainen (at) cocomms.com

Tutkimus osoittaa: “ylimääräisen pelaajan tuki” jalkapallofaneilta voi auttaa joukkuetta voittamaan24.5.2018 12:58Tiedote

Helsinki, 24.5.2018 – Liverpoolin ja Real Madridin välisen Mestarien liigan finaaliottelun lopputuloksen saattavat ratkaista joukkueen kannattajat tulevana viikonloppuna. Mastercardin teettämän tutkimuksen mukaan kannattajien kannustushuudot voivat parantaa jalkapallojoukkueiden suorituskykyä jopa ylimääräisen pelaajan verran. Myös pelaajien oma asenne vaikuttaa ottelun lopputulokseen. Ylimääräinen pelaaja on arvokas. Kun pelaajat kuulevat ja näkevät kannustuksen hurrauksina, lippuina ja huiveina, voi se parantaa kykyä ponnistella jopa kahdeksan prosenttia. Kun kentällä on yksitoista pelaajaa, tämä vaikuttaa ylimääräisen pelaajan verran. Ensimmäinen Euroopan laajuinen tutkimus kertoi myös pelaajien juhlimisen vaikuttavan voitonmahdollisuuksiin. Tutkimustiimi havaitsi tavan juhlia onnistumisia vaikuttavan mahdolliseen voittoon tai tappioon. 82% kädet levittävistä pelaajista pelasi voittajajoukkueessa 79% molemmat kätensä nyrkkiin puristavista pelaajista pelasi voittajajoukkueessa 77% ma