Mastercard Engage -alusta auttaa yrityksiä kehittämään uusia maksutapoja

Mastercardin alusta tukee maksamisteknologioiden integraatiota

Purchase, N.Y. – 26.2.2018 – Ihmiset ovat nykyisin hyvin perillä uusista teknologioista ja käyttävät paljon mobiililaitteita. Tämän johdosta maksukorttien liikkeeseenlaskijat, kauppiaat ja laitevalmistajat pyrkivät tarjoamaan entistä innovatiivisempia tapoja maksaa ja vastaanottaa maksuja eri kanavissa ja eri laitteiden avulla.

Uusien ratkaisujen toteuttamiseksi tarvitaan palveluntarjoajia, jotka kykenevät yhdistämään eri teknologioita. Mastercard kertoi tänään Mastercard Engage -alustan laajennuksesta. Mastercard Engage liittää yhteen asiakkaat palveluntarjoajien kanssa, jotka edistävät uusien ratkaisujen markkinoille tulemista.

Alusta lanseerattiin helmikuussa 2017, minkä jälkeen siihen kuuluvien toimijoidenmäärä on kolminkertaistunut. Alustan avulla on edistetty muun muassa digitaalisia lompakoita, tokenisaation käyttämistä sekä erilaisia mobiileja myyntipisteitä.

“Nykypäivän digitaalinen maailma tarjoaa uusia mahdollisuuksia yrityksillä, mutta tarvitaan oikeat resurssit ideoiden toteuttamiseksi”, sanoo Kiki Del Valle, SVP, Commerce for Every Device Mastercardilta.

Uusi laajempi Mastercard Engage -alusta tarjoaa täyden maksuekosysteemin maksukorttien liikkeeseenlaskijoille, kauppiaille ja laitevalmistajille.

Alkuperäinen englanninkielinen tiedote aiheesta löytyy täältä: https://newsroom.mastercard.com/press-releases/mastercard-engage-expands-to-help-businesses-create-new-ways-to-pay/

Anna-Mari Tiilikainen, puh. 050 558 0888, anna-Mari.tiilikainen (at) cocomms.com

Mastercardin tutkimuksen mukaan yhteistyö ja sääntely on tärkeää seuraavan sukupolven fintech-yrityksien rakentamiselle Pohjoismaissa ja Baltiassa7.6.2018 14:06Tiedote

Mastercardin tuoreen Nordic Fintech Disruptors Report 2018 - tutkimuksen mukaan sääntelyviranomaisten, pankkien ja innovoijien välisen yhteistyön lisääminen on tärkeää alueen asemalle johtavana fintech-alueena. Tutkimukseen haastateltiin pohjoismaisia ja baltialaisia fintech-alan startup-yrityksiä ja alan ekosysteemin yrityksiä.

Mastercardilta uusia palveluja pankkien avoimien rajapintojen ekosysteemin tukemiseen5.6.2018 10:27Tiedote

Mastercard julkistaa uusia palveluja pankkien avoimien rajapintojen ekosysteemin tukemiseen. Uusilla palveluilla pyritään helpottamaan pankkien ja palveluntarjoajien yhteistoimintaa. Taustalla on uusi maksupalveludirektiivi PSD2, joka pakottaa pankit avaamaan oman infrastruktuurinsa kolmansille osapuolille. Mastercard tarjoaa pankeille Euroopan laajuisen luettelon luotettavista palveluntarjoajista. Niihin kuuluu myös petosten monitorointipalvelu, menetelmä riitojen ratkaisemiseen sekä yhteyspiste palveluntarjoajien ja pankkien väliseen viestintään. Linkki alkuperäiseen tiedotteeseen: https://newsroom.mastercard.com/eu/press-releases/mastercard-unveils-solutions-to-underpin-open-banking-transformation/ Lisätietoa: Viestintätoimisto Cocomms Vesa Valonen, puh. 040 7054262, vesa.valonen(at)cocomms.com MasterCard MasterCard (NYSE: MA),www.mastercard.com, on teknologiayhtiö globaaleilla maksuteollisuusmarkkinoilla. Meidän maksujenkäsittelyverkostomme on maailman nopein. Yhdistämme kuluttajia

Mastercard tutki: Keskustelevan kaupankäynnin aika lähenee4.6.2018 14:42Tiedote

Keskusteleva kaupankäynti, eli ostosten tekeminen chatbottien ja asiakaspalvelijoiden kanssa keskustellen on kasvamassa lähivuosina. Asiakkaat arvostavat keskustelun helppoutta, mutta heitä huolettaa kaupankäynnin turvallisuus. Yhdysvalloissa keskustelukaupan ennakoidaan nousevan kuuteen prosenttiin ja Britanniassa kolmeen prosenttiin koko verkkokaupan vuotuisesta myynnistä vuonna 2022. Mastercard teetti tutkimuksen Future Agenda -tutkimusyhtiöllä. Linkki alkuperäiseen tiedotteeseen: https://newsroom.mastercard.com/press-releases/conversational-commerce-primed-to-be-the-next-digital-frontier-says-mastercard-study/ Linkki tutkimukseen: https://newsroom.mastercard.com/wp-content/uploads/2018/06/Money-20202-Conversational-Commerce-White-Paper_FINAL.pdf Lisätietoa: Viestintätoimisto Cocomms Vesa Valonen, puh. 040 7054262, vesa.valonen(at)cocomms.com MasterCard MasterCard (NYSE: MA),www.mastercard.com, on teknologiayhtiö globaaleilla maksuteollisuusmarkkinoilla. Meidän maksujenkäsittelyverk