MastercardMastercard

Mastercard Liigan ja Alumnin pääkumppaniksi

Jääkiekon SM-liiga ja Mastercard ovat allekirjoittaneet pääyhteistyösopimuksen. Mastercard on Liigan maksupartneri ja Alumnien tähtien nimikkopartneri.

Jääkiekon SM-Liiga Oy ja Mastercard ovat aloittaneet yhteistyön koskien käynnissä olevaa Liiga-kautta 2018–2019 ja tulevaa kautta 2019–2020.

– Liiga on erittäin tyytyväinen siihen, että Mastercard on päättänyt liittyä Liigan pääyhteistyökumppaneiden joukkoon ja aktiiviseen yhteistyöhön niin pääkumppanina, maksupartnerina kuin Alumnien tähtien nimikkopartnerina, kertoo Liigan myynti- ja yhteysjohtaja Juha Kuosa.

Yhteistyökumppanit sopivat hyvin toisilleen, sillä Liiga on Suomen suurin, tasokkain ja kiinnostavin urheilusarja ja Mastercard on maailman johtava maksukorttiyhtiö.

– Pääyhteistyökumppanina Mastercard pyrkii kehittämään asiakaskokemusta digitaalisten maksutapojen avulla ottelulipun ostamisesta ostosten tilaamiseen ja maksamiseen paikan päällä ja pelin jälkeen, sanoo Pekka Laaksonen, Mastercardin Suomen-maajohtaja.

Digitaalisen maksamisen edelläkävijänä Mastercard testaa uusia, innostavia maksuratkaisuja, jotka tekevät maksamisesta nopeampaa ja sujuvampaa. Näin ottelusta nauttimiseen jää enemmän aikaa.

– Yhdessä Liigan kanssa haluamme tarjota kaikille jääkiekkofaneille parhaan mahdollisen otteluelämyksen, Laaksonen sanoo.

Pekka Laaksonen, Maajohtaja
s-posti: pekka.laaksonen@mastercard.com, puh. 050 324 1460

Annika Kristersson, Pohjoismaiden- ja Baltian-viestintäjohtaja
puh. +46 703 17 35 45

Jääkiekon SM-liiga Oy

Juha Kuosa, Myynti- ja yhteysjohtaja
s-posti: juha.kuosa@liiga.fi, puh. 040 823 5216

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, on teknologiayhtiö globaaleilla maksuteollisuusmarkkinoilla. Meidän maksujenkäsittelyverkostomme on maailman nopein. Yhdistämme kuluttajia, rahoituslaitoksia, kauppiaita, hallituksia ja yrityksiä yli 210 maassa ja alueella. Mastercardin tuotteet ja ratkaisut tekevät arjesta ‒ ostoksista, matkustamisesta, yrityksen pyörittämisestä ja taloushallinnosta ‒ kaikille yhä helpompaa, turvallisempaa ja tehokkaampaa. Seuraa meitä Twitterissä @MastercardNews, liity keskusteluumme Beyond the Transaction -blogissa ja tilaa uutiskirjeemme Engagement Bureau.

Jääkiekon SM-liiga Oy on perustettu vuonna 1975 ja on 15 Liiga-seuran omistama yritys, joka pyörittää jääkiekon ylintä kilpailusarjaa Suomessa. Liiga on Suomen ylivoimaisesti suosituin ja kiinnostavin urheilusarja, jonka yhteenlaskettu liikevaihto on yli 100 miljoonaa euroa. Liiga kerää kauden aikana 2,2–2,4 miljoona katsojaa kiekkoareenoille sekä Liigan ja seurojen digimedia ja sosiaalinen media tavoittaa parhaimmillaan 3 miljoonaa suomalaista.

Mastercard ja Microsoft käynnistävät digitaalisen identiteetin yhteistyöhankkeen4.12.2018 11:22:19 EETTiedote

Mastercard ja Microsoft julkistavat käynnistävänsä strategisen yhteistyöhankkeen ihmisten digitaalisen identiteetin hallintaan ja käyttämiseen. Digitaalisen identiteetin vahvistaminen vaatii usein myös fyysisen tunnistautumisen henkilöllisyystodistuksella tällä hetkellä. Ongelmana on myös digitaalisen identiteetin hallinnan vaikeus, kun ihmisillä on valtava määrä asiointitilejä eri palveluihin ja eri salasanat kuhunkin palveluun. Mastercardin ja Microsoftin tavoitteena on tuoda turvallinen ja nopea tunnistautumistapa ajasta ja paikasta riippumatta. Ratkaisu tulee markkinoille lähikuukausina. Mastercard tavoittelee yhteistyöllä maailmanlaajuisesti toimivaa digitaalista identiteetinhallintapalvelua. Mastercard tuo hankkeeseen asiantuntemuksensa digitaalisten transaktioiden hallinnasta moninaisten sidosryhmien ympäristössä ja Microsoft asiantuntemuksensa tunnistautumisteknologiassa. Alkuperäinen tiedote: https://newsroom.mastercard.com/press-releases/mastercard-microsoft-join-forces-to-ad