MastercardMastercard

Mastercard Liigan ja Alumnin pääkumppaniksi

Jääkiekon SM-liiga ja Mastercard ovat allekirjoittaneet pääyhteistyösopimuksen. Mastercard on Liigan maksupartneri ja Alumnien tähtien nimikkopartneri.

Jääkiekon SM-Liiga Oy ja Mastercard ovat aloittaneet yhteistyön koskien käynnissä olevaa Liiga-kautta 2018–2019 ja tulevaa kautta 2019–2020.

– Liiga on erittäin tyytyväinen siihen, että Mastercard on päättänyt liittyä Liigan pääyhteistyökumppaneiden joukkoon ja aktiiviseen yhteistyöhön niin pääkumppanina, maksupartnerina kuin Alumnien tähtien nimikkopartnerina, kertoo Liigan myynti- ja yhteysjohtaja Juha Kuosa.

Yhteistyökumppanit sopivat hyvin toisilleen, sillä Liiga on Suomen suurin, tasokkain ja kiinnostavin urheilusarja ja Mastercard on maailman johtava maksukorttiyhtiö.

– Pääyhteistyökumppanina Mastercard pyrkii kehittämään asiakaskokemusta digitaalisten maksutapojen avulla ottelulipun ostamisesta ostosten tilaamiseen ja maksamiseen paikan päällä ja pelin jälkeen, sanoo Pekka Laaksonen, Mastercardin Suomen-maajohtaja.

Digitaalisen maksamisen edelläkävijänä Mastercard testaa uusia, innostavia maksuratkaisuja, jotka tekevät maksamisesta nopeampaa ja sujuvampaa. Näin ottelusta nauttimiseen jää enemmän aikaa.

– Yhdessä Liigan kanssa haluamme tarjota kaikille jääkiekkofaneille parhaan mahdollisen otteluelämyksen, Laaksonen sanoo.

Pekka Laaksonen, Maajohtaja
s-posti: pekka.laaksonen@mastercard.com, puh. 050 324 1460

Annika Kristersson, Pohjoismaiden- ja Baltian-viestintäjohtaja
puh. +46 703 17 35 45

Jääkiekon SM-liiga Oy

Juha Kuosa, Myynti- ja yhteysjohtaja
s-posti: juha.kuosa@liiga.fi, puh. 040 823 5216

Mastercard (NYSE: MA), www.mastercard.com, on teknologiayhtiö globaaleilla maksuteollisuusmarkkinoilla. Meidän maksujenkäsittelyverkostomme on maailman nopein. Yhdistämme kuluttajia, rahoituslaitoksia, kauppiaita, hallituksia ja yrityksiä yli 210 maassa ja alueella. Mastercardin tuotteet ja ratkaisut tekevät arjesta ‒ ostoksista, matkustamisesta, yrityksen pyörittämisestä ja taloushallinnosta ‒ kaikille yhä helpompaa, turvallisempaa ja tehokkaampaa. Seuraa meitä Twitterissä @MastercardNews, liity keskusteluumme Beyond the Transaction -blogissa ja tilaa uutiskirjeemme Engagement Bureau.

Jääkiekon SM-liiga Oy on perustettu vuonna 1975 ja on 15 Liiga-seuran omistama yritys, joka pyörittää jääkiekon ylintä kilpailusarjaa Suomessa. Liiga on Suomen ylivoimaisesti suosituin ja kiinnostavin urheilusarja, jonka yhteenlaskettu liikevaihto on yli 100 miljoonaa euroa. Liiga kerää kauden aikana 2,2–2,4 miljoona katsojaa kiekkoareenoille sekä Liigan ja seurojen digimedia ja sosiaalinen media tavoittaa parhaimmillaan 3 miljoonaa suomalaista.

Mastercard appoints Mark Barnett as President of Mastercard Europe4.5.2020 10:06:59 EESTTiedote

Mastercard today announced the appointment of Mark Barnett as President of its European business, based in Brussels. In this role Barnett will be responsible for the strategy, direction and overall success of all aspects of Mastercard’s business across the region. Mastercard’s European businesses, encompassing 53 countries, serving over 950 million people through partnerships with retailers, financial institutions and businesses. In his new role, Mark will report to Gilberto Caldart, President of International, and will join Mastercard’s Management Committee effective 1 June, 2020.

Ruotsalainen Doconomy voitti Pohjoismaiden johtavan finanssiteknologiaohjelman22.11.2019 13:44:03 EETTiedote

Helsinki, 22.11.2019 – Ruotsalainen Doconomy valittiin tänään Pohjoismaissa ja Baltiassa järjestettävän finanssiteknologia-alan Lighthouse-kehitysohjelman voittajaksi. Doconomyn kehittämän maksuratkaisun avulla kuluttajat voivat itse hallita toimintansa ilmastovaikutuksia. Voittaja julkistettiin tänään Helsingissä pidettävässä startup-tapahtuma Slushissa. Kiinnostus Lighthouse-kehitysohjelmaa kohtaan oli tänä vuonna ennätyksellisen suurta, ja siihen tuli satoja hakemuksia molemmilla kierroksilla.

Suomalainen finanssiteknologiayritys Enterpay Pohjoismaiden johtavan finanssiteknologiaohjelman finaaliin31.10.2019 09:22:42 EETTiedote

Suomalainen Enterpay valittiin tänään Pohjoismaissa ja Baltiassa järjestettävän finanssiteknologia-alan Lighthouse-kehitysohjelman finaaliin. Muut finalistit ovat ruotsalainen Doconomy ja latvialainen Nordigen. Mastercardin järjestämä Lighthouse on suosittu kumppanuusohjelma, jossa on mukana alan eturivin yhteistyökumppaneita ja johon tulee satoja hakemuksia. Ohjelman avulla Mastercard on osallistunut useiden finanssiteknologia-alan startup-yritysten kehittämiseen sekä innovaatioiden edistämiseen Pohjoismaissa ja Baltiassa.