MasterCard

Mastercardilta työkalu maksupetosyritysten ennakointiin

Tietomurrot ovat otsikoissa lähes päivittäin, ja aika on kriittisin tekijä maksupetosten estämisessä. Siksi Mastercard on julkaissut uuden Early Detection System -työkalun, jonka avulla liikkeellelaskijat voivat toimia nopeammin estääkseen maksupetoksia ja maksutietojen väärinkäyttöä.

Early Detection System yhdistelee tietoa sisäisistä ja ulkoisista lähteistä päätelläkseen, onko maksukortti tai pankkitili mahdollisesti väärinkäytön kohteena ja lähettää hälytyksen riskitasosta. Maksukortin tai pankkitilin myöntänyt taho voi näin monitoroida tehokkaammin transaktioita ja toimia proaktiivisesti maksupetosten estämiseksi. Early Detection System tunnistaa monenlaisia riskejä tilitietojen laittomasta kaupasta tunnistetietojen käyttämiseen.

”Tieto on valtaa, ja tämä työkalu auttaa liikkeellelaskijoita toimimaan huomattavasti nopeammin ja tarkemmin estääkseen petoksia”, sanoo Ajay Bhalla, Mastercardin yritysasiakkaiden riski- ja turvallisuustiimin johtaja. ”Liikkeellelaskijat voivat nyt toimia proaktiivisesti estääkseen vilpillisen toiminnan, joka johtuu aiemmasta tietomurrosta. Näin he voivat säästää kustannuksissa ja pitää yllä parasta mahdollista kortinhaltijakokemusta.”

Alkuperäinen tiedote kokonaisuudessaan täällä:

Maija Joki-Korpela, puh. 044 572 4229, maija.joki-korpela (at) cocomms.com

Lue lisää julkaisijalta MasterCard