Mediakutsu: Talousgurun aamu ja Ilmarisen talousennusteen julkistaminen Turussa 10.10.

Miten maailman ja Suomen talous kehittyy, jatkuuko kasvuennusteiden optimismi? Miltä kuluva ja ensi vuosi näyttävät yritysten näkökulmasta? Entä miten yritysten taloudellisia tunnuslukuja pitäisi tulkita? Ilmarinen julkistaa syksyn 2017 talousennusteensa Talousgurun aamiaisseminaarissa Turussa 10. lokakuuta.

Talousgurun aamiaisseminaari järjestetään Forum Marinumissa (Linnankatu 72, Turku) tiistaina 10. lokakuuta 2017. Ilmarisen talous- ja hallintojohtaja Jaakko Kiander esittelee Ilmarisen talousennusteen lähivuosille. Lisäksi Accountorin Markku Salmenkangas kertoo yritysten taloudellisten tunnuslukujen tulkitsemisesta. Tapahtumaan on kutsuttu Turun seudun yrityksiä ja yrittäjiä. Median edustajat ovat tervetulleita tilaisuuteen.

Ohjelma:

8.30-9 Ilmoittautuminen ja aamiainen

9-9.45 Ilmarisen syksyn 2017 talousennuste – näkymiä Suomen ja maailman talouteen Jaakko Kiander, talous- ja hallintojohtaja, Ilmarinen

9.45-10.30 Talousgurun ABC – yrityksen tunnusluvut haltuun Markku Salmenkangas, Senior Consultant, Accountor

10.30 Ilmarisen ja Accountorin asiantuntijat tavattavissa tilaisuuden päätyttyä

Median ilmoittautumiset ja mahdolliset haastattelupyynnöt pyydämme ystävällisesti maanantaihin 9.10. klo 12 mennessä Ilmarisen viestintään, liina.aulin@ilmarinen.fi tai puh. 040 770 9400. Tervetuloa!

Ilmarisen tehtävänä on varmistaa, että asiakkaamme saavat työstään ansaitsemansa eläkkeen. Noin 590 asiantuntijan voimin edistämme parempaa työelämää ja näin autamme asiakkaitamme menestymään. Kaikkiaan vastaamme lähes 900 000 ihmisen eläketurvasta. Lähes kolmannes suomalaisista yrityksistä on asiakkaitamme ja eläkevastuiden katteena oleva sijoitusomaisuutemme on yli 38 miljardia euroa.