Helsingin seudun kauppakamari

MENESTY DIGIMARKKINOINNILLA

Jaa
Tiedätkö, miten tavoitat asiakkaan verkossa, tunnistat nousevia trendejä tai kuinka rakennat menestyksellisen digistrategian? Haluaisitko vahvistaa osaamistasi hakukoneoptimoinnin tai monikanavaisen digimarkkinoinnin parissa? Menesty digimarkkinoinnilla -kirjan opit maksavat itsensä takaisin. Kirjan avulla opit tekemään erilaisia monikanavaisia kampanjoita, olipa budjettisi muutama kymppi, satalappunen tai tonni. Voit tehdä kirjan avulla yli 1 000 euron arvoisen hakukoneanalyysin ja laittaa somekanavasi tulokselliseen myyntikuntoon. Ota markkinoinnin digityövälineet hyötykäyttöön!

Menesty digimarkkinoinnilla johdattaa lukijansa monikanavaisen digi- ja somemarkkinoinnin maailmaan. Kirja tarjoaa käyttöösi testatut ja toimiviksi havaitut digiopit ja somevinkit, joiden avulla opit luomaan iskukykyisen digistrategian ja räätälöimään omalle kukkarollesi sopivan markkinointibudjetin. Kirjassa neuvotaan myös, miten otat haltuun somekanavan kerrallaan, olipa kyseessä Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter tai Youtube. Lisäksi opit jalostamaan brändiäsi kirkastamalla sen ydinviestiä ja rakentamalla siihen vuorovaikutteisen toimintalogiikan.

Kirjassa tutustutaan myös sisältömarkkinoinnin saloihin ja kerrotaan, miten voit hyödyntää hakukoneoptimointia, markkinoinnin automaatiota ja chatbotteja sekä valjastaa tekoälyn käyttöösi. Käytännönläheisillä analytiikkatyökaluilla saat digidatasta irti liiketoimintasi kannalta olennaista tietoa ja voit mitata maksetun mainonnan tuloksellisuutta. Kirjan keskiössä ovat verkostomainen liiketoimintamalli ja asiakasempatia: tekemällä asiakkaasta brändiyhteisösi jäsenen saat ylivertaista kilpailuetua.

Tekniikan tohtori, KTM Minna Komulainen on tutkinut digitalisaation mahdollisuuksia suomalaisissa pk-yrityksissä. Komulainen työskentelee digimarkkinoinnin ja -liiketoiminnan kehittämisen parissa mediassa ja mainostoimiston markkinointipäällikkönä. Hänellä on myös pitkä kokemus työskentelystä toiminnanjohtajana ja innovaatioiden kaupallistamiskonsulttina yritysneuvontajärjestössä. Komulainen on aktiivinen tietokirjailija, kolumnisti ja bloggari. Hän on kirjoittanut 34 julkaisua muun muassa palvelumuotoilusta, strategisesta johtamisesta, paikan ja maisemabrändäyksestä. Lisäksi hän kirjoittaa kolumneja lehtiin ja omaa blogia (digitaalinenliiketoiminta.fi).

Tervetuloa Menesty digimarkkinoinnilla -kirjan julkistustilaisuuteen pe 30.11. klo 8.30–10.30 kauppakamarille Koulutustila Metropoliin (Kalevankatu 12, 2. krs). Ilmoittautuminen kustannus@helsinki.chamber.fi

Lisätiedot: kirjasta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/menesty-digimarkkinoinnilla.html

ja julkistustilaisuudesta: https://www.kauppakamarikauppa.fi/tapahtumat/menesty-digimarkkinoinnilla-kirjan-julkistustilaisuus-30-11-2018.html

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Katariina Suominen, myyntipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
Puh: 045 7733 2978


Hilkka Vainio, markkinointipäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
markkinointi@helsinki.chamber.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin seudun kauppakamari
Helsingin seudun kauppakamari
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

http://helsinki.chamber.fi/fi/

Kauppakamari on arvostettu ammattikirjallisuuden kustantaja, joka julkaisee vuosittain kymmeniä ajankohtaisia teoksia mm. juridiikan, johtamisen ja työsuhteen, taloushallinnon ja verotuksen aihealueilta. Muita suosittuja tuotteita ovat mm. www.kauppakamaritieto.fi, ammattilaisen ajantasainen verkkopalvelu, sekä säännöllisesti päivitettävät kansiot.

www.kauppakamarikauppa.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin seudun kauppakamari

Osaajien löytäminen yhä ongelma Uudenmaan yrityksissä29.4.2025 07:00:00 EEST | Tiedote

Helsingin seudun yrityksistä 35 prosenttia kokee pulaa osaavasta työvoimasta, käy ilmi Helsingin seudun kauppakamarin jäsenyrityksilleen tekemästä kyselystä. 46 prosenttia yrityksistä kokee, että työvoiman saatavuus on tasapainossa ja 20 prosenttia, että osaavasta työvoimasta on ylitarjontaa. ”Vaikka työttömyys on todella korkealla, on osaavista tekijöistä pulaa kokevien yritysten osuus silti yllättävän suuri. Kohtaanto-ongelma vaatii välittömiä ratkaisuja”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin johtava asiantuntija Riikka Vataja. Uudenmaan työttömyysprosentti on jo yli 10 ja se on korkeimmillaan yli kymmeneen vuoteen. Kyselyyn vastanneista yrityksistä 30 prosenttia kertoo rekrytointitarpeensa kasvavan seuraavan puolen vuoden aikana. 57 prosentilla rekrytointitarve pysyy samalla tasolla kuin nyt ja 12 prosentilla vähenee.

Helsingin seudun kauppakamari kysyi yrityksiltä: Espoo erottuu edukseen yritysmyönteisyydessä, kuntien työvoimapalveluille arvostelua12.4.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Yritykset Helsingin seudulla arvioivat Uudenmaan kuntien yritysmyönteisyyden varsin hyväksi. Suurista kaupungeista edukseen erottuu erityisesti Espoo. Helsinki puolestaan jää selkeästi jälkeen, erityisesti asenteissa yritystoimintaa kohtaan, käy ilmi Helsingin seudun kauppakamarin kyselystä Uudellamaalla sijaitseville yrityksille. Kunnan yritysmyönteisyyttä arvioitiin kolmella kysymyksellä: asenne yritystoimintaa kohtaan, yritys- ja työnantajapalvelujen toimivuus, kunnan houkuttelevuus yritykselle. Yritykset arvioivat vain omaa sijaintikuntaansa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye