MIKO HUOMO LUMME ENERGIAN UUSISTA LIIKETOIMINNOISTA VASTAAVAKSI JOHTAJAKSI

Miko Huomo

Lumme Energia on nimittänyt insinööri Miko Huomon 1.12.2018 alkaen vastaamaan uusien liiketoimintojen kehittämisestä. Huomolla on vahva tausta teknologia- ja liiketoiminnan kehityksessä. Huomo on toiminut viimeksi Green Energy Finlandin pääomistajana ja liiketoiminnan kehittäjänä, toimitusjohtajana sekä yrittäjänä Etec Automation Oy:ssä. Uusien liiketoimintojen johtajana Miko Huomo on osa Lumme Energian johtoryhmää.

www.lumme-energia.fi

Lisätietoja: Miko Huomo, 0504101270

Miko Huomo

50100 MIKKELI

0800 90110https://www.lumme-energia.fi

Lumme Energian, Etelä-Savon Energian ja Tiedon energiaratkaisu pienentää päästöjä ja energialaskua - ensimmäisenä Suomessa4.4.2019 09:03:00 EESTTiedote

Tieto, Lumme Energia ja Etelä-Savon Energia kehittivät yhteistyössä älykkään energiaratkaisun, jossa Lumme Energian pääkonttori toimii virtuaalisena voimalaitoksena. Kyseessä on ensimmäinen vastaavassa laajuudessa toteutettu uusiutuvia energialähteitä hyödyntävä hanke Suomessa. Onnistunut pilotti osoittaa, että samankaltainen energiaratkaisu on asennettavissa kaikkiin julkisiin ja kaupallisiin kiinteistöihin sekä omakotitaloihin. Uusi energiaratkaisu tuo kiinteistöt toden teolla mukaan Suomen sähköverkon taajuuden tasapainottamiseen ja ohjaa sähkönkulutusta kohti päästöttömiä energiamuotoja.