Tekniikan akateemiset - TEKTekniikan akateemiset - TEKTekniikan akateemiset - TEK

Muistutus: Teknologiabarometri 2017 julkistetaan 18.1. klo 13

TEKin ja VTT:n uuden Teknologiabarometrin tulokset herättelevät suomalaisia ja varsinkin päättäjiä pohtimaan, minne meiltä katosi innovaatiovetoisen kasvun ymmärrys. Ja miten Tanskakin meni meistä ohi ihan heittämällä?

Median edustajat ovat tervetulleita Teknologiabarometrin julkistustilaisuuteen.

Puheenvuorojen jälkeen toimittajilla on mahdollisuus haastatella sekä barometrin tekijöitä että kumppanimaa Etelä-Korean tiede- ja teknologiainstituuttia edustavia Seogwon Hwangia ja Pilseong Jangia.

Aika: keskiviikko 18.1.2017 klo 13–17

Paikka: Leonardo da Vinci -auditorio, Itämerenkatu 11–13, Helsinki

Ohjelma:

13.00 Avaus

13.10 Teknologiabarometrin 2017 keskeiset tulokset, Torsti Loikkanen, VTT

13.40 Korean case-analysis and insights, Seogwon Hwang / Pilseong Jang Science and Technology Policy Institute, Soul, Korea

14.20 Teknologiabarometrin tulokset ja suomalaisen toimintaympäristön kehittäminen
Pekka Pellinen, TEK

14.35 Keskustelua

15.00 Buffet

Tilaisuus on kaksikielinen, suomi/englanti

Tervetuloa!

Ilmoittautumiset: riitta.karki@tek.fi  tai (09) 2291 2258.

Lisätietoja:

Yksikönjohtaja