Muistutuskutsu: Goforen pääomamarkkinapäivä 13.1.2023, ohjelma päivittynyt

Goforella on ilo kutsua sijoittajat, analyytikot ja median edustajat yhtiön pääomamarkkinapäivään 2023. Tilaisuus pidetään webcast-lähetyksenä.

Tilaisuudessa Goforen toimitusjohtaja Mikael Nylund ja yhtiön muu johto kertovat tarkemmin yhtiön 14. joulukuuta 2022 tiedottamasta strategiapäivityksestä.

Päivä: perjantai 13.1.2023

Aika: 9.30 – 12.30

Webcast ja ilmoittautuminen: https://gofore.videosync.fi/2023-cmd

Pyydämme osallistujia ilmoittautumaan tilaisuuteen yllä olevan linkin kautta. Sama linkki toimii myös webcastin seuraamisessa reaaliaikaisesti ja tallenteen katselussa jälkeenpäin.

Tilaisuutta voi tulla seuraamaan myös Sanomatalon Eliel-studioon Helsingissä. Paikan päälle tulee ilmoittautua erikseen 11.1.2023 mennessä osoitteeseen: investorrelations@gofore.com.

Tilaisuuden esitykset pidetään englanniksi. Tallenne tilaisuudesta ja siellä pidettyjen esitysten materiaalit ovat saatavilla Goforen IR-sivuilla tilaisuuden jälkeen osoitteessa: https://gofore.com/sijoita/tiedotteet-ja-raportit/raportit-ja-esitykset/.

Tilaisuuden ohjelma:

Strategian pääkohdat, Mikael Nylund, toimitusjohtaja, Gofore

Ihmislähtöinen kasvu, Sanna Hildén, henkilöstöjohtaja, Gofore

Q&A Goforen alustayhtiö Rebase Consultingin kanssa, Juhana Huotarinen, toimitusjohtaja, Rebase Consulting

Strateginen toimialafokus, Riikka Vilminko-Heikkinen, johtaja, myynti ja asiakasarvo, Gofore

Q&A ja Goforen asiakas Elisa, Jussi-Pekka Erkkola, VP, eCommerce & Digital Services, Elisa

Yritysjärjestelystrategia, Ville Hurnonen, johtaja, yritysjärjestelyt, Gofore

Omistaja-arvon tuottaminen, Teppo Talvinko, talousjohtaja, Gofore

Yhteenveto ja kysymykset

Tervetuloa mukaan!

Mikael Nylund, toimitusjohtaja, Gofore Oyj
mikael.nylund@gofore.com

Peltokatu 34

Gofore on kansainvälinen digitaalisen muutoksen konsulttiyhtiö. Meillä on yli 1400 asiantuntijaa kaikkiaan 19 toimipisteessä Suomessa, Saksassa, Itävallassa, Virossa, Espanjassa ja Italiassa. Teknologian ja liiketoiminnan asiantuntijamme rakentavat yhdenvertaista digitaalista yhteiskuntaa ja kestäviä älykkään teollisuuden ratkaisuja. Monimuotoista osaajajoukkoamme yhdistää pioneerihenkisyys sekä halu luoda inhimillisempää, vastuullisempaa ja eettisempää digimaailmaa. Toimintaamme ohjaavat vahvat arvomme: olemme jokaiselle hyvä työpaikka, ja elämme asiakkaidemme onnistumisista. Liikevaihtomme vuonna 2023 oli 189,2 miljoonaa euroa. Gofore Oyj:n osake on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä. Visiomme on olla merkittävin eurooppalainen digitaalisen muutoksen asiantuntijayritys. Tutustu meihin paremmin osoitteessa www.gofore.com.

Goforen selvitys: Hyvinvointialueilla useita keinoja lisätä toimintansa vaikuttavuutta17.4.2024 08:15:00 EEST | Tiedote

Hyvinvointialueet näkevät tekoälyn, tiedolla johtamisen sekä asiakas- ja potilastietojärjestelmien uudistamisen mahdollisuuksina lisätä toimintansa vaikuttavuutta. Digitalisaation toivotaan vapauttavan aikaa ihmisten kohtaamiseen hoitotyössä, parantavan henkilöstökokemusta ja tuovan ratkaisuja henkilöstöpulaan. Tiedot käyvät ilmi Goforen tekemästä selvityksestä, jota varten se haastatteli johtotehtävissä toimivia henkilöitä 16 eri hyvinvointialueelta vuodenvaihteessa 2023–24. Selvityksen perusteella alueet suhtautuvat muutoksiin positiivisesti ja myös haluavat uudistaa toimintatapojaan.

Antti Koskelin Goforen hallitukseen – tuo vahvaa kokemusta teollisuuden digitalisaatiosta11.4.2024 10:30:00 EEST | Tiedote

Goforen hallitus on vahvistunut kokeneella tietohallintojohtajalla ja teollisuuden digitalisaation ammattilaisella, kun Goforen yhtiökokous nimitti Antti Koskelinin hallituksen uudeksi varsinaiseksi jäseneksi. Gofore hakee strategiansa mukaisesti kasvua Intelligent Industry -toimialalla, jossa etenemiseen kansainvälisissä yhtiöissä pitkän uran tehnyt Koskelin tuo vahvaa näkemystä ja osaamista. CIO:na mm. Koneella ja Konecranesilla työskennellyt Koskelin lukeutuu alansa nimekkäimpiin yritysjohtajiin Suomessa.

Matti Saastamoinen henkilöstön hallintoedustajana Goforen hallitukseen – käytäntö pörssiyhtiöissä poikkeuksellinen8.4.2024 10:30:00 EEST | Tiedote

Goforen yhtiökokous on nimittänyt yhtiön työntekijän Matti Saastamoisen hallituksen uudeksi varsinaiseksi jäseneksi. Saastamoinen valittiin vaaleilla ehdolle konsernin henkilöstön keskuudesta aiemmin keväällä, minkä jälkeen osakkeenomistajien nimitystoimikunta ehdotti häntä hallituksen jäseneksi yhtiökokoukselle. Goforella on ollut yksi henkilöstöedustaja hallituksessa vuodesta 2015 alkaen. Saastamoinen on viides goforelainen, joka aloittaa tehtävässä. Käytäntö on suomalaisissa pörssiyhtiöissä varsin poikkeuksellinen. Hallituksen puheenjohtaja Timur Kärjen mukaan henkilöstöedustaja lisää läpinäkyvyyttä ja luottamusta sekä lujittaa käsitystä yhteisen menestyksen rakentamisesta.