Muistutuskutsu medialle: Flamingon hotellin laajennuksen ja 10-vuotisjuhlavuoden tiedotustilaisuus pe 26.10 klo 10

Tervetuloa tiedotustilaisuuteen Flamingon viihdekeskukseen perjantaina 26.10.2018 klo 10 Break Sokos Hotel Flamingoon osoitteeseen Tasetie 8, Vantaa.

Viihdekeskus Flamingo täyttää 10 vuotta. Juhlavuosi tuo mukanaan Flamingoon monia uudistuksia. Tiedotustilaisuudessa Break Sokos Hotel Flamingon johtaja Päivi Holappa kertoo keväällä valmistuvasta hotellin laajennuksesta. Varman asiakkuuspäällikkö Tytti Juhokas kertoo kiinteistöön tehdyistä muutoksista ja energiatehokkuushankkeesta. Projektijohtaja Arja Lukin valottaa Vantaan kaupungin suunnitelmia Aviapoliksen alueen kehittämisestä ja tulevaisuudesta.

Ilmoittaudu tilaisuuteen Varman viestintään viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, p 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Varma on suomalaisen työn eläkevakuuttaja ja työkykyjohtamisen edelläkävijä. Tehtävämme on turvata eläkkeet nyt ja tulevaisuudessa. Varma on myös vastuullinen ja vakavarainen sijoittaja.

Muistutuskutsu medialle: Q3-tulos, Italian velkaantuminen ja väestönkehitys pe 19.10.klo 9  17.10.2018 09:51Kutsu

Varman Q3-tulosinfossa toimitusjohtaja Risto Murto esittelee osavuosituloksen, käy läpi Italian velkaantumista ja kertoo väestönkehityksen vaikutuksesta eläkejärjestelmään pitkällä aikavälillä. Sijoituksista vastaava varatoimitusjohtaja Reima Rytsölä kertoo Varman sijoituksia ja talousnäkymistä. Varma julkistaa osavuosiraportin 1.1.–30.9.2018 perjantaina 19.10.2018 klo 9. Samaan aikaan järjestämme osavuosikatsautta koskevan tiedotustilaisuuden median edustajille osoitteessa Salmisaarenranta 11, Helsinki. Ilmoittaudu tilaisuuteen viestintäpäällikkö Marjut Tervolalle, joka antaa myös lisätietoja tilaisuudesta (puh. 045 673 0120 tai marjut.tervola@varma.fi) Lämpimästi tervetuloa! Marjut Tervola