Muumimaailmassa juhlitaan 25-vuotissynttäreitä

Muumimaailmassa on syytä juhlaan, sillä Naantalissa sijaitseva teemapuisto avaa ovensa kesävieraille tänä vuonna jo 25. kerran. Juhlakesä käynnistyy avajaispäivänä 10.6. vietettävällä Drontin tulojuhlalla, eikä juhlahumu hälvene koko kesänä. Laulua, tanssia, iloa ja halailua riittää aina elokuun lopulle saakka.

Tänä kesänä Muumimaailma laajenee vanhaan Naantaliin, jonne avattiin toukokuussa Eriskummallinen kahvila. Kotoisan kahvilan vetonaulana ovat kahvilan oman kakkumestarin leipomat kakut ja suussa sulavat kanelipuustit.

”Eriskummallinen kahvila tuo Muumimaailman lähemmäksi kesäisen Naantalin tarjontaa. Kahvila on mainio piipahduspiste Muumimaailmaan matkalla oleville vieraille ja muille Muumien ystäville”, kertoo Muumimaailman markkinointijohtaja Ann-Karin Koskinen.

Tanssia, laulua ja teatteria – myös juhannuksena
Juhlavuosi näkyy tänä vuonna Muumimaailmassa monella tavalla. Viime kesän muilla vesillä uiskennellut Drontti Edvard palaa Muumimaailman edustalle juhlallisin menoin lauantaina 10.6. kello 10 alkavassa Drontin tulojuhlassa.

Muumimaailmassa toimivassa Teatteri Emmassa puolestaan lauletaan Pikku Myyn syntymäpäivät -esityksen tiimoilta kesän jokaisena päivänä. Teatterissa voi katsella Muumimaailman pääsylipun hinnalla myös Muumit ja suuri Dronttijahti -näytelmää. Suomen suurimmassa kesäteatterissa on esityksiä joka päivä tasatunnein kello 11–17.

Juhannuksena Muumimaailmaan pystytetään juhannussalko, jonka ympärillä tanssitaan juhannustansseja haitarin säestyksellä koko viikonlopun (23.6–25.6.) ajan. Elokuussa taas vietetään isovanhempien kuukautta, jolloin isovanhempi pääsee sisälle Muumimaailmaan puoleen hintaan lapsenlapsen kanssa.

”Monipuolisen ohjelmatarjonnan lisäksi teemapuiston vetonaulat, Muumihahmot, ovat tavattavissa ja halattavissa kesän jokaisena päivänä”, muistuttaa Koskinen.

Muumimaailma on avoinna joka päivä 10.6.-27.8.2017. Liput voi ostaa etukäteen edullisemmin verkosta www.muumimaailma.fi.

Kesäkuun tarjouksena Plussa-kortilla verkosta ostetut yhden päivän liput ovat voimassa kaksi peräkkäistä päivää. Tänä kesänä saatavilla on myös paljon toivottuja perhelippuja.

Lisätiedot ja kuvapyynnöt:
Ann-KarinKoskinen: ann-karin.koskinen@muumimaailma.fi tai 040 5900 701 sekä www.muumimaailma.fi