Naantalin Kaivohuone

NAANTALIN KAIVOHUONEEN KESÄ KÄYNNISTYY 22.4.

Länsirannikon legendaarisimman keikkapaikan kesän ensimmäiset artistit on julkaistu, ja kauden avajaisia vietetään 22.4. Tänäkin vuonna lavalle nousee kuumimmat suomalaisartistit, ja bilekeikkojen lisäksi luvassa on entistäkin monipuolisempaa menoa. Myös keittiön puolella on luvassa kesäuutuuksia ja tietenkin vapun ja äitienpäivän juhlalounaat.
Naantalin Kaivohuone on sekä artistien että yleisön rakastama keikkapaikka.

Rokkarit, jazzarit, bilettäjät, veneilijät, lätkäfanit...kohti Kaivohuonetta!

Naantalin Kaivohuoneen kesän ensimmäiset artistit on julkaistu, ja kauden avajaisia vietetään 22.4. Tänäkin vuonna lavalle nousevat kuumimmat suomalaisartistit Michael Monroesta Antti Tuiskuun. Lisäksi bilekeikkoja täydentävät entistäkin monipuolisemmat tapahtumat - Kaivolla tullaan näkemään esimerkiksi stand up -keikkoja, jazzia ja kuuluisan suomalais-DJ Alex Kunnarin Electric Retro Tour.

Kaivohuoneen toiminnasta vastaava Jarno Saarinen nostaa kauden suosikeikseen Naantalin Venemessujen viralliset jatkot kera Maija Vilkkumaan ja vinkkaa, että etenkin lätkäfanien kannattaa saapua Kaivolle 21.5. - tuolloin pelataan nimittäin jääkiekon MM-kisojen välierät ja Kaivolla tunnelma tulee olemaan vähintäänkin katossa: luvassa on Teflon Brothersien keikka, kisakatsomo ja kunnon lätkätunnelmaa! Lisäksi itsekin keittiömestarina aikoinaan toiminut Saarinen on luonnollisesti innoissaan jo perinteeksi muodostuneista Kaivon vappu- ja äitienpäivälounaista.

Suosittu Kaivon yöbussi kulkee tänäkin kesänä

Jo parina kesänä liikennöinyt näppärä yöbussi Naantalista Turkuun jatkaa kulkuaan tänäkin kesänä. Lähtö on aina Naantalin Kirkkopuiston pysäkiltä klo 2.30, ja reitti kulkee Raision keskustan kautta Satakunnantietä Turun kauppatorille. Liput voi ostaa kätevästi ennakkoon hintaan 5€ tai vasta Kaivolta, jos bussissa on tilaa.

Kaivon ensimmäiset keikat on nyt julkistettu, ja ne löytyvät Naantalin Kaivohuoneen uudistetuilta verkkosivuilta osoitteesta http://www.naantalinkaivohuone.fi sekä Kaivon FB-sivuilta http://bit.ly/1Svgd8b.

Lisätiedot:

Jarno Saarinen
Ravintolatoimenpäällikkö
Sunborn Saga oy
jarno.saarinen@sunbornhotels.com

Naantalin Kaivohuone on sekä artistien että yleisön rakastama keikkapaikka.
Lataa
Naantalin Kaivohuone on nostalginen puurakennus ja legendaarinen keikkapaikka Naantalin rantabulevardilla.
Lataa
Kaivon kesäterassi on aivan Naantalin rannassa - tarjolla rento menu, raikkaat juomat ja perinteiset vappu- ja äitienpäivälounaat!

Naantalin Kaivohuone
Nunnakatu 7
21100 Naantali

Naantalin Kylpylä on osa Sunborn Saga Oy:tä, ja kuuluu Sunborn-konserniin. Naantalin Kylpylän lisäksi Sunborn-ryhmään kuuluvat mm. Ruissalon Kylpylä, Businesshotelli Excelsior Düsseldorf, Sunborn Bakery, Sunborn Catering, Logomo Kitchen, Pinella, Naantalin Kaivohuone ja Naantalin Rantaravintola. Konserniin kuuluvat myös laivahotellit Lontoossa ja Gibraltarilla. Sunborn-konserni on suomalainen perheyhtiö. Vuonna 1868 rakennettu Naantalin Kaivohuone tunnetaan idyllisestä sijainnistaan Naantalin vanhankaupungin kupeessa, aurinkoisesta kesäterassistaan sekä The Summer Club nimeä kantavasta klubistaan, jonka lavalla nähdään viihdetaivaan kirkkaimpia tähtiä. Konserttien lisäksi Naantalin Kaivohuone toimii kesäravintolana, jonka terassilla nautitaan merinäköalasta. Nostalginen Kaivohuone jatkaa yli satavuotista perinnettään toimimalla monipuolisena viihteen ja vapaa-ajan areenana ja juhlapaikkana. Naantalin Viiniseura on perustettu vuonna 2005, ja sen tavoitteena on edistää paikallista viinikulttuuria ja järjestää jäsenilleen erilaisia viiniin liittyviä tapahtumia.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Naantalin Kaivohuone

LEHDISTÖKUTSU JA -TIEDOTE: Olutfestit Naantalin Kaivohuoneella 25.–26.9.201510.9.2015 09:17:53 EEST | Tiedote

Naantalin Kaivohuone tuo syksyyn uuden juomakulttuuritapahtuman, Olutfestit! Oktoberfestien hengessä vietettävissä olutilotteluissa tarjolla on olutmaistingeja, saksalaistyylinen gastropub-menu, livemusiikkia sekä tiedonjanoisille Pieni Olutkoulu. Olutfesteillä on mukana useita pieniä ja suuria panimoita ympäri Suomen. Olutfestien lehdistötilaisuus järjestetään avajaispäivänä perjantaina 25.9. klo 16 Naantalin Kaivohuoneella.

UUSI VIINI- JA RUOKATAPAHTUMA NAANTALIN KAIVOHUONEELLA TOUKOKUUSSA12.5.2015 14:59:19 EEST | Tiedote

Naantalin Viinijuhlat on Naantalin Kylpylän ja Naantalin Viiniseuran yhdessä tuottama viini- ja ruokatapahtuma, jolla juhlistetaan Viiniseuran kymmenvuotista taivalta. Tänä kesänä ensimmäistä kertaa järjestettävä tapahtuma valtaa Naantalin Kaivohuoneen perjantaina 22.5.2015 klo 17.00–21.00. Viinijuhlat täydentävät erityisesti ruoan ja viinin ystäville mieluisalla tavalla Naantalin kesän tarjontaa sekä samalla Venemessu-viikonlopun perinteisesti runsasta tapahtumakirjoa.